Tomasz Polikowski

Tomasz Polikowski Key Account
Director,
LeasingTeam Sp. z
o.o.

Temat: Sysyem Okresowej Oceny Pracowników (SOOP) i Learning...

LMS to zintegrowana, nowoczesna platforma szkoleniowa wspierająca proces korzystania z produktów szkoleniowych. Aplikacja wspiera planowanie, organizację, prowadzenie i rozliczanie szkoleń.

Wdrożenie LMS pozwala na utrzymanie wszystkich informacji dotyczących aktualnych i historycznych szkoleń, ich kosztów oraz beneficjentów w jednym miejscu. System pozwala na podniesienie efektywności oraz zmniejszenie czasochłonności obsługi procesów szkoleniowych przez pracowników automatyzując i wspierając pracę związaną z obsługą szkoleń.

Aplikacja umożliwia monitorowanie budżetu oraz kosztów związanych ze szkoleniami co prowadzi do zmniejszenie ryzyka operacyjnego dzięki wprowadzonej kontroli wydatków szkoleniowych.

Platforma LMS ma również zaimplementowaną funkcjonalność prowadzenia baz trenerów, dostawców szkoleń oraz sal szkoleniowych (wraz z systemem rezerwacji tych sal, wyposażeniem oraz sprawdzaniem dostępności).

System pozwala na usprawnienie przygotowania raportów na potrzeby wewnętrzne, które pozwalają na kontrolę jakości szkoleń, potrzeb Klientów, ich motywacji i zainteresowań.

Uniwersalność i otwartość rozwiązania pozwala na jego zastosowanie w dowolnym elemencie struktury organizacyjnej zarówno dla Klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych.