Magda C.

Magda C. Group Account
Director,
Interactive
Solutions

Temat: Kongres "Internet i media"

Witajcie, 21-22 listopada zapraszam do warszawskiego Hotelu Marriott. Właśnie w tym miejscu i czasie przedstawiciele świata mediów i branży internetowej będą dyskutować o przyszłości radia i telewizji i konieczności agregacji informacji. Istotnym tematem będą też prezentacje dotyczące aspektów prawnych i technologicznych, które towarzyszą działalności w Internecie, a także roli i rozwoju społeczności wirtualnych.

Jak bardzo rozwój Internetu zmieni naszą rzeczywistość? Do czego doprowadzi nas dynamika zmian w środkach masowego przekazu?

Szczegółowy program kongresu oraz listę prelegentów można znaleźć na stronie http://kongres.cafenews.pl

Na tej stronie znajdziecie także przekierowanie do formularza zgłoszeniowego. Uczestnictwo w Kongresie jest odpłatne.

Pozdrawiam,
Magda

konto usunięte

Temat: Kongres "Internet i media"

Czy nie uwazacie, ze udzial w takim kongresie za 3995 zł + 22% = 4873,9 zł (!!!!), to lekka przesada??
Magdalena Zapart

Magdalena Zapart Redaktor,
zyciewarszawy.pl

Temat: Kongres "Internet i media"

Ja sie zastanawiam, co oni tam podadzą na lunch;)
Joanna Wojtko

Joanna Wojtko pedagog,
korespondent, bajarz

Temat: Kongres "Internet i media"

heh, żart? dowcip? skecz?... A! rzeczy(...)wiście w programie jest także kabaret. No i na cenę wpływa oczy(...)wiście udział mediów- wow!
3995 zł + 22% Gratuluję!
proste i rzeczowe pytanie- czy odstraszającą cenę uczestnictwa w kongresie nie udało się zmniejszyć pozyskaniem funduszu od sponsorów? Media zajmujące się (ponoć fachowo)Internetem nie potrafią tego załatwić?

I że tak zażartuję cytując program:
- czy biznes i społeczności (internetowe) mogą iść w parze? Przy takich cenach???
- jak zarobić na grach? Zaprosić naiwnych na konferencję...
- jak konsumujemy media? jw
I z zaproszenia Pani Magdy:
Jak bardzo rozwój Internetu zmieni naszą rzeczywistość?
Hmmm, koszt Kongresu + dojazd i powrót + ew. skrzynka piwa dla przyjaciół- no chyba, że nocleg gwarantujecie + (nie polecam, bo słono) koszt śniadania we wspomnianym Hotelu = yhymmm, moja rzeczywistość na koncie na sporym minusie. Kongres dotyczący rozwoju bardzo zmieni moją rzeczywistość. Serio.

Czy w ramach działań artystycznych mogę dorzucić swój protest song? Będę niczym córka Moniki Olejnik i Tomasza Jachimka :D
Paweł Jagiełło

Paweł Jagiełło Komornik Sądowy

Temat: Kongres "Internet i media"

4 tys. zł za konferencję dwudniową... Hmm, to 2 tys. zł za dzień. Niezła impreza w sumie :)
Andrzej Góralczyk

Andrzej Góralczyk Poprawiam
przedsiębiorstwa.
Właściciel portalu
Dyrekcja.pl

Temat: Kongres "Internet i media"

Jednak nie taka niezła. Strawę tam w Mariocie podają kiepską, taką international.
Paweł Jagiełło

Paweł Jagiełło Komornik Sądowy

Temat: Kongres "Internet i media"

Andrzej Góralczyk:
Jednak nie taka niezła. Strawę tam w Mariocie podają kiepską, taką international.

Powiadasz?

No dobra, ale może nie zniechęcajmy organizatorów. Wnioskuję zatem o zakończenie dyskusji.
Magda C.

Magda C. Group Account
Director,
Interactive
Solutions

Temat: Kongres "Internet i media"

Zdziwiły mnie Wasze wypowiedzi, naprawdę. To nie jest "cena z kosmosu" - wystarczy wejść na stronę Informedii żeby przekonać się, że niemal wszystkie Kongresy organizowane przez tę firmę kosztują w granicach 3-4 tys. PLN. Dla niektórych to sporo, dla innych niewiele - gdyby nie było chętnych na tego typu kongresy z pewnością Informedia już dawno przestałaby je organizować. ;)

Szczególnie nie rozumiem zgryźliwości Joanny - jeśli nie interesuje Cię ten kongres to proszę nie ironizuj, wielu ludzi od blisko roku pracuje nad organizacją i mogę zapewnić, że na uczestników czeka znacznie więcej niż skrzynka piwa. Nie na tym polegają tego typu konferencje żeby dojechać, pobyć i odjechać...

