Marcin Niewęgłowski

trener w obszarze social media, social media manager, ekspert ds. przemysłów kreatywnych
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Content Marketing Przemysły kreatywne Google Docs Festiwale muzyczne nowe media Public Relations Social Media creative industries, media społecznościowe Przemysł muzyczny konsulting w mediach społecznościowych strategie komunikacji marek sektory kreatywne szkolenia z mediów społecznościowych Feedly podcast

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
bloger
Creative Industries
Prowadzenie bloga na temat sektora kreatywnego (przemysłów kreatywnych), kreatywnych rozwiązań w biznesie oraz twórczych rozwiązań na styku kultury oraz biznesu. Uczestnictwo jako ekspert na kongresach i konferencjach (Szczecin, Poznań, Lublin). Publikacje na łamach magazynu „Purpose”, Gazety Finansowej oraz Zachodniopomorskiego Przedsiębiorcy.
Logo
Właściciel
Marcin Niewęgłowski Consulting (wcześniej znane jako OMG! PR)
Doradztwo i działania w sektorach usług z zakresu public relations, content marketingu, social media oraz kreowania wizerunku firm. Realizowanie projektów związanych z tematyką przemysłów kreatywnych.

Klienci:
- ADS Consulting,
- Adsie,
- Akademia Socjomanii,
- Autentika,
- Boogie Brain Festival,
- Daillly.com,
- European Culture Consulting – Culture Factory,
- Ingenious Technologies Polska,
- home.pl,
- Międzynarodowy Kongres Morski,
- Nordic Cross Point,
- film "Pragnienie Piękna"
- Poznań Design Days,
- Socjomania,
- Sowińskiego 72,
- UM Warszawa,
- Useme,
- Zarzecki Lasota i Wspólnicy,
- Zieltraffic Polska.

Prowadzenie szkoleń z zakresu social media dla firm.
Socjomania Sp. z o.o.
Digital Marketing Expert
Prowadzenie szkoleń z zakresu digital marketingu (social media, content marketing).

Realizowanie audytów marketingowych oraz research dla firm.

Tworzenie tekstów eksperckich dotyczących sfery digital marketingu.
Szczecin 2016
Główny specjalista ds. komunikacji społecznej
Media relations (zainteresowanie dziennikarzy tematem kandydatury Szczecina jako Europejskiej Stolicy Kultury 2016; wypracowanie ponad 3-milionowego ekwiwalentu reklamowego w okresie od grudnia 2009 do września 2010 - według raportów: Instytutu Monitorowania Mediów i PRESS-SERVICE).
Event relations - organizowanie konferencji dla szczecińskich wydarzeń kulturalnych oraz koordynowanie projektu „Poza czasem i przestrzenią - Rok Chopinowski w Szczecinie”.
Social media relations - zbudowanie kilkudziesięciotysięcznej społeczności na takich platformach jak Facebook, Nasza Klasa, BLIP oraz nadanie tym narzędziom odpowiednich funkcji komunikacyjnych. Przygotowanie aplikacji Szczecina w konkursie o tytuł „Europejska Stolica Kultury 2016” pod kątem strategii PR. Ta część została doceniona przez międzynarodową komisję selekcyjną konkursu „ESK 2016” i uznana za „innowacyjną strategię komunikacji”. Opracowywanie tekstów dla: „Zachodniopomorskiego Przedsiębiorcy”, berlińskiego „PlanerIn”, „Purpose” oraz szczecińskiej „Gazety Wyborczej” na tematy związane z kulturą, przemysłami kreatywnymi oraz nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi do zastosowania w biznesie.
Logo
Redaktor, rviewr.com - Kalifornia
Rviewr, Inc.
Bieżące monitorowanie sieci pod kątem anglojęzycznych grup eksperckich i opiniotwórczych (blogerzy, portale tematyczne) zajmujący się problematyką z zakresu: IT, urządzenia mobilne, sprzęt audio i wideo oraz szeroko pojęta elektroniczna rozrywka. Odpowiadanie za treść agregatora Rviewr skupiającego ich opinie – maksymalnie 140-znakowe esencje recenzji poszczególnych produktów.
Logo
PR Manager
Konferencja "Komunikacja - Public Relations Dla Pomorza Zachodniego" (08.04.2008 - 10.04.2008)
- Media relations - media regionalne, lokalne oraz branżowe
- Internet PR
* współpraca z wortalami
* zarządzanie kontentem na stronie internetowej konferencji http://www.prdlapomorza.pl
* obsługa kont email konferencji
* wykorzystanie najnowszych, komunikacyjnych, technologicznych zdobyczy
^ mikroblogi
^ agregatory wiadomości
^ grupy dyskusyjne
^ komunikatory internetowe
^ serwisy web 2.0.
- Dodatkowo: prowadzenie i opieka nad blokiem "Internet PR".
Natalia Stankiewicz
Natalia Stankiewicz · współpracownik
wystawiono
zawsze twierdziłam, że pasjonaci piarowcy w regionach są - muszą być - lepsi, skuteczniejsi niż ci okropni, zblazowani piarowcy w stolicy - nie przyjeżdżaj do Warszawy - nie chcemy konkurencji!
Logo
PR Consultant
klub Crossed
- Media relations - współpraca z mediami tradycyjnymi & internetowymi
- e-PR:
* przygotowywanie materiałów do klubowego newslettera
* umieszczanie informacji o eventach na forach tematycznych i serwisach społecznościowych (Grono.net, Mojageneracja.pl)
* opieka nad emailem klubu (jako rzecznik prasowy klubu) oraz blogiem klubu prowadzony na łamach lokalnego serwisu MMSzczecin.pl.
- CSR - koordynacja społecznego projektu "Party Projekt" realizowanego przez Poradnię Profilaktyki i Terapii Uzależnień "Monar" w Szczecinie.

Klub Crossed znalazł się w pierwszej trójce (zajmując 1. miejsce w kategorii "Klimat i klienci" oraz dwa razy 2. w kategorii "Muzyka, dobór didżejów" i "Wystrój wnętrz") w rankingu klubów "Liga Mistrzów Rozrywki" upublikowany na łamach tygodnika "Wprost" (nr 43 / 2006). Wyprzedził on notowaniach klubowe lokale z m.in. Warszawy, Krakowa, Poznania oraz Wrocławia. W zeszłym roku uplasował się na 5. miejscu w rankingu polskich klubów roku 2007 "Rzeczpospolita Klubowa" przygotowanego przez tygodnik "Wprost" (nr 46 / 2007). Jako jedyny klub z ubiegłej edycji, Crossed utrzymał się w ścisłej czołówce.
Logo
Brand Manager
Relaz.pl
Po odejściu serwisu kulturalnego z tworzenia działu kulturalnego portalu o2.pl w listopadzie 2006 roku, zająłem się budowaniem i zarządzaniem komunikacją marki w postaci:

- e-PR:
* prowadzenie bloga portalu na łamach serwisu społecznościowego Gadu-Gadu – Mojageneracja.pl
* koordynowanie planów związanych z ekspansją na łamach smog.pl, youtube.com, wrzuta.pl, grono.net
- CSR - patronowanie oraz informowanie o społecznych i charytatywnych eventach
- Merytoryczne doradctwo w zakresie budowy współdzielni reklamowej wokół Relaz.pl – Wspoldzielnia.pl
- Budowa dwuletniej strategii rozwoju serwisu, która była związana z nowymi produktami – modułami Relaz.pl:
* internetowy serial telewizyjny o reggae’owym zespole muzycznym „NDK Blog”)
* sieciowy Relaz Film Festival
- Zarządzanie patronatami nad eventami, płytami z muzyką oraz książkami
- Media relations - informowanie mediów elektronicznych i tradycyjnych o ciekawych projektach związanych z serwisem Relaz.pl.

Informacje o serwisie Relaz.pl znalazły się na łamach m.in.: Gazety Wyborczej, Polityki, Życia Warszawy, Piar.pl, TVN 24, o2.pl, Onet.pl, Dziennika, Interia.pl, Polskiego Radia Szczecin.
Krzysztof Stęplowski
Krzysztof Stęplowski · współpracownik
wystawiono
Nieustannie twierdzę, że Marcin jest człowiekiem - orkiestrą. Podziwiam za energię i oddanie na rzecz projektów, w które się angażuje.
Logo
Pracownik biura prasowego festiwalu FeMEV Płock 2005
Interart sp. Z.o.o.
- Media relations - media tradycyjne & online
- e-PR:
* aktualizowanie informacji na stronie festiwalu www.plock2005.pl (strona nieaktywna)
* obsługa emaila festiwalowego
- Wewnętrzny PR:
* koordynowanie promocji festiwalu z agencją First PR, która obsługiwała patrona strategicznego – firmę Orlen.

