Andrzej Całka

Andrzej Całka IT Support
Specialist

Temat: skargi, zażalenia...

jeżeli są jakiekolwiek uwagi co do obsługi klienta przez naszych kierowców, stan samochodów, bądź obsługę centrali - prosimy umieszczać je tutaj...
tylko w ten sposób możemy trzymać rękę na pulsie... :)
Rafał Ferber

Rafał Ferber www.runaways.pl

Temat: skargi, zażalenia...

jechałem w zeszłym tygodniu - około 23 z Centrum przez Włochy na Ursus. zapłaciłem 40 zł. nowy ford focus (chyba) kombi, bardzo miły kierowca, jechał najprostsza droga... ogółem rewelacja. do tej pory jeździłem grosikiem. teraz tylko z Wami !!
Dr Magdalena M.

Dr Magdalena M. Doradztwo HR /
Wdrożenia Workday

Temat: skargi, zażalenia...

To chyba najlepiej świadczy o usługach, jeśli w wątku skargi / zażalenia znajduje się post zachwalający :) :)
Rafał Ferber

Rafał Ferber www.runaways.pl

Temat: skargi, zażalenia...

niestety muszę zmienić zdanie

przed urlopem 02.09.2010 zadzwoniłem do Eko aby zamówić taksówke na 5:10 aby mnei zawiozła na lotnisko okęcie. o 5:13 zadzwoniłem spytac gdzie taksówka. Pani odpowiedziała, że zadzwoni do taksówkarza i sie dowie. po 5 minutach Ja zadzwonilem znowu spytać gdzie jest taksówka. dostałem odpowiedź, ze nie przyjedzie, bo "w systemie sie nie zapisało". zero słowa przepraszam. pobieglem na przystanek autobusowy przy najbliższej ulicy i zadzwonilem po Grosik Taxi - byli po 10 minutach. ja na lotnisku byłem o 5:39 a miałem być o 5:30 ... gdy czekajac na Grosik zadzwoniłem znowu do Eko z pytaniem o nazwisko osoby, która pełniła dyżur wieczór wczesniej - odmówiono mi takiej informacji. moze nastepnym razem trzeba nagrać rozmowę i mieć zawsze dowód zamówienia taksówki ?
Mariusz Lipinski

Mariusz Lipinski Nowe Wyzwania !

Temat: skargi, zażalenia...

Witaj! Jednym słowem jaka cena taka obsługa!!!

Paweł L.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maciej Motak

Maciej Motak specjalista ds.
sprzedaży

Temat: skargi, zażalenia...

ja osobiście uważam że jest ok, często jeżdżę eko i zawsze przyjeżdżają na czas, kierowcy są mili i nie próbują objeżdżać żeby kurs był droższy.

konto usunięte

Temat: skargi, zażalenia...

Ja mam pytanie.Czemu większość kierowców EKO nie drukuje paragonów?
Raz mi się zdarzyło ,że wydrukowano paragon z "usługą ochroniarską"! :/

W Polsce obowiązują odpowienie przepisy i paragon za usługę jest obowiązkowy.

Jestem bezlitosny.Jeśli trafiam na oszusta , który omija podatki - nie płacę za usługę.

Czy firma EKO to jakaś lewizna?

Temat: skargi, zażalenia...

Szanowni państwo,
Właśnie czekam na kolejna taksówkę, choć wczoraj umówiłam eko na 8:30, aby na 9 być w centrum. Dziś dostałam telefon z nieznanego numeru o 8:16, śle kiedy odebrałam, nie było nic słychać. Kiedy o 8:32 zadzwoniłam do Eko zapytać o mojego kierowcę, dowiedziałam się, że pewnie ktoś dzwonił wcześniej, że kierowca nie przyjedzie, bo nie ma wolnych aut.
Podsumowując:
1. nie została mi przekazana informacja, że taksówka nie dojedzie.
2. Mimo, iż taksówka była umawiana dzień wcześniej i potwierdzona, nie dojechała
3. Spóźnię się 20 minut na bardzo drogie szkolenie
4. Nie usłyszałam nawet słowa „przepraszam”.
Bardzo proszę o informację, gdzie mogę skargę złożyć oficjalnie, ponieważ tak tej sprawy nie zostawię.
Miłego dnia!



Wyślij zaproszenie do