Mariusz J.

Mariusz J. Senior Graphic
Designer

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Sprzedam E39 530D touring
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=207215
Emilia S.

Emilia S. Koordynator projektu

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Sprzedam 318i e46 /2004 rok

http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e46-2-0-n46-benzyna-...
Paweł M.

Paweł M. Automotive PR &
Trainings

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Na sprzedaż e46 318 Ci

http://otomoto.pl/show?id=C27966684&preview=1
Bartosz Janczyk

Bartosz Janczyk Silesian Group

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

SPRZEDAM

NOWA SERIA F30 320d LIMUZYNA 2013 - CZERWONY

Skrzynia biegów: manualna
Moc: 143 KM / 105 kW
Pojemność skokowa:1995 cm³
Rodzaj paliwa: olej napędowy
Kolor: czerwony
Liczba drzwi: 4/5

http://tablica.pl/oferta/bmw-seria-f30-model-318d-2013...

Możliwość dowolnej konfiguracji samochodu. Atrakcyjne ceny na nowe samochody BMW. Napisz lub zadzwoń.

Kontakt
881 210 645
https://www.facebook.com/SilesianGroup

ZAPRASZAM


Obrazek
Jakub Surdyk

Jakub Surdyk Regionalny Kierownik
Sprzedaży,
Marcegaglia Poland

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

SPRZEDAM

BMW e39 touring 2001 rok. Szczegóły w ogłoszeniu:

http://otomoto.pl/bmw-520-okazja-prywatnie-C27995616.html
Jacek Ś.

Jacek Ś. Perfumy, kosmetyki,
Dior, Chanel, YSL
itd

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

[SPRZEDAM] BMW E-92 325i Coupe M-Power ZOBACZ! WARTO! BESTIA!
więcej info na allegro.pl
http://allegro.pl/bmw-e-92-325i-coupe-m-power-zobacz-w...

Obrazek
Piotr Małecki

Piotr Małecki wyniki zależą od
nas...

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Sprzedam - E46 330 xd

http://allegro.pl/show_item.php?item=3080095418


Obrazek
Maciej K.

Maciej K. DevOps Engineer

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Sprzedam komplet oryginalnych aluminiowych felg do E60. Nie wiem czy pasują do innych modeli, trzeba sprawdzić parametry: 16", wzór 134, 7Jx16, rozstaw śrub 5x120, ET20. Na felgach są opony zimowe Goodyear Ultragrip Performance 225/60/R16. Felgi są w bardzo dobrym stanie (proste, bez uszkodzeń, bez otarć, opony raczej do wymiany - zostało ok. 5-6mm bieżnika, ale rok produkcji to 2007, więc są już dość stare). Odkąd kupiłem auto koła kurzą się w piwnicy a może ktoś by jeszcze skorzystał. Sprzedam za 750zł + ewentualny koszt wysyłki lub rozważę zamianę na felgi, które w tym modelu jakoś wyglądają (np. 18").
Dawid Dawidowski

Dawid Dawidowski Handlowiec, Devio
S.A.

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Mając nadzieję że to już ostatnie w tym roku podrygi broniącej się zimy. Chcielibyśmy serdecznie zaprosić wszystkich miłośników bmw do skorzystania z oferty firmy Renowacja Felg i Wulkanizacja Andrzej Orzechowski. Jesteśmy zakładem z wieloletnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Od ponad 28 lat zajmujemy się prowadzeniem takich usług jak:

- Sezonowa Wymian Opon
- Przechowalnia Opon
- Wyważanie Kół
- Sprzedaż Opon ( Nowych i używanych, zimowych oraz letnich )
- Wulkanizacja
- Renowacja Felg ( Aluminiowych "Alufelg" oraz Stalowych )
- Prostowanie Felg
- Piaskowanie Felg
- Malowanie Felg ( Malowanie Proszkowe )
- Naprawa Felg
- Spawanie Felg

Nasz zakład znajduje się na terenie miasta Warszawa przy na ulicy: Grochowska 307 ( Praga Południe ). Po więcej informacji serdecznie zapraszamy na naszą oficjalną stronę pod adresem www. wulkanizacja 24 .pl. Serdecznie Zapraszamy! Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 25.03.2013 o godzinie 16:41 z tematu "Renowacja i Naprawa Felg Oraz Wulkanizacja Warszawa"
Przemysław F.