Informacja o Kongresie miała charakter czysto informacyjny - kto chce to skorzysta, resztę proszę o mniej zgryźliwości. Zawsze można przecież pojechać np. na konferencje studenckie, gdzie wstęp jest bezpłatny.

Pozdrawiam,
Magda
Paweł Jagiełło

Paweł Jagiełło Komornik Sądowy

Temat: Kongres "Internet i media"

A proponowałem zaprzestanie dyskusji? :)
Joanna Wojtko

Joanna Wojtko pedagog,
korespondent, bajarz

Temat: Kongres "Internet i media"

Magda Czarnecka:
Zdziwiły mnie Wasze wypowiedzi, naprawdę. To nie jest "cena z kosmosu" - wystarczy wejść na stronę Informedii żeby przekonać się, że niemal wszystkie Kongresy organizowane przez tę firmę kosztują w granicach 3-4 tys. PLN. Dla niektórych to sporo, dla innych niewiele - gdyby nie było chętnych na tego typu kongresy z pewnością Informedia już dawno przestałaby je organizować. ;)

Szczególnie nie rozumiem zgryźliwości Joanny - jeśli nie interesuje Cię ten kongres to proszę nie ironizuj, wielu ludzi od blisko roku pracuje nad organizacją i mogę zapewnić, że na uczestników czeka znacznie więcej niż skrzynka piwa. Nie na tym polegają tego typu konferencje żeby dojechać, pobyć i odjechać...

Informacja o Kongresie miała charakter czysto informacyjny - kto chce to skorzysta, resztę proszę o mniej zgryźliwości. Zawsze można przecież pojechać np. na konferencje studenckie, gdzie wstęp jest bezpłatny.

Pozdrawiam,
Magda

Droga (hihi) Magdo

Przepraszam. Za wszystko (jak Jarka), poza jednym... Ta skrzynka piwa. Ona była sugerowanym kosztem mego noclegu u funfli w Warszawie. Wspomniałam o dodatkowych kosztach, z powodu braku informacji w temacie- nocleg, wyżywienie (poza kawą i lunchem).
Swoją drogą chciałabym zapewnić, że nie uczestniczyłam tylko w konferencjach i kongresach polegających na dojechaniu, pobyciu, spożyciu i odjechaniu. Bywały ciekawsze i tańsze- niekoniecznie bezpłatne, czy studenckie (że niby gorsze?)
To nie jest cena z kosmosu...
Marto... Pewnie bezpłatnie skorzystasz z kongresu, zatem wysłuchaj uważnie wypowiedzi z 21 listopada
11.25-12.00 SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE - ROZWÓJ OPINIOTWÓRCZOŚCI UŻYTKOWNIKÓW
Rafał Agnieszczak, Kreativ
Jakoś, (taka ze mnie złośliwa bestia) sądzę, że po tym wykładzie możesz więcej wyciągnąć z mojej wypowiedzi na forum GL. Ty Możesz, ale jak wielu z działających świeżo w Internecie na to stać(bo to jedna z najtańszych opcji w mediach)?
Tak, doczytałam, że to kongres skierowany do :

* Wydawcy, stacje telewizyjne, radia, portale i vortale
- Prezes
- Dyrektor sprzedaży
- Dyrektor ds. strategii
- Dyrektor marketingu
- Dyrektor działu prawnego
- PR Manager
* Domy Mediowie, szczególnie osoby odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów
* Firmy badawcze - specjalizujące się w badaniach mediów
* Firmy konsultingowe, agencje reklamowe i prawnicy obsługujący branżę mediową
* Reklamodawcy

Częściej tu bywają raczej pracownicy portali i vortali, a i właściciele, prezesi czy naczelni są zaskoczeni ceną. Wszak i taniej organizacyjnie i efektywniej wyjdzie panel dyskusyjny (nawet komercyjny-płatny). A tam, cicho być. Wybacz sarkazm, zgryźliwości, czy co tam inne. Przyjmij do wiadomości, że takie komentarze bywają. Ot, forum publiczne. Niesamowite- jeszcze brakuje tutaj Waszego Klubu Wazeliniarzy, niestety obecni są potencjalni uczestnicy Kongresu, którzy realnie zerkają w konto, i mówią- przeginka. Za to też nie przepraszam.

A! Nie przepraszam także za ofertę artystyczną- dla wszystkich uczestników oczyszczający i dystansujący program artystyczny, przy takich kosztach wskazany :D

Po edycji dodane:

Taniej mnie wyjdą zagraniczne kongresy. SerioJoanna Wojtko edytował(a) ten post dnia 11.11.07 o godzinie 23:56
Roman Wojtala

Roman Wojtala Prezes Zarządu, CBI
ASTROMAN Sp. z o.o.

