Andrzej Hamankiewicz

Andrzej Hamankiewicz Internet &
E-commerce Expert

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Pewnie słyszeliście już smutnego newsa, że Honda kończy produkcję kultowej eSki... :-(
http://moto.onet.pl/1529234,2217,artykul.html

Na sam koniec mają wypuścić wersję Ultimate Edition. Wie ktoś może kiedy to nastąpi, czy będzie dostępna w naszych salonach i w jakiej cenie (orientacyjnie)? Słyszałem plotki, że ma być nieco tańsza od wersji do tej pory sprzedawanej...
Andrzej Hamankiewicz

Andrzej Hamankiewicz Internet &
E-commerce Expert

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

No to już wszystko wiadomo, dzisiaj dostałem informacje w newsletterze z Honda Plaza. Ultimate Edition będzie dostępna w sprzedaży w salonach europejskich od marca 2009. :-)

http://www.hondaplaza.pl/tabid/1093/Default.aspx
Tomek Kowalczyk

Tomek Kowalczyk handlowiec, falon
tech

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

wszystko by bylo ok tylko nie ta czerwona skora w srodku :( jednak wole moja ap2 z normalnym czarnym srodkiem i malo rzucajacym sie kolorem ;)
Andrzej Hamankiewicz

Andrzej Hamankiewicz Internet &
E-commerce Expert

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Tomek Kowalczyk:
wszystko by bylo ok tylko nie ta czerwona skora w srodku :( jednak wole moja ap2 z normalnym czarnym srodkiem i malo rzucajacym sie kolorem ;)

Biały kolor nadwozia jest akurat OK. :-) Czerwona skóra - no cóż, też wolę czarną lub jasną (w zależności od koloru nadwozia), ale do białego chyba ten kolor, który dobrali jest najbardziej odpowiedni.
W tej wersji podoba mi się natomiast to, że jest silnik 2.0 (szlifiera) a nie 2.2. :-)
Tomek Kowalczyk

Tomek Kowalczyk handlowiec, falon
tech

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

niestety roznica cenowa zmusila mnie do zakupu usdm tez bym wolal 2.0 ale jak sie nie ma co sie lubi....
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Tomek Kowalczyk:
wole moja ap2 z normalnym czarnym srodkiem i malo rzucajacym sie kolorem ;)
bo akurat kolor jest najbardziej ważny w tym aucie.. ;]]

szkoda by było żeby zaprzestali produkcję- auto jest rewelacyjne. Czyżby Honda dostała po d... w czasie kryzysu? Konkurencja zawala rynek Rx8emkami,370 Z,czy innymi skyline'ami - czyżby Honda wycowywała się z produkcji RWD?

konto usunięte

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

nie wiem czy to dobre porównanie s2000 do RX8 350/370 sklyline? czy GT-R? to wyższy segment oprócz mazdy z wanklem, wszystko powyżej 3 L poj
Honda wycofała sie z F1, już jakis czas NSX nie jest produkowany, teraz przyszła kolej na S2000, R jest już tylko w Civicu (accord do europy nie trafił), widać są w odwrocie
Tomek Kowalczyk

Tomek Kowalczyk handlowiec, falon
tech

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

dla mnie ma znaczenie bo jak cos kupuje to musi byc wszystko na miejscu a w samochodzie tez musze sie dobrze czuc :) no niestety niedlugo prawdziwe Hondy trzeba bedzie sprowadzac z Japonii i robic przekladki ;) tak jak Mugen RR. Mi sie marzy NSX ale po pierwsze nie stac mnie jeszcze na nia (powypadkowej nie chce) a po drugie ciezko jest z pozniejsza sprzedaza :/ na razie pozostaje przy s2000 moze Honda nie pojdzie w same hybrydy i bedzie mozna cos wybrac z rodzinnych accordow type R a jak nie to trzeba sie bedzie przesiasc na Lexusa IS-F ;)
Patryk M.

Patryk M. Kierownik Regionu,
Car-Garantie GmBH
Sp. z o.o.