Przemysław F. Transport Manager

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Witam wszystkich !

Jestem zainteresowany kupnem BMW 520 D (E60).
Który model lepszy, przed liftem, czy po ? Jaki rocznik najlepiej kupić ? Moc 163 czy 177 KM ?


Z góry dziękuję za info !!!Przemysław F. edytował(a) ten post dnia 26.03.13 o godzinie 20:34
Bartosz P.

Bartosz P. Specjalista ds.
Narzędzi

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Przemysław F.:
Witam wszystkich !

Jestem zainteresowany kupnem BMW 520 D (E60).
Który model lepszy, przed liftem, czy po ? Jaki rocznik najlepiej kupić ? Moc 163 czy 177 KM ?


Z góry dziękuję za info !!!

Zdecydowanie silnik 163KM przysporzy Tobie mniej problemów, bo poliftowy 177KM ma problem z rozrządem przy przebiegach rzędu 150-200 tys. km a większość sprzedawanych egzemplarzy ma właśnie przebieg oscylujący wokół tych wartości, bo zwyczajnie takie auta mają jeździć a nie stać w garażu. Pomijając silnik wersja poliftowa słynie z ładniejszych reflektorów przód/tył i lepszego wnętrza (mniej plastyków na drzwiach chociażby). Jeżeli poliftowy to z prawdziwym przebiegiem do ok.100tys. km w przeciwnym wypadku lepiej kupić dobrze wyposażonego przedlifta. A 3.0 diesel nie wchodzi w rachubę? Super jednostka zapewniająca typową dla BMW radość z jazdy z nadal rozsądnym wskaźnikiem zużyciem paliwa do osiągów.

Pozdrawiam, przemyślanego wyboru.

Bartosz
Maciej K.

Maciej K. DevOps Engineer

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Już abstrahując od tego, że to nie jest wątek na dyskusję o doborze silnika to znawcy tematu tego starego silnika (163KM) kijem by nie tykali. Polecam zapoznać się z różnymi wątkami i wypowiedziami starych wyjadaczy na forum BMW, np. z tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=1533...

Nowy (177KM) jest pozbawiony wad poprzednika (tak, ten 163KM też miał wady i to sporo!) a do tego mniej pali. Co z tego, że ma problemy z rozrządem? Kupując używany samochód trzeba się liczyć z pewnymi wydatkami, ale zrobisz rozrząd i zapominasz o temacie na przynajmniej 150tys. km. Piszesz, że większość sprzedawanych E60 ma przebiegi 150-200tys. km. Dobry żart :D Tyle to one mają na liczniku, ale faktycznie tyle przejechały już kilka lat temu. Dlatego niezależnie od tego jaki kolega wybierze silnik niech to będzie w miarę młode auto. Ze swojej strony mogę zasugerować, żeby nie bawić się w wybór między 2.0d 163KM czy 2.0d 177KM tylko od razu wziąć 3.0d albo chociaż 2.5d. Jazda ponad 200-konnym sześciocylindrowcem jest o wiele przyjemniejsza a do tego dźwięk R6 nawet w dieslu jest bez porównania ciekawszy i bardziej rasowy od czterocylindrowego klekota.
Mariusz Kierstein

Mariusz Kierstein Skilled Sales
Development Manager

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Przemysław F.:
Witam wszystkich !

Jestem zainteresowany kupnem BMW 520 D (E60).
Który model lepszy, przed liftem, czy po ? Jaki rocznik najlepiej kupić ? Moc 163 czy 177 KM ?