Temat: Kongres "Internet i media"

Moim skromnym zdaniem, to nie jest żaden Kongres, ale zwykłe, polskie, dwudniowe seminarium na temat Internetu i mediów, przeznaczone dla osób z poza branży, ponieważ osoby z branży - po przeczytaniu programu i listy prelegentów – dobrze wiedzą, że nie ma tam nic pionierskiego, a w gronie prelegentów nie ma nikogo, kto jest autentycznym fachowcem w tej dziedzinie lub osobą decyzyjną w liczących się obecnie międzynarodowych korporacjach multimedialnych.

Zainspirowany nazwą występującego wieczorem kabaretu, powstał we mnie jakiś taki moralny niepokój, stąd moja powyższa wypowiedź.

Bardzo serdecznie pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów
Joanna Wojtko

Joanna Wojtko pedagog,
korespondent, bajarz

Temat: Kongres "Internet i media"

Ciekawe czy na Naszą Drogą Martę bardziej wpłynie pedagog czy prezes... Obawiam się, że znam odpowiedź, a ta pewnie oficjalnie nie nastąpi :D

Swoją drogą, ostro powiedziane, Panie Romanie...:D

konto usunięte

Temat: Kongres "Internet i media"

Omijałam wątek, omijałam, aż w końcu zajrzałam.
Zobaczyłam cenę - i z ciekawości weszłam na stronę. Dość długo szukałam czegoś w rodzaju nowości czy innowacji, albo chociaż info że sprezentują uczestnikom apartamenty z paniami do towarzystwa na nockę pomiędzy tymi dwoma dniami. Bez większego efektu.

Primo - z firm, które faktycznie mogą coś powiedzieć na temat konkurencyjności w Internecie, to ja tam widzę tylko Cafe News. Cała reszta, żeby zaistnieć na rynku internetowym, wpakowała w swoje przedsięwzięcia grube miliony złotych. Opowiedzą skąd je wziąć żeby stać się konkurencyjnym? ;)

Secundo - absolutna większość tematów, jakie widzę w programie, jest bardzo dobrze i wszechstronnie opisana. Dostępna za darmo - lub prawie za darmo (o ile przyrównać cenę do ceny tego kongresu).
Do tego część tych tematów jest bardziej filozoficzna niż praktyczna:
- cyfrowa wolność, jako uświadomiona konieczność. Czy wszyscy spotkamy się w Sieci?
- jak wyglądałby świat bez gier
- trendy i ich rozwój
- na czym zarabiają serwisy dziś, a na czym będą zarabiały jutro
Konia z rzędem temu, kto założy się o własną rękę, że coś, co w tych tematach powie - za pół roku będzie aktualne. Albo w ogóle będzie na pewno prawdziwe teraz.

Krótko mówiąc, bardziej wygląda mi to na pogadankę dla niezbyt się w Sieci orientujących ludzi, niż na coś, co przyda się komukolwiek prowadzącemu dowolny biznes internetowy. Powiedziałabym, że jest skierowane chyba tylko do prezesów sporych firm spoza IT, zastanawiających się właśnie czy zainwestować sobie w różne takie internetowe - i mających w temacie wiedzę podstawową.

Nie powiem, prelegenci ciekawi są i samo ich posłuchanie może być fajne.
Ale ludzie, 4KPLN?...
Magda C.

Magda C. Group Account
Director,
Interactive
Solutions

Temat: Kongres "Internet i media"

Joanna Wojtko:
Ciekawe czy na Naszą Drogą Martę bardziej wpłynie pedagog czy prezes... Obawiam się, że znam odpowiedź, a ta pewnie oficjalnie nie nastąpi :D
Domyślam się że miało być "Magdę" a nie "Martę" :)
Dlaczego ma ktoś na mnie wpływać? W jakim sensie? Mogłabyś wyjaśnić o co dokładnie chodzi? :)
Joanna Wojtko

Joanna Wojtko pedagog,
korespondent, bajarz

Temat: Kongres "Internet i media"

Oczywiście, "Magdę". Przepraszam :)
Chodziło raczej o celowość pozostawiania informacji o Kongresie w tym wątku, bez założenia możliwości pojawienia krytycznych opinii. Mam nadzieję, że jednak "szczerze" już się nie dziwisz, że takowe się pojawiają.
Witold F.

Witold F. Magazyn
"Kontrateksty",publi
systa,dziennikarz,cz
asem urzę...

Temat: Kongres "Internet i media"

Ale marudne towarzystwo:))))

Następna dyskusja:

SZUKAM PRACY ! media , nowe...




Wyślij zaproszenie do