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Dominik Kacprzak:
nie wiem czy to dobre porównanie s2000 do RX8 350/370 sklyline? czy GT-R? to wyższy segment oprócz mazdy z wanklem, wszystko powyżej 3 L poj
Honda wycofała sie z F1, już jakis czas NSX nie jest produkowany, teraz przyszła kolej na S2000, R jest już tylko w Civicu (accord do europy nie trafił), widać są w odwrocie

Po 10 latach od wprowadzenia S2000 Honda zdecydowała się zakończyć produkcję. Model odniósł sukces sporo większy niż pierwotnie zakładała Firma.
Nie oznacza to że Honda rezygnuje ze swojej sportowej duszy...!!! Zmienia delikatnie kierunek i swój rozwój wiąże dość mocno z ekologią. Pierwszym efektem będzie model CRZ, który ma mieć swoją premierę już w przyszłym roku.

NSX na pewno też się pojawi... Lecz jeszcze nie teraz...

Pozdrawiam
Łukasz Mańka

Łukasz Mańka Monitoring
administrator

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Patryk M.:
Dominik Kacprzak:
nie wiem czy to dobre porównanie s2000 do RX8 350/370 sklyline? czy GT-R? to wyższy segment oprócz mazdy z wanklem, wszystko powyżej 3 L poj
Honda wycofała sie z F1, już jakis czas NSX nie jest produkowany, teraz przyszła kolej na S2000, R jest już tylko w Civicu (accord do europy nie trafił), widać są w odwrocie

Po 10 latach od wprowadzenia S2000 Honda zdecydowała się zakończyć produkcję. Model odniósł sukces sporo większy niż pierwotnie zakładała Firma.
Nie oznacza to że Honda rezygnuje ze swojej sportowej duszy...!!! Zmienia delikatnie kierunek i swój rozwój wiąże dość mocno z ekologią. Pierwszym efektem będzie model CRZ, który ma mieć swoją premierę już w przyszłym roku.

NSX na pewno też się pojawi... Lecz jeszcze nie teraz...

Pozdrawiam

Dokładnie tak ma być z NSX-em, że w niedalekiej przyszłości ma sie pojawić na nowo :)

konto usunięte

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

No trochę dziwna strategia. Trudno odbudować markę w pewnym segmencie. Nie twierdzę, że S2000 czy NSX ma być produkowany do usranej śmierci. Natomiast wycofanie modelu bez następcy to dla mnie brak konsekwencji. Z resztą popatrzcie na F1, co by nie mowic o tych wyścigach to spore poletko nowych rozwiazań. A tu Honda oddaje pałęczkę i mówi pass.
Jakby tak porównać do francuskiego Nissana :) to gdzie sa odpowiedniki 350/370 juz nie mówiąc o GT-R. Serio nie rozumiem tej polityki.
R w Civicu to wszystko na co teraz stać Hondę.
I proszę nie mówcie o ekologii bo to inna kategoria pojazdów:)
Filip Morliński

Filip Morliński Senior Enterprise
Architect (TOGAF,
PRINCE2)

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Łukasz Mańka:

Dokładnie tak ma być z NSX-em, że w niedalekiej przyszłości ma sie pojawić na nowo :)


Niestety nie jest tak, projekt NSX mimo sporego zaawansowania został wstrzymany na skutek kryzysu i nie wiadomo, czy zostanie wznowiony
Patryk M.

Patryk M. Kierownik Regionu,
Car-Garantie GmBH
Sp. z o.o.

