konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Jeszcze niedawno na tej znakomitej Grupie pisałem o dziennikarzach eunuchach, którym brakuje odwagi cywilnej i jaj dziennikarskich i jakby na potwierdzenie moich słów wybuchła afera PAP, gdzie zakazano dziennikarzowi zadawać trudne pytania premierowi rządu...
Cały czas zadaję sobie pytanie, czy to kastrowanie dziennikarzy z ich obowiązków nie stało się już zwykłymi nakazami odgórnymi, jakie wolno pytania zadawać dziennikarzowi, a jakich mu nie wolno?
Całą komunę prawdziwi dziennikarze nie dawali się złamać...nawet w więzieniach byli odważni i nie bali się krytykować PRL-owskich kacyków, tylko robili swoją dziennikarską robotę w podziemnych zakazanych wydawnictwach.
Obecnie odważnych dziennikarzy wywala się z pracy na pysk i wystarczy, że jakiś minister, czy inny ustosunkowany partyjniak zadzwoni do redakcji i już dzienniarzom trzęsą się portki...
Gdzie się podziała polska solidarność dziennikarska?
Afera PAP w mediach została skutecznie wyciszona...dlaczego?
Tu przykład Koszalińskiego dziennikarza, który został zwolniony z pracy za krytyczny artykuł o wiceministrze środowiska i miejscowym szefie PO Stanisławie Gawłowskim.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9178782...
Ilu jeszcze dziennikarzy będzie musiało wylecieć z pracy, aby problem zamykania ust dziennikarzom stał się ważny?

Czy w Polsce zostanie tylko mierne i skorumpowane lumpendziennikarstwo, a
prawdziwe profesjonalne i wolne dziennikarstwo przestanie istnieć?

Zapraszam do dyskusji!

DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 06.03.11 o godzinie 14:10
Marek P.

Marek P. Albergolog,
Współpracownik Domu
Gospodarki Niemiecko
- Po...

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

To co piszesz Dario to wypisz - wymaluj śmierdzi komuną. Ja już nie wiem czy w dziennikarzach, a właściwie ich szefach dalej tkwi "homo sovieticus" czy nie zauważyli,że komuna skończyła się na szczęście 22 lata temu? To co wyczyniają ci lumpendziennikarze jak ich uprzejmie nazwałeś, przechodzi wszelkie pojęcie. Przykładów, które podałeś można oczywiście mnożyć. Jedno jest jednak bardzo wyraźne. Ci pseudo dziennikarze to takie usłużne pieski na dwóch łapach, którzy służyć będą każdej władzy według takich samych zasad. To jest szmaciarstwo dziennikarskie lub jak kto woli poprawność polityczna. Tylko powiedz jak z tym walczyć? Ja tego nie jestem w stanie zrozumieć jak można zwolnić z redakcji nawet bardzo dobrego dziennikarza tylko dlatego,że ośmielił się napisać prawdę. To świadczy tylko i wyłącznie o bezdennej głupocie i czystym idiotyźmie takich decydentów. Żyjemy w takim razie w zupełnie chorych czasach. Jestem za podawaniem nazwisk takich "wybitnych osobowości" do wiadomości publicznej i stosować wobec nich pełny ostracyzm zawodowy. Czy ktoś się tego boi?

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

To ciekawe w sumie, bo cytujesz Darek media po których jedziesz i twierdzisz, że są usłużne wobec jednej władzy,ale akurat w tym wypadku na pewno napisali prawdę?

;]

