Dorota L.

Dorota L. Project Manager,
SAPA Components

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

Nie jeżdżę za często ŁTR, ale dziś miałam tą wątpliwą przyjemnmość i jedna rzecz mnie trapi. Dlaczego przystanki zostały przeniesione za skrzyżowania? Teraz tramwaj najpierw musi czekać na czerownym, potem zatrzymuje się na przystanku, co bardzo wydłuża czas jazdy.
Być może jest w tym jakas logika, jeśli tak to proszę - oświećcie mnie!!
Michał Stanowski

Michał Stanowski magik od php i
wordpress

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

Chyba chodziło o wspólne przystnaki tramwaju z autobusem.
Jest tak że tramwaj przed a autobus za... i gdy chcesz się przesiąść czeka cię sprint :]
Anna C.

Anna C. bankowość/finanse

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

Założenie jest takie,że ŁTR będzie miał zieloną falę, czyli będzie się zatrzymywał dopiero za skrzyżowaniem, właśnie na przystanku. Tylko z tą synchronizacją świateł coś miastu nie wychodzi.Anna C. edytował(a) ten post dnia 01.10.08 o godzinie 18:06

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

założenia są takie, że ŁTR nie będzie czekał na czerwonym - i wtedy to gdzie znajduje się przystanek traci na znaczeniu

przystanki intermodalne to troszeczkę co innego: są one zlokaizowane na jezdni tak, że może się tam zatrzymywać zarówno tramwaj (nie tylko łtr) jak i autobus

jak dotąd ja widziałem dwa takie przystanki, z których jeden i tak nie działa tak jak powinien: narutowicza/tramwajowa (ten niedziałający) oraz przy górniaku - nocne już tam się zatrzymują
Tomasz Sobiesiak

Tomasz Sobiesiak podbijam światy ;-)

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

Grzegorz M.:
tak nie działa tak jak powinien: narutowicza/tramwajowa (ten niedziałający) oraz przy górniaku - nocne już tam się zatrzymują

tam juz w ciagu dnia tez sie zatrzymywaly autobusy, teraz przerwa z racji remontu pętli.

czasami dziwne sytuacje wynikaly, jak tramwaj - autobus - tramwaj w jednej kolejce :-)

jesli sie nie mysle wdrozenie systemu strerowania ruchem (w tym wlasnie zielona fala itp) mialo zajac z kalibracja max 3 miesiace.
Dorota L.

Dorota L. Project Manager,
SAPA Components

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

dzięki za wytłumaczenie. teoretycznie jest to w miarę logiczne, ale póki co powoduje wiele wypadków. tramwaje jada rozpędzone i dopiero co hamują na skrzyżowaniu, nieprzyzwyczajeni kierowcy często maja z nimi przez to spotkanie pierwszego stopnia...

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

Chodziło głównie o to by wydzielić specjale pasy do lewoskrętu dla kierowców samochodów i na dostępnej szerokości ulicy nie mieściły się juz przystanki tramwajowe. Na zachodniej i Kościuszki na wielu skrzyżowaniach wyłączono możliwość skręcania w lewo samochodami by nie powodować korków na trasie tramwaju. Do tego miała działać zielona fala dla tramwajów i rozkłady miały być tak dostosowane by na przystanku czy przed nim (czyli de facto przed skrzyżowaiem) nie zbierało się po kilka tramwajów.

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

a Polska miała rosnąć w siłę i ludziom winno żyć się dostatniej :)

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

:D

konto usunięte

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

Pozostaje jeszcze kwestia koszmarnych tablic świetlnych, które pokazują bzdury.

konto usunięte

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

Grzegorz M.:
a Polska miała rosnąć w siłę i ludziom winno żyć się dostatniej :)
No przecież żyja dostatnio :)

konto usunięte

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

Michał Stanowski:
Chyba chodziło o wspólne przystnaki tramwaju z autobusem.
Jest tak że tramwaj przed a autobus za... i gdy chcesz się przesiąść czeka cię sprint :]

"chyba" to dobre słowo...

konto usunięte

Temat: LOGIKA PRZYSTANKÓW

jak dla mnie nei ma logiki żadnej, nie udało mi się ani razu jeszcze wsiąść do komunikacji zgodnie z rozkładem... mam wrażenie że tramwaje i autobusy jeżdżą sobie jak chcą...
poza tym uważam że rozkłady jazdy są mega nieczytelne...

Następna dyskusja:

logika na prawie - to prost...




Wyślij zaproszenie do