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Dominik Kacprzak:
No trochę dziwna strategia. Trudno odbudować markę w pewnym segmencie. Nie twierdzę, że S2000 czy NSX ma być produkowany do usranej śmierci. Natomiast wycofanie modelu bez następcy to dla mnie brak konsekwencji. Z resztą popatrzcie na F1, co by nie mowic o tych wyścigach to spore poletko nowych rozwiazań. A tu Honda oddaje pałęczkę i mówi pass.
Jakby tak porównać do francuskiego Nissana :) to gdzie sa odpowiedniki 350/370 juz nie mówiąc o GT-R. Serio nie rozumiem tej polityki.
R w Civicu to wszystko na co teraz stać Hondę.
I proszę nie mówcie o ekologii bo to inna kategoria pojazdów:)

Honda wiedziała że ma ogromne szanse na zwycięstwo w F1 w sezonie 2009 lecz jednak zdecydowała się "oddać pałeczkę". Względy finansowe... I uwierz mi, że dla Prezesa Fukui nie była to łatwa decyzja... lecz nie na darmo jest Prezesem i wiedział co robi.

Aspekt ekologii - nie wiem czy wiesz ale Honda "pomału zbiera żniwo" nagród w ramach "najczystszej firmy". Dla Ciebie może nie ma to znaczenia ale dla innych ma ogromne...
W przeciągu 2-3 lat - Honda będzie na 1 miejscu jeśli chodzi o "zieloną firmę"... :) Mówię tu o całej korporacji, a nie tylko o czystości spalin samochodów przez nią produkowanych... :)
Patryk M.

Patryk M. Kierownik Regionu,
Car-Garantie GmBH
Sp. z o.o.

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Filip Morliński:
Łukasz Mańka:

Dokładnie tak ma być z NSX-em, że w niedalekiej przyszłości ma sie pojawić na nowo :)


Niestety nie jest tak, projekt NSX mimo sporego zaawansowania został wstrzymany na skutek kryzysu i nie wiadomo, czy zostanie wznowiony

"Wstrzymany", a nie "skasowany"... ;)
Gdy sytuacja na rynku globalnym wróci "do normy" - NSX pojawi się w salonach samochodowych na pewno.

konto usunięte

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Patryk M.:
Dominik Kacprzak:
No trochę dziwna strategia. Trudno odbudować markę w pewnym segmencie. Nie twierdzę, że S2000 czy NSX ma być produkowany do usranej śmierci. Natomiast wycofanie modelu bez następcy to dla mnie brak konsekwencji. Z resztą popatrzcie na F1, co by nie mowic o tych wyścigach to spore poletko nowych rozwiazań. A tu Honda oddaje pałęczkę i mówi pass.
Jakby tak porównać do francuskiego Nissana :) to gdzie sa odpowiedniki 350/370 juz nie mówiąc o GT-R. Serio nie rozumiem tej polityki.
R w Civicu to wszystko na co teraz stać Hondę.
I proszę nie mówcie o ekologii bo to inna kategoria pojazdów:)

Honda wiedziała że ma ogromne szanse na zwycięstwo w F1 w sezonie 2009 lecz jednak zdecydowała się "oddać pałeczkę". Względy finansowe... I uwierz mi, że dla Prezesa Fukui nie była to łatwa decyzja... lecz nie na darmo jest Prezesem i wiedział co robi.

Aspekt ekologii - nie wiem czy wiesz ale Honda "pomału zbiera żniwo" nagród w ramach "najczystszej firmy". Dla Ciebie może nie ma to znaczenia ale dla innych ma ogromne...
W przeciągu 2-3 lat - Honda będzie na 1 miejscu jeśli chodzi o "zieloną firmę"... :) Mówię tu o całej korporacji, a nie tylko o czystości spalin samochodów przez nią produkowanych... :)

Źle mnie zrozumiałeś chyba. Nie kwestionuje sukcesów na płaszczyźnie pojazdów eco friendly, czy wogóle produkcji samochodów. Chociaż ostatnio w jakimś programie moto widziałem nowego accorda ktory nie miał teleskopów do podnoszenia maski?!?!? Może źle widzialem? Może w executive jest inaczej?
Cost cutting tez jestem w stanie zrozumieć, z drugiej strony nie wiem czy Toyota aż taka bogatsza jest i nadal są w F1. I chyba liczba redbulli wypitych też nie skoczyła.
Chodzi mi głównie o strategie produktową firmy w sektorze aut sportowych. S2000 a właściwie silnik zdobył pewnie kilka nagród. NSX także był samochodem o dużym prestiżu. A dziś ostatni szcześliwcy (niestety się do nich nie zaliczam) kupią S2000 limited edition i skończy się era Hondy jako samochodu bezkompromisowo sportowego. Mówią to z perspektywy użytkownika/fana a nie producenta. Marże, wskaźniki, relacje z udziałowcami to jest brocha prezia i menagów.