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Marek Polakiewicz:
To co piszesz Dario to wypisz - wymaluj śmierdzi komuną. Ja już nie wiem czy w dziennikarzach, a właściwie ich szefach dalej tkwi "homo sovieticus" czy nie zauważyli,że komuna skończyła się na szczęście 22 lata temu? To co wyczyniają ci lumpendziennikarze jak ich uprzejmie nazwałeś, przechodzi wszelkie pojęcie. Przykładów, które podałeś można oczywiście mnożyć. Jedno jest jednak bardzo wyraźne. Ci pseudo dziennikarze to takie usłużne pieski na dwóch łapach, którzy służyć będą każdej władzy według takich samych zasad. To jest szmaciarstwo dziennikarskie lub jak kto woli poprawność polityczna. Tylko powiedz jak z tym walczyć? Ja tego nie jestem w stanie zrozumieć jak można zwolnić z redakcji nawet bardzo dobrego dziennikarza tylko dlatego,że ośmielił się napisać prawdę. To świadczy tylko i wyłącznie o bezdennej głupocie i czystym idiotyźmie takich decydentów. Żyjemy w takim razie w zupełnie chorych czasach. Jestem za podawaniem nazwisk takich "wybitnych osobowości" do wiadomości publicznej i stosować wobec nich pełny ostracyzm zawodowy. Czy ktoś się tego boi?

Moim zdaniem Marku z tego typu patologią dziennikarską powinno walczyć samo środowisko dziennikarskie. I nie mogę zrozumieć, dlaczego afera PAP została tak szybko wyciszona. Ja myślałem, że tak poważna afera największej polskiej agencji prasowej będzie przyczynkiem do poważnej dyskusji nad przyszłością polskiego dziennikarswta...a tu taka kicha, jak bym żył w zatęchłej komunie.
Afera PAP-u w mediach nie istnieje....dlaczego? I kto ją wycisza?
Co robi Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich ??? Dlaczego nie wydało żadnego komunikatu, ani nie potępiło tego typu zachowania szefa PAP-u?
Jeżeli tak dalej pójdzie, to polski dziennikarz stanie się całkowicie bezbronnym celem partyjnych snajperów.
Jak ma się bronić dziennikarz, jeżeli śwrodowisko dziennikarskie, ani stowarzyszenie nie dba o jego pozycję służbową oraz osobiste bezpieczeństo socjalne? Wszędzie na świecie dziennikarze są solidarni, a w Polsce jakaś paranoja i kompromitacja środowika dziennikarskiego trwa.
TVN o TVN - 24 prymitywnie manipuluje informacjami, a w TVP...dziennikarze boją się każdego wypowiedzianego słowa, skwitowania, aluzji...i trzęsą portkami jak mają zadać niewygodne pytanie.

Dario

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Paweł Mazur:
To ciekawe w sumie, bo cytujesz Darek media po których jedziesz i twierdzisz, że są usłużne wobec jednej władzy,ale akurat w tym wypadku na pewno napisali prawdę?

;]

nie tylko Pawle, bo krytykuję też TVP i ostatnio na Grupie TVPiTVNiPOLSAT napisałem felietonik pod tytułem: "TVP Mam inne zdanie, czyli mam takie sam zdanie jak SLD" na temat programu " Mam inne zdanie", które jest wyjątkowym przykładem lumpendziennikarstwa.Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 06.03.11 o godzinie 16:17

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Tak. Odkąd przejęła ją PO do spółki z SLD;]
Mówię o tym konkretnym wypadku, który tu podałeś

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Paweł Mazur:
Tak. Odkąd przejęła ją PO do spółki z SLD;]
Mówię o tym konkretnym wypadku, który tu podałeś

Nie Pawle to nie jest prawda, krytykowałem TVP i będę krytykował....wystarczy, że wpadniesz na Grupę TVPiTVNiPolsat i tam jest wiele wątków krytykujących TVP od 2 lat...
Ale faktem jest, że TVN wyjatkowo się politycznie szmaci i prymitywnie manipuluje opinią publiczną i dlatego więcej jej uwagi poświęcam jako jej stały widz.

Jak wiesz w TVP "wylądował Orzeł"
http://www.polityka.pl/kraj/opinie/1513704,1,nowe-wlad...
i napewno wiele się zmieni, ale czy na dobre to zobaczymy. Jeżeli TVP zacznie się podobnie szmacić jak TVN, to też będę to obiektywnie komentował i jednoznacznie ostro krytykował, gdyż jestem też stałym widzem TVP.
Do TVP napewno wróci Pośpieszalski i inne programy zdjęte z anteny z powodów politycznych, dlatego szykuje się ciekawa wiosna w TVP i napewno będzie wiele do pisania :)Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 06.03.11 o godzinie 17:48

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

No, a podejrzewam, że zostaną zdjęte te które weszły, po tym jak nie mogły funkcjonować w tamtym, jakże obiektywnym systemie. Jeśli Twoim zdaniem TVP nie było jeszcze polityczne (a więc zeszmacone), to chyba jednak nie oglądasz telewizji zbyt dobrze;]

To dlaczego nie zaczynasz tutaj tematów na temat TVP?;] Poza szydzącymi, bądź z takim wydźwiękiem?

