Natalia Bąk

Natalia Bąk Specjalista ds.
Promocji i
Marketingu

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

11 maja w krakowskim Hiltonie - bezpłatny Networking IT!
Rejestracja na: http://careercon.pl/karierait/krakow/rejestracja
Joanna W.

Joanna W. Wieloletnie
doświadczenie w
zarządzaniu -
Logistyka, Admi...

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

ZAPROSZENIE

INFORMACJA RECEPTĄ NA SUKCES!
EVENT - Exclusive Business Club

18 maja 2013
10:00 – 15:00

Stara Zajezdnia Kraków by DeSilve Kraków, ul. Św. Wawrzyńca 12

W programie:

- Wady i zalety działalności gospodarczej
- Spółki kapitałowe jako bezpieczna alternatywa biznesu
- Odpowiedzialność majątkowa przedsiębiorcy
- Bezpieczeństwo finansowe – zatory, nierzetelny kontrahent
- Degustacja kawy + NETWORKING
- Tworzenie planów sukcesji, przekształcanie firm, audyt prawny
- Odszkodowania
- Nowoczesna ochrona prawna przedsiębiorcy
- Wizerunek w biznesie
- Jak wykorzystać przepływające informacje w biznesie
- Obiad + NETWORKING + GIFT PACK / od naszych partnerów /

KOSZT DLA UCZESTNIKA / z zaproszenia Kancelarii / 55 zł.
Rezerwacja miejsc 518553778 lub na prv. Joanna Wypchlak-Rzepiela

http://www.goldenline.pl/spotkanie/informacja-recepta-...
https://www.facebook.com/events/136789853175527/

Kraków, Stara Zajezdnia Kraków by DeSilve ul. Św. Wawrzyńca 12

18 maja, 10:00 do 15:00
Łucja Leśniak

Łucja Leśniak HR Specialist -
ASTALDI

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Bezskutecznie szukasz pracy? Rozsyłasz CV, bierzesz udział w kolejnych rozmowach kwalifikacyjnych, a telefon wciąż milczy?

Wiemy, jak Ci pomóc!

Advisory Group TEST Human Resources zaprasza na indywidualne warsztaty dla poszukujących pracy. Bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu w zakresie rekrutacji i selekcji Eksperci TEST opracowali program indywidualnego doradztwa w zakresie poszukiwania pracy. Każdy uczestnik może wybrać najbardziej interesujące go zagadnienia, umówić się na spotkanie z trenerem lub odbyć je za pośrednictwem Skype’a.

Przykładowe moduły szkolenia to:

1. „Profesjonalne Curriculum Vitae” - pomożemy Ci stworzyć dokumenty aplikacyjne
2. „Rozmowa kwalifikacyjna” - weźmiesz udział w symulacji rozmowy z rekruterem
3. „Własny wizerunek w poszukiwaniu pracodawcy” - powiemy ci, co zrobić by dobrze wypaść
4. „Sposoby poszukiwania pracy” - pokażemy Ci, gdzie szukać pracy, żeby ją znaleźć
5. „Rekrutacja od kuchni” - zdradzimy Ci tajniki selekcji!

Twój sukces jest Naszym sukcesem!

Jeżeli masz pytania odnośnie szkolenia lub chcesz w nim uczestniczyć skontaktuj się
z nami pod adresem worknow@testhr.pl. Odnajdziesz nas na http://facebook.com/WarsztatyWorkNow lub http://testhr.pl/worknow.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

A ja szukam chętnych na wypad w Tatry, ale po długim weekendzie, na kilka dni trasa do ustalenia.
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Otwarcie naboru zgłoszeń do Strefy Startup w ramach #IT fest!

Masz startup? Potrzebujesz feedbacku od potencjalnych użytkowników? A może szukasz pracowników do swojego projektu?

24-25 maja nie może Cię zabraknąć na #IT fest (http://itfest.pl) - dwudniowym krakowskim festiwalu prezentującym kierunki oraz możliwości rozwoju kariery zawodowej w IT. Nabór zgłoszeń do Strefy Startup rusza już dziś!


#IT fest to dwa dni pełne darmowych prelekcji ekspertów z branży IT, szkoleń informatycznych oraz targów pracy informatyka. Zakres merytoryczny tegorocznej edycji #IT fest będzie obejmował cztery tematy przewodnie: Big Data, Optymalizacja, RWD/Mobile, HR w IT. Wśród prelegentów oraz wystawców eksperci m.in. z Akamai, Accenture, Ericpol, Hays, Google, SMTSoftware, Oracle, Sii, Webcon.

