Jakub J.

Jakub J. Public Relations |
Social Media

Temat: Olewacie ich?

Warto poczytać, co wymyślą :)

PR-owcy. Olewacie ich czy nie?
Malwina Ł.

Malwina Ł.
www.greenmedia.com.p
l www.malipa.pl

Temat: Olewacie ich?

no cóż, przewijają się w dyskusjach wypowiedzi o PRowcach i o dziennikarzach. Jedna i druga grupa może powiedzieć tyle samo złego co dobrego o sobie nawzajem. Ot i tyle. Tak jak my potrzebujemy ich, tak i Oni potrzebują nas.

konto usunięte

Temat: Olewacie ich?

Jakub J.:
Warto poczytać, co wymyślą :)

PR-owcy. Olewacie ich czy nie?

nie jestem ani jednym z Was ani jednym z tamtch (co wymyślają). wyczułem jednak pewną niechęć wzajemną, troszkę mnie to dziwi ponieważ macie chyba wspólny cel: przekazanie wiarygodnej informacji klientowi (czytelnikowi, konsumentowi). a może się mylę?
Kamil Ziętek

Kamil Ziętek Otwarty na nowe
wyzwania...

Temat: Olewacie ich?

[author]Bartłomiej
Adrianna Kilińska

Adrianna Kilińska Prezes Zarzadu,
Infocontrol Sp. z
o.o."Agencja PR"

Temat: Olewacie ich?

Jedna i druga grupa może powiedzieć tyle samo
złego co dobrego o sobie nawzajem. Ot i tyle. Tak jak my potrzebujemy ich, tak i Oni potrzebują nas.
święte słowa Malwi- święte słowa :-)czy nam się to podoba, czy nie
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: Olewacie ich?

wielu dziennikarzy to łajzy, wielu piarowców to "ciepłe kuchy" - ale i w tym i w tym zawodzie są też tacy niesamowici ludzie, że dech zapiera - aczkolwiek - media są bardziej medialne... ;) - tj. więcej znamy osobowości dziennikarskich, niż piarowskich - zresztą co to kryć - to dziennikarz ma mieć osobowość, nie piarowiec ;)

ja bym wśród dziennikarzy zaproponowała podział na journalists i media workers - a wśród piarowców jak? chyba na strategów i wykonawców?
Kamil Ziętek

Kamil Ziętek Otwarty na nowe
wyzwania...

Temat: Olewacie ich?

Natalia S.:
a wśród piarowców jak? chyba na strategów i wykonawców?
A może na tych, którzy myślą i tych, którym wydaje się, że myślą...Kamil Ziętek edytował(a) ten post dnia 29.09.07 o godzinie 09:24
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: Olewacie ich?

mnie tam zawsze się wydaje, że myślę - uważam się za osobę myślącą - ale... może się mylę... ;)

myślenie w pracy - ważna rzecz - ale przy wykonawczości - nie zawsze ma się szansę dać czadu na pełnym potencjale swoich komórek...
Kamil Ziętek

Kamil Ziętek Otwarty na nowe
wyzwania...

Temat: Olewacie ich?

Natalia S.:
myślenie w pracy - ważna rzecz - ale przy wykonawczości - nie zawsze ma się szansę dać czadu na pełnym potencjale swoich komórek...
Myślenie to nie zawsze wymyślanie, bycie kreatywnym, pokazywanie nowych rozwiązań, sypanie pomysłami z rękawa. Myślenie dla PR-owca to w tym kontekście chyba przede wszystkim umiejętność zachowania proporcji między tym, co jest ważne dla mnie, a tym, co chcą otrzymać inni (dziennikarze i czytelnicy / klienci).

Ale to tylko moja subiektywna ocena rzeczywistości... ;]
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: Olewacie ich?

subiektywna i obiektywna - bo moja też :)

pozdrawiam
Marcin Niewęgłowski

Marcin Niewęgłowski trener w obszarze
social media,
social media
manager, ek...

Temat: Olewacie ich?

Jakub J.:
Warto poczytać, co wymyślą :)

PR-owcy. Olewacie ich czy nie?

Mysle, ze poprawna odpowiedzia na to pytanie, jest procent artykulow, ktore powstaja z inspiracji PRowcow lub sami oni w mniejszym czy w wiekszym stopniu przyczyniaja sie i pomagaja dziennikarzowi ogarnac temat. Z tego co orientuje sie, to z tym bywa roznie od kilku procent do nawet 30% w ogolnopolskich mediach.
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: Olewacie ich?

a w Stanach jest to... (zatrważające) 30-60 proc.



Wyślij zaproszenie do