W przeciągu trzech dni festiwal przyciągnął 30-35.000 tysięcy ludzi.
Logo
Dziennikarz muzyczny
Magazyn Dosdedos
Recenzje płyt, wywiady oraz opisy starych płyt - ogólne współtworzenie działu muzycznego tegoż miesięcznika.
Logo
Dziennikarz muzyczny
Magazyn Pullz
Pisanie artykułów, przygotowywanie recenzji płyt i przeprowadzanie wywiadów z ciekawymi polskimi oraz zagranicznymi osobistościami szeroko rozumianej muzyki elektronicznej i klubowej.
Logo
PR Manager
PE! Music
- Media relations - opieka nad kontaktami z mediami tradycyjnymi oraz online w zakresie przygotowywania materiałów prasowych dotyczących organizowanych imprez klubowych w Polsce
- Opieka komunikacyjna nad sponsorami owych eventów (House, Sky Europe, Redbull)
- Zarządzanie image celebrities biorących udział w projektach organizacji - publikacje w "Newsweek Polska" i "Elite Mode Club" na temat płyty „Ulla-la” (współtworzonej z Urszulą Dudziak).
Logo
Dziennikarz muzyczny
Magazyn A-Zine
Prowadzenie działu z muzyką elektroniczną w jednym z pierwszych w Polsce wirtualnym magazynie "A-Zine" (średnia oglądalność - ściągalność: 35.000 miesięcznie). Pisanie artykułów oraz przeprowadzanie wywiadów z polskimi osobistościami, producentami oraz DJami jak i zagranicznymi odpowiednikami.

Szkolenia i kursy

- Miesięczne warsztaty z emisji głosu (Szczecin, maj-czerwiec 2007)
- Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w małych i średnich przedsiębiorstwach (Warszawa, lipiec-sierpień 2007)

Edukacja

Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne

Zainteresowania

Sport (koszykówka, pływanie), literatura (polska, światowa, specjalistyczna), przemysły kreatywne, rozwiązania na styku kultury i biznesu, social media (blogi, Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, Twitter), e-commerce, employer branding, branded content, content marketing, gamification, śledzenie i wyłapywanie trendów biznesowych i konsumenckich.

Organizacje

- członek zachodniopomorskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (w latach 2005-2008)

Inne

- honorowy dawca krwi
- nieformalny starosta na studiach
- nieformalny rzecznik prasowy własnego roku na studiach
- recenzent „Abstraktów Biznesowych” wydawanych w internetowej formie przez firmę Questus
- propagator bezpiecznej („z głową”) i bezalkoholowej jazdy za kierownicą
- zwolennik polskiej muzyki „niszowej” oraz eklektyzmu muzycznego

Grupy

1155 wszystkich wypowiedzi
133 plusy
Русский язык
Русский язык
Здравствуй,как Тебя зовут? Jeśli rozumiesz zdanie powyż
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Agape custom publishing
Agape custom publishing
Agencja custom publishing, która specjalizuje się w tworzeniu biuletynów i magazynów firmowych, newsletterów elektronicznych, a także prowadzi szkolenia, coaching, przygoto
Agencja Joytown
Agencja Joytown
Zapraszamy wszystkich Uczestników imprez, Klientów, Współpracowników, Przyjaciół, Wolontariuszy oraz Sympatyków Agencji Joytown do dołączenia do tej grupy:)
AIP Szczecin
AIP Szczecin
Grupa zrzeszająca osoby popierające idee AIP, przedsiębiorcze a w szczególności pragnące prowadzić i rozpoczynające własne biznesy.
Alternativepop.pl
Alternativepop.pl
Wokół muzyki opisywanej na: http://www.apop.pl
Anglosphere
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group. English with native speakers of English.
Anioły Sztuki
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Aphex Twin
Aphex Twin
Dla miłośników RDJ i jego niesamowitej muzyki
ARCHIVE
ARCHIVE
... niezwykła muzyka.. niezwykły zespół... Jeśli nie wiesz o czym mowa... "there’s no light in your eyes and your brain is too slow.."
Blip
Blip
Grupa użytkowników Blipa.
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.