![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
konto usunięte
Marcin
Stój
Specjalista ds.
HelpDesku
Mateusz M.:
W jaki sposób wg Was zarządzanie wiedzą wpływa na funkcjonowanie komunikacji między poszczególnymi działami, między działami a konkretnymi pracownikami oraz między poszczególnymi pracownikami? czy jest to wg Was (zarządzanie wiedzą w ujęciu komunikacji) ważne dla ustabilizowania norm zachowań i modelów postępowania w komunikowaniu się? Czy jest to tylko mój durny pomysł? :)
konto usunięte
Marcin
Stój
Specjalista ds.
HelpDesku
konto usunięte
Danuta
Kowalczyk
Stale dokształcający
się Product
Manager/Brand
Manager z ...
Ireneusz
Podwojski
Kierownik Działu
Zarządzania
Informacją - Orange
Piotr Gudecki IT Support
Marcin
Stój
Specjalista ds.
HelpDesku
konto usunięte
Marcin
Stój
Specjalista ds.
HelpDesku
Mateusz Miernikowski:
To jest tak, że faktycznie zaczynają i kończą najczęściej w jednym miejscu pracy, ale te zauważ, że tam jest typowy kolektywizm: mało kto wykazuje się właśnie inwencją i kreatywnością. to, o czym mówisz to są tzw. żółte karteczki (po japońsku się jakoś nazywało, nie pamiętam), które wrzuca się do specjalnej urny - i te pomysły, anonimowe trzeba dodać, są później czytane. Co więcej - tam właściciel firmy X stroi niżej niż pracownik produkcyjny w dużym konsorcjum jak Honda itd. Każda kultura ma inny system - np. z tego co wiem to w Niemczech trzeba się mocno trzymac swoich obowiązków i nie nalezy wychylać się z pomysłami, by nie urazić pracownika innego, który właśnie np. pomysłami się zajmuje.
Ireneusz
Podwojski
Kierownik Działu
Zarządzania
Informacją - Orange
Marcin Stój:
Niestety w miejscu gdzie obecnie pracuje to z komunikacją jest kiepsko. Nie mogę od półroku tego zmienić. Niestety też jest to
coś o czym pisze Irek, czyli mentalność ludzka. Na domiar złego,
moje szefostwo jest też jakoś oporne.
Mam wrażenie, że w Polsce panuje jeszcze pogląd że jak coś nie przynosi wymiernych (namacalnych) korzyści to szkoda, w to inwestować. Niestety nie zdają sobie sprawy, że nawet drobne na pierwszy rzut oka informacje ktore maja male znaczenie, mogą przynieść zyski. Tworzenie do tego baz wiedzy doskonale sprawdza się w praktyce.
konto usunięte
konto usunięte
Następna dyskusja: