Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Rusza kolejna edycja

Na polskich uczelniach brakuje programów dla menedżerów opartych na Inteligencji Emocjonalnej – studia MBA to w 90% kompetencje twarde - podczas gdy to Inteligencja Emocjonalna zapewnia 90% sukcesu. Program Executive Leadership Study (ELS), jak żaden inny w Polsce, jest skoncentrowany na wiedzy, umiejętnościach i postawach z zakresu inteligentnego emocjonalnie przywództwa, które uczynią Cię znacznie skuteczniejszym liderem - w pracy oraz w życiu.
Program ELS przeznaczony jest dla profesjonalistów, którzy są zdecydowani osiągnąć pełny sukces i satysfakcję poprzez rozwijanie miękkich umiejętności pracy z ludźmi.

Z ogromną dumą i radością zapraszamy do wspólnej przygody – rekrutacja do drugiej i trzeciej edycji trwa.
Rozpoczęcie edycji odpowiednio kwiecień i maj 2012.

Więcej można przeczytać tutaj. Jest tam też link (akapit pod piramidą) do edycji dofinansowanej w formie studiów podyplomowych oraz wypowiedzi absolwentów.

Zapraszamy do rozmowy i udziału.
Wojtek PaździorWojciech Paździor edytował(a) ten post dnia 01.03.12 o godzinie 07:19

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo!

Informujemy, że uruchomiliśmy nowe terminy szkoleń, w ramach projektu „Warsztaty umiejętności zarządzania” realizowanego przez firmę Nawigator Doradztwo Gospodarcze. Proponujemy Państwu udział w bezpłatnych kursach:

1. Trening Kompetencji Zarządzania
2. Praktyczne Aspekty Zarządzania

Projekt jest skierowany do przedsiębiorstw z sektora Mikro (1-9 pracowników) i Małych (10-49 pracowników) Przedsiębiorstw, które prowadzą działalność na terenie województwa wielkopolskiego oraz ich pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zamieszkałych i pracujących na obszarze Wielkopolski. W projekcie nie mogą brać udziału osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.

Każdy z kursów obejmuje cztery etapy po dwa dni każdy (8 godzin x 8 dni=64 godziny lekcyjne). Kursy odbywają się w godzinach 9.00 – 16.00. Uczestnicy mają zapewnione materiały szkoleniowe oraz posiłek w trakcie trwania kursu. Wszystkie kursy odbywają się w Poznaniu, ale istnieje możliwość organizacji kursu w innych miastach Wielkopolski.

Terminy Praktyczne Aspekty Zarządzania 10
Etap I -
1-2.03.12 • Komunikowanie w firmie, motywowanie i angażowanie pracowników, dopasowanie stylów kierowania
Etap II –
8-9.03.12. • Delegowanie zadań, zarządzanie przez cele, zarządzanie zmianą
Etap III -
15-16.03.12. • Rekrutacja i selekcja, oceny okresowe i bieżące, coaching
Etap IV -
21-22.03.12. • Budowanie ścieżki kariery i szkolenia, zwolnienia, planowanie strategii personalnej

Terminy Trening Kompetencji Zarządzania 10
Etap I -
1-2.03.12. • Umiejętności przywódcze, postawa menedżera, rozwój, otwartość, proaktywność
Etap II -
8-9.03.12. • Skuteczna komunikacja, rola menedżera w budowaniu zespołu
Etap III -
13-14.03.12. • Rola menedżera w sytuacjach konfliktowych, trudne rozmowy z pracownikami
Etap IV -
22-23.03.12. • Trening asertywności, zarządzanie czasem

Terminy Trening Kompetencji Zarządzania 8
Etap I -
28-29.03.12. • Umiejętności przywódcze, postawa menedżera, rozwój, otwartość, proaktywność
Etap II -
2-3.04.12.
• Skuteczna komunikacja, rola menedżera w budowaniu zespołu
Etap III -
16-17.04.12. • Rola menedżera w sytuacjach konfliktowych, trudne rozmowy z pracownikami
Etap IV -
23-24.04.12 • Trening asertywności, zarządzanie czasem

Terminy Praktyczne Aspekty Zarządzania 8
Etap I -
28-29.03.12. • Komunikowanie w firmie, motywowanie i angażowanie pracowników, dopasowanie stylów kierowania
Etap II -
2-3.04.12.
• Delegowanie zadań, zarządzanie przez cele, zarządzanie zmianą
Etap III -
16-17.04.12. • Rekrutacja i selekcja, oceny okresowe i bieżące, coaching
Etap IV -
9-10.05.12 • Budowanie ścieżki kariery i szkolenia, zwolnienia, planowanie strategii personalnej

• Aby zgłosić się do projektu należy przesłać załączone dokumenty pocztą elektroniczną na adres szkolenia@rcie.poznan.pl, faksem na numer 61 852 41 46 lub pocztą na adres Stowarzyszenie Instytut Zachodni ul. Bukowska 26/1 60-811 Poznań.

