Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Plan zagospodarowania terenu

Rada Warszawy zajmie się dziś zmianami w najważniejszym dokumencie wytyczającym miejską politykę planistyczną.

Zostaną uchwalone na łapu-capu, bez merytorycznej dyskusji na odpowiedniej komisji i przy ostrym sprzeciwie rad kilku dzielnic.

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8475012,Dec...

Znowu ten pośpiech przed wyborami? Co nam uchwalą?
Dominik Głowacki

Dominik Głowacki Ars enigma -
Właściciel

Temat: Plan zagospodarowania terenu

Cztery lata temu w pośpiechu uchwalili, teraz w pośpiechu zmieniają...
Jak widać więc - żadna ostateczna tragedia się nie dzieje - zawsze można zmienić :-)

A na przykład postulat o niebudowaniu stacji metra na skrzyżowaniu Prymasa Tysiąclecia i Górczewskiej, bo ziemia uświęcona krwią - uważam, że jest z kosmosu. Wobec tego skrzyżowania wielkich arterii też nie należało tam budować, tylko zrobić wielkie rondo (np. o promieniu 500m.) a na jego środku cmentarz mauzoleum.
Witold F.

Witold F. Magazyn
"Kontrateksty",publi
systa,dziennikarz,cz
asem urzę...

Temat: Plan zagospodarowania terenu

Dominik Głowacki:
Cztery lata temu w pośpiechu uchwalili, teraz w pośpiechu zmieniają...
Jak widać więc - żadna ostateczna tragedia się nie dzieje - zawsze można zmienić :-)

A na przykład postulat o niebudowaniu stacji metra na skrzyżowaniu Prymasa Tysiąclecia i Górczewskiej, bo ziemia uświęcona krwią - uważam, że jest z kosmosu. Wobec tego skrzyżowania wielkich arterii też nie należało tam budować, tylko zrobić wielkie rondo (np. o promieniu 500m.) a na jego środku cmentarz mauzoleum.

plus pomnik...w referendum sie ustali pomnik kogo:P
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Plan zagospodarowania terenu

Tereny kolejowe: co z nimi będzie, bo wydaja się łakomym kąskiem:

Prawie 1300 hektarów, z czego kilkaset w samym centrum stolicy – aż trudno uwierzyć, że 3 proc. powierzchni miasta należy do PKP. Jeśli wyłączyć z tej liczby tory, których wciąż nie można zabudować, dworce i całą infrastrukturę niezbędną do funkcjonowania kolei, to i tak zostaje kilkaset hektarów, które są kolejarzom zupełnie zbędne. Chętnie by się ich pozbyli lub przeznaczyli pod inwestycje wspólnie z partnerami prywatnymi.

http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/565991_Kolej-ma-wr...

Następna dyskusja:

Ebook: The Automatic Millio...




Wyślij zaproszenie do