Z góry dziękuję za info !!!

mogę być mało obiektywny jako właściciel 177-konnej wersji, ale po przejechaniu ponad 90tys km mogę powiedzieć krótko - bezawaryjny, kultura pracy, osiągi i spalanie bardzo miło zaskakują ;) Wybierałem to auto jako najrozsądniejszy kompromis (koszty zakupu, eksploatacja, frajda z jazdy) choć sercem jestem bliżej wolnossącej 6-tce 3.0 ;)
To co mnie jeszcze pozytywnie zaskoczyło, to skrzynia automatyczna. Moja pierwsza i miałem sporo wątpliwości. Te dot. szybkości i elastyczności przełożeń rozwiałem już w trakcie jazdy próbnej (w trybie sport to naprawdę dynamit ;). Co do ekonomii, może i pali ten 1l ropy więcej na 100km, ale to nadal wychodzi tyle co np. w takim mondeo, którym jeździłem wcześniej.
Co mnie jedynie zdołowało, to utrata wartości.. kiedy postanowiłem sprzedać auto (rocznik 2008) doznałem szoku. Pomijając fakt, że jest kryzys na rynku moto i cokolwiek porządnego jest teraz trudno sprzedać, to przecena rzędu 70% przez 4 lata boli.. wniosek z tego też płynie jeden. W tej klasie aut nie ma sensu wydawać kasy na nową furę.

Miłego!
Bartosz P.

Bartosz P. Specjalista ds.
Narzędzi

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Maciej K.:
Już abstrahując od tego, że to nie jest wątek na dyskusję o doborze silnika to znawcy tematu tego starego silnika (163KM) kijem by nie tykali. Polecam zapoznać się z różnymi wątkami i wypowiedziami starych wyjadaczy na forum BMW, np. z tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=1533...

Nowy (177KM) jest pozbawiony wad poprzednika (tak, ten 163KM też miał wady i to sporo!) a do tego mniej pali. Co z tego, że ma problemy z rozrządem? Kupując używany samochód trzeba się liczyć z pewnymi wydatkami, ale zrobisz rozrząd i zapominasz o temacie na przynajmniej 150tys. km. Piszesz, że większość sprzedawanych E60 ma przebiegi 150-200tys. km. Dobry żart :D Tyle to one mają na liczniku, ale faktycznie tyle przejechały już kilka lat temu. Dlatego niezależnie od tego jaki kolega wybierze silnik niech to będzie w miarę młode auto. Ze swojej strony mogę zasugerować, żeby nie bawić się w wybór między 2.0d 163KM czy 2.0d 177KM tylko od razu wziąć 3.0d albo chociaż 2.5d. Jazda ponad 200-konnym sześciocylindrowcem jest o wiele przyjemniejsza a do tego dźwięk R6 nawet w dieslu jest bez porównania ciekawszy i bardziej rasowy od czterocylindrowego klekota.

Oo tak, forum prawdę zawsze Ci powie... Ja swoje doświadczenie nie wysysam z palca tylko mam z tym do czynienia na co dzień od ponad dwóch lat i wiem jak sprawa się ma z motorem 2.0d 177KM i 2.0d 163KM, gdzie 70% aut jeździ właśnie z takimi silnikami. A wydanie 5-6 tys.zł na wymianę rozrządu na starcie raczej nie jest lekką przeprawą dla osoby, która już wydała kilkadziesiąt tysięcy za rzekomo sprawne auto.

Tak samo wcześniej sam zasugerowałem wybranie większego motoru, gdzie takie problemy nie występują, za to plusów pojawia się zdecydowanie więcej.

Mariuszu, ja również użytkuję E60 2.0d 177KM, przebieg dochodzi do 90 tys km i także nie występują jeszcze jakiekolwiek problemy, ja jedynie zaznaczyłem, że ten problem zazwyczaj zaczyna się zakreślać w okolicach 150-200tys. km w zależności od stylu jazdy może nawet i po 40 tys. km wystąpić.

Pozdrawiam i raz jeszcze życzę udanego oraz przemyślanego wyboru.

Bartosz
Mariusz Kierstein

Mariusz Kierstein Skilled Sales
Development Manager

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Bartosz P.:
Maciej K.:
Już abstrahując od tego, że to nie jest wątek na dyskusję o doborze silnika to znawcy tematu tego starego silnika (163KM) kijem by nie tykali. Polecam zapoznać się z różnymi wątkami i wypowiedziami starych wyjadaczy na forum BMW, np. z tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=1533...