Nie zapomnieliśmy również o młodych startupowcach szukających okazji do zaprezentowania swojego produktu czy usług osobom z branży. Dla nich przygotowaliśmy Strefę Startup – darmowe stanowiska, na których będą mogli zaprezentować swój produkt potencjalnym użytkownikom. Będzie to również doskonała okazja do rekrutacji nowych osób do zespołu.

Jak się zgłosić?

Do nadsyłania zgłoszeń zachęcamy wszystkie startupy istniejące nie dłużej niż jeden rok. Nabór rozpoczynamy 26 kwietnia o 00:01. Zgłoszenia kończymy przyjmować 10 maja o 23:59.

Zgłoszenia prosimy wysyłać mailem na adres: m.kendziorek@itfest.pl. Forma dowolna: tekst, film, prezentacja – przekonajcie nas, że to właśnie Wasz projekt powinien się znaleźć w gronie Strefy Startup. Liczba miejsc jest ograniczona. Wybierzemy najciekawsze startupy!

Patronat honorowy objął już Prezydent Miasta Krakowa, Małopolska Loża Business Centre Club oraz Rektorzy Krakowskich uczelni. Patronaty medialne objęli m.in. Magazyn Proseed, Interaktywnie.com, Dziennik Internautów, Metro, INTERIA.PL, Polska Wszechnica Informatyczna, Software Developer’s Journal i inni.

Zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń! Czas start!

Małgorzata Kendziorek – Koordynator ds. PR i współpracy #IT fest
@: m.kendziorek@itfest.pl
Angela Sokołów

Angela Sokołów Student, WSZIB

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Zapraszam wszystkich do zapoznania się z kosmetykami firmy Mariza.

MARIZA to polska firma zajmująca się produkcją kosmetyków zarówno dla Pań jak i dla Panów. W swojej ofercie ma szeroką gamę kosmetyków kolorowych do makijażu, jak również różnego rodzaju produkty do pielęgnacji twarzy i ciała.

Wszystkie kosmetyki oparte są głównie na składnikach naturalnych. Nie są testowane na zwierzętach!

Już dziś możesz zostać konsultantem firmy MARIZA, dzięki czemu będziesz zarabiać dodatkowe pieniądze i kupować kosmetyki w jeszcze niższych cenach!

Co zyskujesz zostając konsultantem?

* DARMOWĄ rejestrację
* Kosmetyki w bardzo atrakcyjnych cenach
*30% rabatu już od zamówienia za 1zł
*Możliwość otrzymania premii do 17%
*Możliwość budowania własnej struktury sprzedaży w oparciu o atrakcyjny plan marketingowy
*Brak limitu zamówień i obowiązku comiesięcznego ich składania
*Elastyczny czas pracy, SAM decydujesz ile czasu chcesz poświęcić na pracę
*Brak konieczności inwestowania
*Bezpłatna dostawa(przy zamówieniu powyżej 200zł)
*Możliwość rezygnacji ze współpracy w każdym momencie, bez żadnych konsekwencji
*Możliwość wzięcia udziału w programie Twój Pewny Start, dzięki czemu przez 3 pierwsze miesiące bycia konsultantem możesz odebrać darmowe prezenty

Jeśli jesteś zainteresowany moją ofertą wejdź na stronę http://makijaz-i-pielegnacja.klubmariza.pl/ , gdzie poznasz dokładane szczegóły i dowiesz się wszystkiego o kosmetykach !! :)Angela Sokołów edytował(a) ten post dnia 27.04.13 o godzinie 17:51

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Księgowość dla każdej firmy!
Miła i fachowa obsługa, wieloletnie doświadczenie zawodowe, certyfikat MF, ubezpieczenie
faktury. Odbiór dokumentów, zakładanie firm, wyprowadzanie zaległości.
Serdecznie zapraszam!!!

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Witam serdecznie. Jestem absolwentką prawa UJ. Od kilku lat pracuję w kancelarii notarialnej. Obecnie wychowuję kilkumiesięcznego synka. Chętnie podejmę się dodatkowej pracy w kancelarii adwokackiej/radcowskiej. Mogę pracować w domu.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Szanowni Państwo,

wynajmę własne samodzielne mieszkanie na I p. (38 m2) w ścisłym centrum Krakowa (ok. Hali Targowej) w terminie od 01 lipca do 14 lipca 2013 r.