• W przypadku problemów z wypełnieniem formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc inną niż pomoc de minimis prosimy o kontakt, zostanie przesłany do Państwa wzór prawidłowo uzupełnionego dokumentu.

(Jedynie wysłanie wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych kwalifikuje Państwa do projektu!)

Pracodawco – wyślij swojego pracownika na szkolenie !
Pracowniku – poproś swojego szefa, aby zgłosił Cię do projektu !

Informacje i zapisy:
Stowarzyszenie Instytut Zachodni
ul. Bukowska 26/1 60-811 Poznań
tel. 660 254 647
fax 61 852 41 46
e-mail: szkolenia@rcie.poznan.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Szanowni Państwo,

Firma „BHPus Usługi bhp” proponuje Klientom pomoc z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, świadcząc usługi szkoleniowo – doradcze w tym obszarze.

Naszym nadrzędnym celem jest pełna satysfakcja Klienta korzystającego z proponowanych przez nas usług. Dzięki naszej elastyczności i wsłuchiwaniu się w propozycje i sugestie Firm oraz Przedsiębiorstw proszących nas o pomoc jesteśmy w stanie zaspokoić nawet najbardziej wymagającego Klienta.

Profesjonalizm naszej firmy gwarantuje Klientom ofertę dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb, a także fachową i rzetelną obsługę pozwalającą m. in. na bezproblemowe przejście przez kontrolę Państwowej Inspekcji Pracy (PIP) oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej (PISan.). Wszystkie szkolenia oraz usługi wykonujemy na terenie Klienta lub w miejscu przez Niego wskazanym.

Postanowiliśmy prowadzić wyjątkowo korzystną z perspektywy Klienta politykę cenowa, ustalając nasze ceny na bardzo konkurencyjnym poziomie, dbając jednocześnie o jak najwyższy poziom wykonywanych przez nas szkoleń i usług.

Więcej informacji o naszej firmie oraz pełny zakres wykonywanych przez nas usług znajdziecie Państwo na naszych stronach internetowych http://bhpus.pl



Starszy Specjalista ds. bhp
inż. Krzysztof Kunert

BHPus Usługi bhp
http://bhpus.pl
biuro@bhpus.pl
tel. +48 606 284 533
Marcin Kowalski

Marcin Kowalski specjalista ds.
personalnych

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Z okazji Dnia Kobiet Wolters Kluwer Polska zaprasza do udziału w seminarium oraz warsztatach zorganizowanym z myślą o kobietach aktywnych w biznesie.

8 marca w Hotelu Marriott w Warszawie poprosimy naszych gości specjalnych – kobiety pełniące funkcje prezesów firm czołowych marek na polskim rynku – o podzielenie się opiniami i doświadczeniami na temat problemów i wyzwań, jakie stawiane są przed kobietami aktywnymi zawodowo.

Podczas panelu dyskusyjnego zastanowimy się m.in.:

Dlaczego mamy tak mało kobiet-liderów w biznesie?
Czy istnieją różnice w męskim i żeńskim stylu zarządzania?
Czy kobiety są lepszymi menedżerami w kryzysie?
Czy nowa era kobiet biznesu już się rozpoczęła?
Oprócz debaty z udziałem publiczności i zaproszonych gości, zapraszamy do udziału w specjalnie przygotowanych z tej okazji warsztatach, których celem jest kształtowanie kompetencji kobiet liderów- do wyboru uczestniczek jeden z trzech warsztatów:

„Personal Brand – osobisty wizerunek”, warsztat poprowadzi Anna Macnar, HRM Institiut,
„Czy tylko zołzy mogą awansować?”, warsztat poprowadzi Halina Piasecka oraz Maciej Żylewicz, Piasecka & Żylewicz
"Dobre przywództwo nie ma płci", warsztat poprowadzi Łada Drozda, Dariusz Fijołek,
House of Skills

Serdecznie zapraszamy!
Szczegóły: http://promocja.abc.com.pl/8marca/


Obrazek

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Wypalenie zawodowe to nie tylko problem pracownika dotkniętego tym syndromem, ale problem stojący przed firmą, a dokladniej jej menedżerami. Takie podejście prezentuje książka "Wypalenie zawodowe. Kontekst organizacyjny"


Obrazek


Książka jest krótkim przewodnikiem dedykowanym świadomym menedżerom, którzy dostrzegają, że problem wypalenia zawodowego może pojawić się w ich organizacji. Skoro tak, to warto się na jego nadejście należycie przygotować, a jeszcze lepiej – podjąć działania prewencyjne.

Zainteresowanych zakupem zapraszam na http://valuecreation.pl

Pozdrawiam

Jarosław Rubin



Wyślij zaproszenie do