Temat: Inea i nowa oferta
Witam wszystkich,
Czy zdarzyło Wam się w ostatnim czasie(w ciągu 2-3 miesięcy) mieć regularne problemy z dostęp do usług operator Inea,mam na myśli korzystanie z Internetu,telewizji?
Jeśli tak,to czas skorzystać ze swoich praw jako klienci, ponieważ tej firmie jako monopoliście na poznańskim czy też wielkopolskim rynku chyba już nie zależy na utrzymaniu stałych klientów przez częste problemy z dostępem do ich usług!
Być może to konkurencja chce przejąć rynek, przez atakowanie serwerów czy też sieci dostępu Inea taka moja teoria spiskowa...
Tym wpisem chciałem zachęcić użytkowników produktów firmy Inea do "masowego" składania skarg do:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Poznaniu marek.radwanski@powiat.poznan.pl
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
mrzk@um.poznan.pl
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
uokik@uokik.gov.pl
Urząd Komunikacji Elektronicznej
uke@uke.gov.pl
Chyba zgodzicie się z tym, że korzystając z usług Inea płacimy nie mały abonament i jako klienci mamy prawo wymagać od firmy dostarczenia produkt na przyzwoitym poziomie a takie zgłoszenie być może spowodują kontrolę jakości u dostawcy!
Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.06.16 o godzinie 11:37
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 21.06.2016 o godzinie 20:04 z tematu "Korzystanie z usług operatora Inea, a prawa klienta!"