W mieszkaniu jest jedna rozkładana dwuosobowa sofa i jeden rozkładany jednoosobowy fotel. Jest też śpiwór.

Mieszkanie jest po remoncie, na co dzień zamieszkałe, widne, przyjemne. Do dyspozycji kuchnia i łazienka.

Blisko do Rynku, ale też i do Dworca Głównego.

Zapraszam do rezerwacji noclegów.

Cena za 14 dni pobytu - 1000 zł bez względu na ilość przebywających w mieszkaniu osób.

e-mail: putinka74(at)gmail.com
tel. 12 422-00-97, 609-648-934
Joanna W.

Joanna W. Wieloletnie
doświadczenie w
zarządzaniu -
Logistyka, Admi...

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Witam serdecznie,

„Nieznajomość prawa szkodzi”, ale w dzisiejszych czasach trudno jest poruszać się w gąszczu przepisów nie będąc prawnikiem z bogatym doświadczeniem z różnych dziedzin prawa. Istotą dobrego zarządzania każdą firmą jest znajomość przepisów prawa. To one, w procesie zmian mogą nałożyć na przedsiębiorców coraz to nowy zakres odpowiedzialności prawnej, karnej, finansowej, ale również dać nowe możliwości ochrony swoich praw.

Zapraszam na Event dla Biznesu !!! Juz w maju w Starej Zajezdni na Kazimierzu w Krakowie.

Więcej informacji oraz zaproszenie znajdziesz :

http://www.goldenline.pl/spotkanie/informacja-recepta-...

Pozdrawiam
Joanna

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Jeszcze tu nie byliście, ale na pewno wrócicie. Jeszcze nie mamy
historii, ale to Wy ją stworzycie. Stworzycie ją razem z nami a my razem z Wami
przebudzimy Kraków na nowo.
[img]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=450806708339038...

Marlena Kleśta

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Witam
Szukam partnera/partnerki do gry w squash poziom sredniozaawansowany.
Szukam tez chętnych do wspólnego biegania w grupie razniej :)
Kontakt na prive.
Pozdrawiam
Lubosz K.

Lubosz K.
www.karwat-mozaika.p
l

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA


Obrazek

strona wydarzenia : https://www.facebook.com/events/503568939691013/?ref=22

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA


Obrazek


Wiesz jak wygląda podejście do RWD w korporacjach? Chcesz poznać narzędzia optymalizacji polecane przez ekspertów? Interesujesz się big data & business intelligence? A może szukasz nowych wyzwań oraz pracy marzeń? 24-25 maja zapraszamy na #IT fest ( http://itfest.pl )

#IT fest to dwa dni pełne darmowych prelekcji ekspertów z branży IT, szkoleń informatycznych oraz targów pracy informatyka. Zakres merytoryczny tegorocznej edycji #IT fest będzie obejmował cztery tematy przewodnie:

Responsive Web Design/Mobile – dowiedz się jak przygotować aplikację internetową, która podbije serca I gusta użytkowników smartphonów i tabletów,
Optymalizacja – czy wiesz już wszystko o refaktoryzacji? Przyjdź i poznaj odpowiedzi na pytania jak w praktyce zrobić to lepiej, szybciej i wydajniej,
Big data & Business Intelligence – dlaczego czasem warto wiedzieć więcej I szybciej? Zobacz jak wygląda przetwarzanie zbiorów danych w celach biznesowych i marketingowych,
HR w IT – nowe metody szukania pracy, wskazówki jak znaleźć wymarzoną pracę, rynek pracy IT oczami rekrutera.

Wśród prelegentów m.in. Filip Walkowicz z Akamai, Stanisław Magierski z Accenture, Michał Grochowski z Oracle oraz Dawid Ostrowski z Google. W gronie wystawców znalazły się również takie firmy jak Ericpol, Hays, SMTSoftware, Sii, Stefanini czy Webcon. Głównym partnerem konferencji jest Akamai.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy w dniach 24-25 maja 2013 do Hotelu Qubus ul. Nadwiślańska 6, Kraków. Udział w festiwalu jest w pełni darmowy. Rejestracja ruszyła 8 maja. Liczba miejsc ograniczona!

