Temat: Kongres "Internet i media"
Magda Czarnecka:
Zdziwiły mnie Wasze wypowiedzi, naprawdę. To nie jest "cena z kosmosu" - wystarczy wejść na stronę Informedii żeby przekonać się, że niemal wszystkie Kongresy organizowane przez tę firmę kosztują w granicach 3-4 tys. PLN. Dla niektórych to sporo, dla innych niewiele - gdyby nie było chętnych na tego typu kongresy z pewnością Informedia już dawno przestałaby je organizować. ;)
Szczególnie nie rozumiem zgryźliwości Joanny - jeśli nie interesuje Cię ten kongres to proszę nie ironizuj, wielu ludzi od blisko roku pracuje nad organizacją i mogę zapewnić, że na uczestników czeka znacznie więcej niż skrzynka piwa. Nie na tym polegają tego typu konferencje żeby dojechać, pobyć i odjechać...
Informacja o Kongresie miała charakter czysto informacyjny - kto chce to skorzysta, resztę proszę o mniej zgryźliwości. Zawsze można przecież pojechać np. na konferencje studenckie, gdzie wstęp jest bezpłatny.
Pozdrawiam,
Magda
Droga (hihi) Magdo
Przepraszam. Za wszystko (jak Jarka), poza jednym... Ta skrzynka piwa. Ona była sugerowanym kosztem mego noclegu u funfli w Warszawie. Wspomniałam o dodatkowych kosztach, z powodu braku informacji w temacie- nocleg, wyżywienie (poza kawą i lunchem).
Swoją drogą chciałabym zapewnić, że nie uczestniczyłam tylko w konferencjach i kongresach polegających na dojechaniu, pobyciu, spożyciu i odjechaniu. Bywały ciekawsze i tańsze- niekoniecznie bezpłatne, czy studenckie (że niby gorsze?)
To nie jest cena z kosmosu...
Marto... Pewnie bezpłatnie skorzystasz z kongresu, zatem wysłuchaj uważnie wypowiedzi z 21 listopada
11.25-12.00 SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE - ROZWÓJ OPINIOTWÓRCZOŚCI UŻYTKOWNIKÓW
Rafał Agnieszczak, Kreativ
Jakoś, (taka ze mnie złośliwa bestia) sądzę, że po tym wykładzie możesz więcej wyciągnąć z mojej wypowiedzi na forum GL. Ty Możesz, ale jak wielu z działających świeżo w Internecie na to stać(bo to jedna z najtańszych opcji w mediach)?
Tak, doczytałam, że to kongres skierowany do :
* Wydawcy, stacje telewizyjne, radia, portale i vortale
- Prezes
- Dyrektor sprzedaży
- Dyrektor ds. strategii
- Dyrektor marketingu
- Dyrektor działu prawnego
- PR Manager
* Domy Mediowie, szczególnie osoby odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów
* Firmy badawcze - specjalizujące się w badaniach mediów
* Firmy konsultingowe, agencje reklamowe i prawnicy obsługujący branżę mediową
* Reklamodawcy
Częściej tu bywają raczej pracownicy portali i vortali, a i właściciele, prezesi czy naczelni są zaskoczeni ceną. Wszak i taniej organizacyjnie i efektywniej wyjdzie panel dyskusyjny (nawet komercyjny-płatny). A tam, cicho być. Wybacz sarkazm, zgryźliwości, czy co tam inne. Przyjmij do wiadomości, że takie komentarze bywają. Ot, forum publiczne. Niesamowite- jeszcze brakuje tutaj Waszego Klubu Wazeliniarzy, niestety obecni są potencjalni uczestnicy Kongresu, którzy realnie zerkają w konto, i mówią- przeginka. Za to też nie przepraszam.
A! Nie przepraszam także za ofertę artystyczną- dla wszystkich uczestników oczyszczający i dystansujący program artystyczny, przy takich kosztach wskazany :D
Po edycji dodane:
Taniej mnie wyjdą zagraniczne kongresy. Serio
Joanna Wojtko edytował(a) ten post dnia 11.11.07 o godzinie 23:56