Nowy (177KM) jest pozbawiony wad poprzednika (tak, ten 163KM też miał wady i to sporo!) a do tego mniej pali. Co z tego, że ma problemy z rozrządem? Kupując używany samochód trzeba się liczyć z pewnymi wydatkami, ale zrobisz rozrząd i zapominasz o temacie na przynajmniej 150tys. km. Piszesz, że większość sprzedawanych E60 ma przebiegi 150-200tys. km. Dobry żart :D Tyle to one mają na liczniku, ale faktycznie tyle przejechały już kilka lat temu. Dlatego niezależnie od tego jaki kolega wybierze silnik niech to będzie w miarę młode auto. Ze swojej strony mogę zasugerować, żeby nie bawić się w wybór między 2.0d 163KM czy 2.0d 177KM tylko od razu wziąć 3.0d albo chociaż 2.5d. Jazda ponad 200-konnym sześciocylindrowcem jest o wiele przyjemniejsza a do tego dźwięk R6 nawet w dieslu jest bez porównania ciekawszy i bardziej rasowy od czterocylindrowego klekota.

Oo tak, forum prawdę zawsze Ci powie... Ja swoje doświadczenie nie wysysam z palca tylko mam z tym do czynienia na co dzień od ponad dwóch lat i wiem jak sprawa się ma z motorem 2.0d 177KM i 2.0d 163KM, gdzie 70% aut jeździ właśnie z takimi silnikami. A wydanie 5-6 tys.zł na wymianę rozrządu na starcie raczej nie jest lekką przeprawą dla osoby, która już wydała kilkadziesiąt tysięcy za rzekomo sprawne auto.

Tak samo wcześniej sam zasugerowałem wybranie większego motoru, gdzie takie problemy nie występują, za to plusów pojawia się zdecydowanie więcej.

Mariuszu, ja również użytkuję E60 2.0d 177KM, przebieg dochodzi do 90 tys km i także nie występują jeszcze jakiekolwiek problemy, ja jedynie zaznaczyłem, że ten problem zazwyczaj zaczyna się zakreślać w okolicach 150-200tys. km w zależności od stylu jazdy może nawet i po 40 tys. km wystąpić.

Pozdrawiam i raz jeszcze życzę udanego oraz przemyślanego wyboru.

Bartosz

Bartek,

nie bagatelizowałbym wiedzy z forum, sam się tu w końcu wypowiadasz ;)
nie wiem jakie masz doświadczenia, ale ja mam duże zaufanie do swojego mechanika, który zajmuje się tylko buniami w Poznaniu i mówi mi bez ściemy co warto i jaki koszt. Po drugie jak sam wspomniałeś, jeździsz e60 po lifcie i nie narzekasz czyli jest już nas co najmniej dwóch ;)

Pozdr
Maciej K.

Maciej K. DevOps Engineer

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Bartosz P.:
Maciej K.:
Już abstrahując od tego, że to nie jest wątek na dyskusję o doborze silnika to znawcy tematu tego starego silnika (163KM) kijem by nie tykali. Polecam zapoznać się z różnymi wątkami i wypowiedziami starych wyjadaczy na forum BMW, np. z tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=1533...

Nowy (177KM) jest pozbawiony wad poprzednika (tak, ten 163KM też miał wady i to sporo!) a do tego mniej pali. Co z tego, że ma problemy z rozrządem? Kupując używany samochód trzeba się liczyć z pewnymi wydatkami, ale zrobisz rozrząd i zapominasz o temacie na przynajmniej 150tys. km. Piszesz, że większość sprzedawanych E60 ma przebiegi 150-200tys. km. Dobry żart :D Tyle to one mają na liczniku, ale faktycznie tyle przejechały już kilka lat temu. Dlatego niezależnie od tego jaki kolega wybierze silnik niech to będzie w miarę młode auto. Ze swojej strony mogę zasugerować, żeby nie bawić się w wybór między 2.0d 163KM czy 2.0d 177KM tylko od razu wziąć 3.0d albo chociaż 2.5d. Jazda ponad 200-konnym sześciocylindrowcem jest o wiele przyjemniejsza a do tego dźwięk R6 nawet w dieslu jest bez porównania ciekawszy i bardziej rasowy od czterocylindrowego klekota.

