Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

U mnie ciąg dalszy przygód z TP SA. Przyszedł mi rachunek do zapłacenia na 750 zł...

konto usunięte

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Myślałaś, że takie przygody to tepsa za free zapewnia? Za dodatkowe atrakcje trzeba zapłacić :D
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Wiadomo nic za darmo nie ma. W zeszłym miesiącu dostałam FV na 250 zł, w tym na 750 zł, to może w przyszłym uda mi się przekroczyć 1000 zł...

Dla ciekawskich 750 zł jest to "Kara umowna z tytułu zwrotu przyznanej ulgi Plan doMowy Na Co Dzień"... Nic tylko włosy z głowy rwać.

Marcin Lis:
Myślałaś, że takie przygody to tepsa za free zapewnia? Za dodatkowe atrakcje trzeba zapłacić :D
Barbara Fila

Barbara Fila pracownik biurowy

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

To chyba jakieś nieporozumienie...;/
Paweł K.

Paweł K. Konsultant
ds.sprzedazy, PTK
Centertel Sp z o.o.

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

jak nie założyłaś jeszcze tego fan paka to sie odezwij poprowadzę to od początku do końca myślę ze pozytywnie nawet zdalnie :)
Paweł K.

Paweł K. Konsultant
ds.sprzedazy, PTK
Centertel Sp z o.o.

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

w sprawie reklamacji tez mogę pomóc
Halina Łysoń

Halina Łysoń WYKSZ. ROLNICZE

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Witam serdecznie!

Czytam to forum i jestem w takiej samej sytuacji jak Pani Katarzyna - to trwa od 23 stycznia 2012 r.
Już w grudniu z TP rozdzwoniły się do nas telefony abyśmy skorzystali z promocji Fan Pack i przysłano nam umowę na FanP. Monterzy, którzy byli u nas i sprawdzili czy to będzie działało to od razu powiedzieli, że u nas to nie bedzię działało i zeby tej umowy nie podpisywać, tylko przedłużyć dotychczasowe warunki (osobno umowa na telefon i osobno umowa na telewizję z internetem) W związku z tym nie podpisaliśmy tej umowy FanP i kurier zabrał ją z powrotem.
Zadzwoniłam na infolinię TP i poprosiłam o umowę o przedłużenie dotychczasowych warunków, bardzo miła Pani obiecała taka umowę (nie FanPack)! i kurier ją przywiózł....oczywiście nie dał jej przeczytać, ale względem uzgodnień z Panią z infolinii podpisałam umowę i......jak kurier odjechał to przeczytałam umowę i.... okazało się że to FanPack!!! którego nie chcieliśmy!!!

Od razu na drugi dzień wysłałam rezygnację z tej umowy piorytetem....i zaczeło się....
1. Odłączyli mi telefon i odcięli linię telefoniczną i usunęli z systemu!!!
2. Po setkach telefonach do TP uzyskałam informację że nie ma możliwości przywrócenia mnie na starych warunkach - bo FanPack (mimo iż z niego zrezygnowałam) anulowała poprzednie umowy!!!
3. W kolejnych rozmowach uzyskałam informację że teraz muszę zrobić sobie nowe przyłącze (które dodatkowo kosztuje) i będę traktowana jako nowy klient - użytkownik TP!

A do tego, mimo, iż telefonu nie ma, przychodzi abonament telefoniczny z terminem płatności do 22 lutego 2012!!!!
Dziś jest 28 luty a telefon dalej nie działa...... a rachunek do zapłaty jest!

Przecież to jest kabaret i sądzę, że jest setki ludzi oszukanych tak jak ja!! Dlatego chciałabym zrobić cos w tej sprowie, może zianteresować media, które nagłośniłyby ta sprawę.

Każdy konsultant z BL mówi co innego...dziś (28 luty) Pani poinformowała mnie, że musimy sie uzbroić w cierpliwość i czekać, że ona nic dla nas nie może robić, a my musimy czekać!!!

Kabaret!!!!!!