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Paweł Mazur:
No, a podejrzewam, że zostaną zdjęte te które weszły, po tym jak nie mogły funkcjonować w tamtym, jakże obiektywnym systemie. Jeśli Twoim zdaniem TVP nie było jeszcze polityczne (a więc zeszmacone), to chyba jednak nie oglądasz telewizji zbyt dobrze;]

To dlaczego nie zaczynasz tutaj tematów na temat TVP?;] Poza szydzącymi, bądź z takim wydźwiękiem?

...jest grupa TVPiTVNiPolsat i tam realizuję politykę wątkową z wydźwiekiem jak to świetnie nazwałeś...tam też krytykowałem bardzo ostro wiele programów TVP..., TVP-2 etc.
Nie chce mi się liczyć wątków, ale jest ze 30 krytkujacych TVP sam możesz sprawdzić.
Mogłem oczywiście dublować tematy, ale to nie ma sensu, jeżeli można je przeczytać spokojnie sobie na grupie TVPiTVNiPolsat do której Cię serdecznie zapraszam.
Ale wracam do TVP...TVP tak ostetntacyjnie nie realizowała gebelsówki jak TVN nazywana w branży medialnej " Tusk Vision Networks" nie bez przyczyny , dlatego TVP nie miała takiego wzięcia u mnie.
Natomiast TVP-INFO, była w miarę obiektywna i podobała mi się ich formuła i obiektywność.
Jak będzie teraz? Zobaczymy....Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 06.03.11 o godzinie 16:43

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Panie Dario!
Dla mnie jesteś w formie i treści równie bezkompromisowy jak Oriana Fallaci!

Pozdr
Dawe

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Dawid B.:
Panie Dario!
Dla mnie jesteś w formie i treści równie bezkompromisowy jak Oriana Fallaci!

Pozdr
Dawe

Dziękuję!

...ale Oriana była brzydka, a jestem na dodatek młody i ładny :)

Ale swoją drogą brakuje odpowiednika takiej bezkompromisowej Oriany w Polsce...szkoda.
Oriana Fallaci była niesamowita i potrafiła przypieprzyć słowem jak ruska rakieta w Berlin...

Bardzo lubię jej teksty np, ten niesamowicie aktualny w Polsce:

Wolność oddzielona od sprawiedliwości jest tylko połową wolności, a obrona tylko naszej wolności jest obelgą dla sprawiedliwości...

albo ten:

Czy nie widzicie, że tacy ludzie jak Osama ben Laden chcą nas zniszczyć? Że czują się uprawnieni do tego, żeby zabijać was i wasze dzieci, tylko dlatego że pijecie wino lub piwo, chodzicie do teatru lub kina, nosicie minispódniczki albo krótkie skarpetki, kochacie się kiedy chcecie, gdzie chcecie i z kim chcecie? Nawet to was nie obchodzi, idioci?


Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 06.03.11 o godzinie 16:59

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Tak, zdecydowanie chyba mało oglądałeś TVP. Skoro Twoim zdaniem była obiektywna. Najbardziej obiektywne były programy kwadrans po ósmej, wiadomości i wszelkie publicystyczne wykwity w których to zapraszano jedną stronę. Subiektywnie rzecz biorąc bardzo obiektywne;]

Zgadzam się co do TVP Info, chociaż i tam mniej więcej przed wyborami było widać to i owo,

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Paweł Mazur:
Tak, zdecydowanie chyba mało oglądałeś TVP.

oglądałem, oglądałem...TVP była w miarę obiektywna i nie realizowała gebelsówki i nie realizowała czarnego pijaru opozycji w stylu Szymon Majewski szoł, czy szołmen Wojewódzki..., który w prymitywny sposób opluwał śp. Prezydenta Polski...