Oo tak, forum prawdę zawsze Ci powie... Ja swoje doświadczenie

A kto ma Ci prawdę powiedzieć, może ASO? ASO nie przewiduje nawet wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów. Przy czym producent tych skrzyń nie tylko rekomenduje wymiany, ale wręcz ich wymaga. No, ale serwis woli skasować klienta kilkadziesiąt tysięcy złotych za nową skrzynię biegów niż wymienić mu olej za 1500zł.
nie wysysam z palca tylko mam z tym do czynienia na co dzień od

Dokładnie tak samo jak ja. Do tego mam również opinię mojego zaufanego mechanika.
ponad dwóch lat i wiem jak sprawa się ma z motorem 2.0d 177KM i 2.0d 163KM, gdzie 70% aut jeździ właśnie z takimi silnikami. A

Skąd wyliczyłeś 70%? Posłużmy się prostym przykładem, serwisem otomoto - można przyjąć, że odzwierciedla to mniej więcej stan faktyczny na drogach:

520d - 468 ofert
520i - 39 ofert
525d - 264 oferty
530d - 562 oferty
530i - 45 ofert
535d - 88 ofert

Powiedz mi proszę w jaki sposób wyliczyłeś, że 2.0d napędza 70% pojazdów typu E60? Może nie mam tytułu profesora z matematyki, ale na moje oko 468 z 1466 to NAWET NIE 30% a faktycznie jeszcze mniej, bo przecież wymienione przeze mnie silniki to nie jedyne dostępne w E60 opcje. Do tego widać wyraźnie, że 3.0d jest więcej i jest to bardziej popularny silnik.
wydanie 5-6 tys.zł na wymianę rozrządu na starcie raczej nie jest lekką przeprawą dla osoby, która już wydała kilkadziesiąt tysięcy za rzekomo sprawne auto.

Nie obraź się, ale wg mnie bzdury piszesz o ile tylko masz na myśli pojazd starszy niż 3-4 lata a na rynku większość E60 to jednak pojazdy 4-letnie i starsze, czyli takie z przebiegiem ponad 200tys. km. Mało kto kupuje te samochody jako nowe tylko po to, żeby jeździć po bułki. Zazwyczaj nowe 5-tki robią bardzo dużo kilometrów, zwłaszcza na zachodzie. Są tam brane w leasing i 50-60tys. km rocznie to takie optimum. Jeśli natomiast kogoś przeraża kwota 5-6tys. zł na start po zakupie BMW serii 5 to najwyraźniej nie stać go na taki samochód. Wydając ostatni grosz na BMW mamy potem takie kwiatki, że gość pisze otwarcie na forum, że nie kupi ubezpieczenia AC (bo rzekomo nie potrzebuje), nie kupi nowych opon (bo jest tak świetnym kierowcą, że może jeździć na łysych i sparciałych) a szczytem było niedawne poszukiwanie przez pewnego człowieka UŻYWANYCH żarówek postojowych do ringów i tarcz hamulcowych! Uważam, że to skandal. 5-6tys. zł jest lekkim pakietem startowym w przypadku używanego E60 i musi się z nim liczyć praktycznie każdy kupujący używane auto tej klasy - nawet nie licząc kosztu wymiany rozrządu (np. w 530d praktycznie się go nie wymienia, ale tu są inne spore wydatki - np. wadliwe kolektory ssące i wydechowe, koła pasowe - na każdy z tych elementów trzeba liczyć 1500-2000zł). Sprawdź sobie ile kosztuje wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów wraz z filtrem, ile kosztują opony do tego samochodu, ile kosztuje nawet zwykły serwis olejowy+filtry. Jak jeszcze będziesz musiał zrobić hamulce, amortyzatory lub coś przy silniku lub jego osprzęcie to spokojnie można przekroczyć 10tys. zł na tak zwane "dzień dobry". Oczywiście polski nabywca trupa "od dziadka z Niemiec" ślepo wierzy w zapewnienia handlarza, że akurat jemu trafiła się "igiełka bez wkładu finansowego". Uwierz mi jednak na słowo, że nikt nie sprzedaje w pełni sprawnego samochodu, w którym nie ma nic do zrobienia a fakt, że wydajesz kilkadziesiąt tysięcy złotych na samochód niczego nie zmienia i nie sprawia automatycznie, że nie można do niego dołożyć tych 5-6tys. zł. Ba, z reguły nawet trzeba a na same opony można wydać lekko 3000zł. I też piszę z własnego doświadczenia. Jeśli ktoś planuje wydać kilkadziesiąt tysięcy złotych i ma zamiar lać tylko paliwo to wg mnie powinien się udać do salonu po nowy samochód, ale za takie kwoty nabędzie tam w porywach jakiegoś słabo wyposażonego kompakta a nie E60, które jako nowe często kosztowało pod 300tys. zł albo i więcej.Maciej K. edytował(a) ten post dnia 27.03.13 o godzinie 21:10
Bartosz P.