PS
Cieszę się że Honda ma takich lojalnych pracowników :)
Patryk M.

Patryk M. Kierownik Regionu,
Car-Garantie GmBH
Sp. z o.o.

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Dominik Kacprzak:
Patryk M.:
Dominik Kacprzak:
No trochę dziwna strategia. Trudno odbudować markę w pewnym segmencie. Nie twierdzę, że S2000 czy NSX ma być produkowany do usranej śmierci. Natomiast wycofanie modelu bez następcy to dla mnie brak konsekwencji. Z resztą popatrzcie na F1, co by nie mowic o tych wyścigach to spore poletko nowych rozwiazań. A tu Honda oddaje pałęczkę i mówi pass.
Jakby tak porównać do francuskiego Nissana :) to gdzie sa odpowiedniki 350/370 juz nie mówiąc o GT-R. Serio nie rozumiem tej polityki.
R w Civicu to wszystko na co teraz stać Hondę.
I proszę nie mówcie o ekologii bo to inna kategoria pojazdów:)

Honda wiedziała że ma ogromne szanse na zwycięstwo w F1 w sezonie 2009 lecz jednak zdecydowała się "oddać pałeczkę". Względy finansowe... I uwierz mi, że dla Prezesa Fukui nie była to łatwa decyzja... lecz nie na darmo jest Prezesem i wiedział co robi.

Aspekt ekologii - nie wiem czy wiesz ale Honda "pomału zbiera żniwo" nagród w ramach "najczystszej firmy". Dla Ciebie może nie ma to znaczenia ale dla innych ma ogromne...
W przeciągu 2-3 lat - Honda będzie na 1 miejscu jeśli chodzi o "zieloną firmę"... :) Mówię tu o całej korporacji, a nie tylko o czystości spalin samochodów przez nią produkowanych... :)

Źle mnie zrozumiałeś chyba. Nie kwestionuje sukcesów na płaszczyźnie pojazdów eco friendly, czy wogóle produkcji samochodów. Chociaż ostatnio w jakimś programie moto widziałem nowego accorda ktory nie miał teleskopów do podnoszenia maski?!?!? Może źle widzialem? Może w executive jest inaczej?
Cost cutting tez jestem w stanie zrozumieć, z drugiej strony nie wiem czy Toyota aż taka bogatsza jest i nadal są w F1. I chyba liczba redbulli wypitych też nie skoczyła.
Chodzi mi głównie o strategie produktową firmy w sektorze aut sportowych. S2000 a właściwie silnik zdobył pewnie kilka nagród. NSX także był samochodem o dużym prestiżu. A dziś ostatni szcześliwcy (niestety się do nich nie zaliczam) kupią S2000 limited edition i skończy się era Hondy jako samochodu bezkompromisowo sportowego. Mówią to z perspektywy użytkownika/fana a nie producenta. Marże, wskaźniki, relacje z udziałowcami to jest brocha prezia i menagów.

PS
Cieszę się że Honda ma takich lojalnych pracowników :)

Dobrze widziałeś - Honda Accord nie ma teleskopów, które unosiłyby maskę do góry... :) Ale z drugiej strony nie napisałem, że jesteśmy IDEALNI... ;) Nasze samochody mają również wady, które w takiej czy innej postaci występują u WSZYSTKICH producentów... ;)