Ostatni występ TVN pokazujący Komorowskiego na nartach i włazidupski komentarz dziennikarza był po prostu żenujący...z
z jednej strony TVN pokazuje szkalujący Polskiego Papieża knot z youtuba, aby za dwa dni pokazać Komorowskiego na nartach....żenada i typowa gebelsówa.

DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 06.03.11 o godzinie 17:47
Maria B.

Maria B. Niczego nie wiedzą,
niczego nie potrafią
znaleźć, bo ich ...

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Dariusz Szul:

Jak wiesz w TVP "wylądował Orzeł"
Oj Dario, Twoja wiedza jest powalajaca. Bo Orla juz nie ma....

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Maria B.:
Dariusz Szul:

Jak wiesz w TVP "wylądował Orzeł"
Oj Dario, Twoja wiedza jest powalajaca. Bo Orla juz nie ma....

Orzeł wrócił...poszperaj swom paluszkiem w myszce...to znajdziesz :))))Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 06.03.11 o godzinie 17:46
Maria B.

Maria B. Niczego nie wiedzą,
niczego nie potrafią
znaleźć, bo ich ...

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Dariusz Szul:
Maria B.:
Dariusz Szul:

Jak wiesz w TVP "wylądował Orzeł"
Oj Dario, Twoja wiedza jest powalajaca. Bo Orla juz nie ma....

Orzeł wrócił...poszperaj swom paluszkiem w myszce...to znajdziesz :))))Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 06.03.11 o godzinie 17:46
Oj Dario.....proponuje jednka bys Ty poszperal. Dokladniej. Jak na "fachowca" masz kiepskie informacje. To jak z tym premierem Wielkiej Brytanii. NIe zauwazasz szybko zachodzacych zmian

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Maria B.:
Dariusz Szul:
Maria B.:
Dariusz Szul:

Jak wiesz w TVP "wylądował Orzeł"
Oj Dario, Twoja wiedza jest powalajaca. Bo Orla juz nie ma....

Orzeł wrócił...poszperaj swom paluszkiem w myszce...to znajdziesz :))))Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 06.03.11 o godzinie 17:46
Oj Dario.....proponuje jednka bys Ty poszperal. Dokladniej. Jak na "fachowca" masz kiepskie informacje. To jak z tym premierem Wielkiej Brytanii. NIe zauwazasz szybko zachodzacych zmian

no dobrze, już dobrze... wyręczę Twój paluszek moim... młodym i jurnym szybkim paluszkiem:

http://www.polityka.pl/kraj/opinie/1513704,1,nowe-wlad...
Maria B.

Maria B. Niczego nie wiedzą,
niczego nie potrafią
znaleźć, bo ich ...

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Dariusz Szul:
no dobrze, już dobrze... wyręczę Twój paluszek moim... młodym i jurnym szybkim paluszkiem:
I dalej sie kompromitujesz Dario...szukaj dalej, szukaj
Naprawde...Ty? Taki fachowiec od mediow? I nie wiesz?
MOj swiat runal po raz kolejny w gruzachMaria B. edytował(a) ten post dnia 06.03.11 o godzinie 17:54

konto usunięte

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Maria B.:
Dariusz Szul:
no dobrze, już dobrze... wyręczę Twój paluszek moim... młodym i jurnym szybkim paluszkiem:
I dalej sie kompromitujesz Dario...szukaj dalej, szukaj

...mam nadzieję Marysiu, że jesteś ładna i młoda...bo jak się okaże, że całowałem jakąś starą lampucerę, to dopiero wtedy będzie obciach i kompromitacja :)))
Maria B.

Maria B. Niczego nie wiedzą,
niczego nie potrafią
znaleźć, bo ich ...

Temat: Czy Polsce grozi tylko lumpendziennikarstwo?

Dariusz Szul:
Najpierw sprawdz kto jest p.o. prezesa TVP.



Wyślij zaproszenie do