Bartosz P. Specjalista ds.
Narzędzi

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Maćku, te 70% wziąłem pod względem silnika występującego zarówno w E60 jak i E90, bo to te same jednostki, sprawdź sobie teraz na tym serwisie ile masz ogłoszeń i czy procentowy rozkład się zmieni. Ponadto mówię tylko o ilościach, które realnie przyjeżdżają na serwis z usterką a nie tylko jeżdżą po drogach, trzylitrowych jednostek przyjeżdża o wiele mniej z tak poważnymi problemami, o których wspomniałaś, a o których także mam świadomość, jednak nie o tym był temat przewodni, w którym kolega skupił się na 163 vs 177KM.

Na temat pakietu startowego dla tych samochodów również mam pojęcie, bo zazwyczaj zamyka się on we wspomnianej przez Ciebie kwocie, jednak na co też została zwrócona uwaga nie każdy kupujący ma świadomość kosztów utrzymania w dobrej/bardzo dobrej kondycji. Większość ślepo wierzy, że jakoś to będzie, dlatego tyle strucli jeździ już po drogach nawet w rocznikach E60 po lifcie. Przebieg naturalnie często przekracza 200 tys. w 4letnim egzemplarzu, jednak sam ani razu nie myślałem pisząc wyżej te magiczne 150-200tys.km o tym, że może to być już przebieg skręcony z 300tys.

Dlatego też nie czuję ofensywy w Twoim kierunku, wyraziłem jedynie swoją skromną opinię bazującą na tym z czym do tej pory się spotkałem, aby móc choć trochę pomóc koledze w lepszym wyborze. Może czytając nasze wypociny dojdzie do wniosku, że jednak te bmki są strasznie drogie w utrzymaniu i kupi nowego forda, czy fiata mając gdzieś naprawy przez najbliższe 2-3 lata z racji gwarancji ;-)

Pozdrawiam
Bartosz
Łukasz B.

Łukasz B. Administrator B24,
First Data Polska

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

Maciej K.:
Jeśli natomiast kogoś przeraża kwota 5-6tys. zł na start po zakupie BMW serii 5 to najwyraźniej nie stać go na taki samochód.
Jak jeszcze będziesz musiał zrobić hamulce, amortyzatory lub coś przy silniku lub jego osprzęcie to spokojnie można przekroczyć 10tys. zł na tak zwane "dzień dobry".

Maciek w 100% się zgadzam. 5 - 6k na początek to trzeba mieć przygotowane jak tylko zabłyśnie myśl o kupnie BMW, zresztą nie tylko BMW. Ale druga Twoje wypowiedź jest mi jeszcze bliższa, bo w pierwszym roku zapewne wyjdzie sporo do wymiany, nawet choćby z tego powodu, że zawieszenie zacznie pracować na "lepszych" drogach.

A najlepsze jest to, że nie ma to znaczenia który typoszereg kupimy, E39, E60 czy E34 ...
Dariusz P.

Dariusz P. częściowiec

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

fajna dyskusja w "ogłoszeniach"
Mariusz Kierstein

Mariusz Kierstein Skilled Sales
Development Manager

Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / ZAMIENIĘ

"Oddam" w dobre ręce zadbaną bunię :) model e60 (520d), 177KM, 2008, przebieg 90tys, skóra, navi professional, automat, szyber, fotele podgrzewane i sterowane elektr. (wersja komfort) + wiele innych opcji wyposażenia. Samochód kupiony od ASO BMW Smorawiński w Poznaniu. Samochód serwisowany, pełna dokumentacja. Do tej pory bezawaryjny. Po więcej szczegółów zapraszam na prv. Poniżej link do ogłoszenia:

http://moto.gratka.pl/tresc/15084628.html?ko=136628926...

Miłego oglądania! :)

Następna dyskusja:

sprzedam Z3 cabrio




Wyślij zaproszenie do