Wracając do tematu F1 - Honda miała wiele sukcesów w tej płaszczyźnie sportu (również w motocyklach). Ustawione zostały teraz inne priorytety i dlatego została podjęta decyzja o wycofaniu się z F1. Sam do końca nie rozumiałem polityki firmy, bo zainwestowali BAJOŃSKIE sumy w stworzenie nowego bolidu (dlatego sezon 2008 kompletnie odpuścili - inwestowali w 2009) lecz dzięki temu "zaoszczędzone" pieniądze mogli zainwestować w obszary firmy, które bardziej tego wymagały - Honda jako jedna z nielicznych firm nie zwalniała 50% załogi ze względu na kryzys...
Poza tym wspomniana ekologia (wybacz, że ciągle do niej nawiązuję) kreuje przyszłość motoryzacji... Coraz to większe zaostrzenia dotyczące choćby norm emisji spalin powodują, że nie ma sensu tworzenia czegoś dla samej idei istnienia... tym bardziej w czasach kryzysu.
Podkreślam jednak, że S2000 nie zostało wycofane ze względu na światowy kryzys! Skończyła się jego (lub jej) "era" - odniósł światowy sukces przez 10 lat i wystarczy... ;) Trzeba myśleć o przyszłości...

Podsumowując moją trochę przydługą wypowiedź - jestem przekonany, że Honda powróci do F1, powróci sportowy charakter w następcach samochodów typu S2000, NSX, itp. lecz potrzeba trochę czasu, żeby przystosować się do nowych, globalnych warunków rynkowych.
Osiągnęli dużo... w porównaniu choćby z Toyotą (F1).

Pozdrawiam :)

konto usunięte

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

No tak, ale to chyba kwestia ciągłości. Jak kończymy S2000 to na rynek wchodzi XXXXX, a tu pusto w salonie :). Pozostaje czekać i gromadzić środki na zakup :)
A co do tych teleskopów to kiedyś Klakson w Top Gearze wypowiedział się na temat elektrycznie otwieranego bagażnika:
"kolejny gadżet który może się zepsuć" :)
i tak bym 2.4 nowego łyknął :)

pozd
dominik
Patryk M.

Patryk M. Kierownik Regionu,
Car-Garantie GmBH
Sp. z o.o.

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Dominik Kacprzak:
No tak, ale to chyba kwestia ciągłości. Jak kończymy S2000 to na rynek wchodzi XXXXX, a tu pusto w salonie :). Pozostaje czekać i gromadzić środki na zakup :)
A co do tych teleskopów to kiedyś Klakson w Top Gearze wypowiedział się na temat elektrycznie otwieranego bagażnika:
"kolejny gadżet który może się zepsuć" :)
i tak bym 2.4 nowego łyknął :)

pozd
dominik

I taka ciągłość na pewno byłaby zachowana... NSX był przewidziany na początek przyszłego roku (o ile mnie pamięć nie myli).
Nasi sprzedawcy na "patyczek" pod maską mieli wytłumaczenie: "widział Pan kiedyś Hondę na poboczu z podniesioną maską? Zbiornik spryskiwaczy jest na tyle duży, że raz na kwartał może pan zajrzeć sobie pod maskę co tam słychać lub poprosić o to pana z obsługi na stacji benzynowej" :)))

2.4 też bym łyknął... ale w poprzedniej budzie... :)
Obecne nadwozie jest dla mnie zbyt wzorowe i subiektywne odczucia działania i-VTEC'a są zdecydowanie wyraźniejsze w poprzednim modelu... :)Patryk M. edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 16:00
Łukasz Mańka

Łukasz Mańka Monitoring
administrator

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

http://moto.onet.pl/1559113,1,coupe-hondy-z-napedem-2+...

Nowa Honda CR-Z :)
Patryk M.

Patryk M. Kierownik Regionu,
Car-Garantie GmBH
Sp. z o.o.

Temat: Honda S2000 Ultimate Edition

Łukasz Mańka:
http://moto.onet.pl/1559113,1,coupe-hondy-z-napedem-2+...

Nowa Honda CR-Z :)


Plotki głoszą, że do salonów trafi w połowie przyszłego roku... ;)

Następna dyskusja:

Honda S2000




Wyślij zaproszenie do