Dla uczestników #IT fest 2013 przygotowaliśmy:

Targi pracy IT połączone z prezentacją oferty rekrutacyjnej poszczególnych firm z branży,
Prelekcje ekspertów z branży IT i HR poparte licznymi przykładami i case-studies,
Warsztaty i szkolenia z praktykami wiodącymi prym na polskim rynku internetowym oraz rynku pracy IT,
Spotkania networkingowe umożliwiające wymianę doświadczeń zawodowych i poglądów pomiędzy uczestnikami festiwalu, prelegentami oraz przedstawicielami firm uczestniczących w festiwalu,
…konkursy z nagrodami oraz wiele, wiele więcej!

Organizatorem konferencji jest Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club oraz #ebf interactive group. Patronat honorowy nad inicjatywą objął Prezydent Miasta Krakowa, Małopolska Loża Business Centre Club oraz Rektorzy Krakowskich uczelni. Patronaty medialne objęli m.in. Magazyn Proseed, Interaktywnie.com, Dziennik Internautów, Metro, INTERIA.PL, Polska Wszechnica Informatyczna, Software Developer’s Journal, Magazyn Programista i inni. Partnerem organizacyjnym wydarzenia jest #e-biznes festiwal.

Rejestracja już ruszyła, a liczba miejsc jest ograniczona. Zachęcamy do śledzenia strony #IT fest i naszych profili na serwisach Facebooku, Twitter i Youtube.
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Kompleksowa obsługa firmy w zakresie BHP , w zakresie:· opracowywanie instrukcji bhp, · ocena ryzyka zawodowego, · sporządzenie dokumentacji powypadkowej, · okresowe kontrole stanu bhp z protokołem, · szkolenia wstępne i okresowe, · doradztwo w interpretacji przepisów bhp i metod ich spełnienia, · wypełnianie druków do ZUS i GUS, kart czynników szkodliwych, · reprezentowanie pracodawcy przed organami kontroli państwowej (PIP, Sanepid, Prokuratura), · współpraca z lekarzem medycyny pracy, · doradztwo w zakresie poprawy warunków pracy. · sporządzanie dla pracodawcy, corocznych raportów o stanie bezpieczeństwa i higieny pracy w firmie, · prowadzenie rejestrów wymaganych przez Państwową Inspekcję Pracy. · wykonywanie tabel norm przydziału odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. · inne wynikające ze zmian w przepisach bhp. · Organizujemy kurs hakowego· Organizujemy kursy dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym wszystkich typów wraz z wymianą butli· Organizujemy kursy obsługi suwnic wszystkich typów· Organizujemy Kursy energetyczne – eksploatacja i dozór· Organizujemy kursy na podesty ruchome. Więcej informacji:
bhp13@interia.pl
Wojtek Wiśniewski

Wojtek Wiśniewski www.glebiasmaku.pl -
odwiedź koniecznie

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Tym razem Głębia Smaku zaprasza na sushi... O-Ren Sushi. W konkursie do wygrania mamy zestaw sushi dla dwojga, także zapraszamy gorąco do udziału!

-> http://www.glebiasmaku.pl/krakow/1262,O-Ren_I_sushi_-_...


Obrazek
Tomasz O.

Tomasz O. Prezes zarządu
POLI-PLUS sp. z o.o.
Drukarnia cyfrowy
ety...

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Witam,

W jakiej prasie najlepiej umieścić ogłoszenie w sprawie pracy? Co polecacie. Branża budowlana.Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.05.13 o godzinie 11:52

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

:)Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.05.13 o godzinie 22:26
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Witam,
serdecznie zapraszam na szkolenie z zakresu: Symfonia Finanse i Księgowość Premium
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów księgowości, którzy chcą nabyć praktyczne umiejętności na programie SYMFONIA Finanse i Księgowość Premium.
Termin: 08.06.2013 - 09.06.2013
Miejsce: Kraków, ul. Karmelicka 55/3
Cena: 496.00 PLN netto (496.00 PLN brutto)
Szczegółowy opis szkolenia znajdą Państwo na stronie http://merton.edu.pl

Jesteśmy Niepubliczną Placówką Kształcenia Ustawicznego wpisaną do ewidencji prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa (decyzja nr EK-05.4430.13.109.1.2012).

MERTON Instytut Szkoleń widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie pod numerem ewidencyjnym 2.12/00090/2011.

Podobne tematy


Następna dyskusja:

TABLICA OGŁOSZENIOWA




Wyślij zaproszenie do