Mariusz Kucharski

Mariusz Kucharski Public Relations
Professional

Temat: Błędy PRowców

nieźle, nieźle... :D
oficer się w policji marnuje - może zacząłby pisać bajki (jak Ludwik Dorn)
Basia K.

Basia K. dziennikarstwo,
kreacja, walka z
ograniczeniami
technicznymi

Temat: Błędy PRowców

wiesz co - to jeszcze nie jest złe, przynajmniej ma jakiś suspens, coś się dzieje.
gorzej jak czytasz 3 raz i nadal nie wiesz o czym to jest, a skąd przyszło orientujesz się na podstawie adresu mailowego z którego ten bełkocik wysłano

konto usunięte

Temat: Błędy PRowców

Mariusz K.:nieźle, nieźle... :D
oficer się w policji marnuje - może zacząłby pisać bajki (jak Ludwik Dorn)



No wlasnie. Tylko kto to wyda:)
Beata Krowicka

Beata Krowicka dziennikarz,
freelancer,
poszukiwacz

Temat: Błędy PRowców

1. przypominanie wszelkimi kanałami komunikacji o konferencji. co jak co, ale niedzielne smsy to już skandal

2. telefon z pytaniem czy doszła informacja prasowa i dlaczego nie zamierzam jej wykorzystać. informacji prasowych jest sto dziennie. kiedy każdy dzwoni i pyta czy doszły, nie ma już czasu na nic innego. jeszcze lepiej gdy dzwoni by zapytać czy informacja dotarła do kolegi, który jest na urlopie. na odpowiedź, źe nikt mu do skrzynki nie zagląda pada propozycja, by do niego zadzwonić i zapytać.

3. warto naprawdę czasem przejrzeć gazetę i konkretny dział, do którego się dzwoni. naprawdę tak trudno zauważyć, że w dziale ekonomicznym nie pojawiają się notki o nowym batoniku czy wariancie zapachowym płynu do prania?

4. a już najbardziej na świecie mnie złości, gdy jakaś piarówa forsuje temat przez miesiąc i nie daje się spławić. w końcu okazuje się, że pojawia się okazja by ten temat poruszyć i dzwonię do owej piarówy. ona wniebowzięta wysyła mi informację prasową, ale mi zależy na rozmowie z prezesem czy uzyskaniu dodatkowych informacji (zazwyczaj danych finansowych i innych liczb). okazuje się, że to wszystko nie jest możliwe, ale pani może jeszcze raz przysłać informację prasową.
Maciej Makuszewski

Maciej Makuszewski Koordynator ds.
Marketingu i PR,
Ernst & Young

Temat: Błędy PRowców

Beata K.:
3. warto naprawdę czasem przejrzeć gazetę i konkretny dział, do którego się dzwoni. naprawdę tak trudno zauważyć, że w dziale ekonomicznym nie pojawiają się notki o nowym batoniku czy wariancie zapachowym płynu do prania?


W dziale ekonomicznym nie przypominam sobie nic takiego. Ale już w dziale warszawskim są relacje z przedstawienia nowych produktów. Przypominam sobie obszerny artykuł (jakieś 3/4 kolumny) o nowym XBoxie (a może to było PS3).

No ale nie o to mi chodziło:)

Chciałem tylko powiedzieć, że często taką samą winę za to do kogo trafia informacja prasowa ponosi PRowiec-ignorant, jak i zabiegany dziennikarz (lub sekretariat redakcji). Zdarzają się sytuacje, kiedy sekretariat mówi: Proszę wysłać IP do Pana X - on się zajmie tym przysłowiowym nowym "batonem".
Próbuję połączyć się z Panem X i okazuje się, że jest nieosiągalny. Wierzę więc na słowo sekretariatowi. Po kilku dniach dzwonię żeby zapytać o losy informacji (nie ma w tym chyba nic złego o ile nie pytam "kiedy publikacja?") i okazuje się, że dziennikarz zajmuje się bEtonem.

Just to prove a point:)


Maciej Makuszewski edytował(a) ten post dnia 14.01.07 o godzinie 12:23

Następna dyskusja:

Błędy dziennikarzy




Wyślij zaproszenie do