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Witam wszystkich. Ja w piątek wysłałam oismo do TP Sa w sprawie Fan Pack o zerwanie umowy, ponieważ już czekam od października na podłączenie i ...NIC. Od 5 tygodni odłączyli mi telefon i jestem jak w dżungli. Naookoło lasy, brak zasięgu na komórki (różne -orang etc.). Wydzwoniłam jak się dało z komórki już krocie pieniędzy i opowiadają bajki, że już za 48 h - a tych 48 h już było dziesiątki. Zobaczymy co odpiszą. Sprawę kieruję do Sądu!!!!!! Tutaj na forum ktoś widzę oferuje, że może załatwić, ale ja już nie wierzę. Tak to jest w naszym kraju, coś gdzieś grają ale nie wiadomo gdzie! Nieuki niedouczone i tyle. pozdrawiam
Grzegorz I Joanna Malarowicz

Grzegorz I Joanna Malarowicz kierownik punktu
aptecznego,
funkcjonariusz,
Farmacja War...

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Moja żona pracuje w aptece, i tam podłączyli jej neostradę, jednocześnie, w tym samym czasie, wyłączono w tejże aptece telefon. Dlaczego? Ano, wraz z podłączeniem liveboxa, moja żona, biedaczka, spowodowała "problem globalny", który skutkuje tym, że nie miała telefonu przez miesiąc. Po tym czasie, i wielu monitach na błękitną linię z prywatnego telefonu, (co kosztowało mnie kupę kasy), przyznali jej numer internetowy, taki zaczynający się na 39. Podobno tylko na pewien czas. No i ten czas chyba właśnie dzisiaj minął, bo telefon znowu jest głuchy. Tepsa wyłączyła go chyba za karę, bo jeszcze wczoraqj mailowałem do prowadzącego sprawę pana, grzecznie pytając, kiedy będzie włączony numer właściwy, i na czym polega prolblem globalny, gdyż samo magiczne pojęcie mnie nie satysfakcjonuje. Odpowiedzi nie dostałem, a telefon dzisiaj był nieczynny. Ta sytuacja trwa już sporo ponad miesiąc. Sprawie zgłoszenia nadano numer 73906896, może ktoś, kto tu pisał, że może pomóc rozwiązać problem, pomoże i mnie. Bo żona się denerwuje, i skrupia się na mnie. Mimo, że dygresyjnie napisałem, że to moja żona spowodowała problem globalny, to w duszy się boję, że mogę dostać rachunek na jakieś 750 zł, jak pani Katarzyna, za spowodowanie "problemu globalnego". I co na to państwa G-7?

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Witam. Ja do dzisiaj nie mam telefonu i czekam nadal na odpowiedż z TP ale i żadnego pisma też nie ma. Zgłosiłam uszkodzenie telefonu (myślałam, że ich tak przechytrzę) i mam czekać 48 godz. na mechaników - też ich nie ma. Myślę, że TP SA się kończy i pewnie już ludzie działają przez Sądy co do Fun Pack-a i dlatego cisza przed burzą. Zginą marnie i całą TP szlak trafi, a my będziemy wołać przez tuby. ehhhh pozdrawiam TęPaków
Arkadiusz Czerkies

Arkadiusz Czerkies Launch Engineer

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Wszystkie problemy z Fun Packiem i innymi produktami TP biorą się z dwóch rzeczy:
- brak podstawowej wiedzy osób które personalnie ją sprzedają (albo świadome pomijanie prawdopodobnych problemów)
- brak odpowiedniego wsparcia technicznego ze strony TP. Nie mam zamiaru bronić TP, ale nie ma wątpliwości że firma musiała się przestawić z pozycji monopolisty telekomunikacyjnego na firmę jedną z wielu na rynku. Dobrze wiemy, że takie zmiany wymagają czasu i nie są bezbolesne. TP na w wielu miejscach przestarzałą infrastrukturę i niestety pracowników którzy nadal nie potrafią zrozumieć że czasy się zmieniły i jeżeli dalej będą tak traktować klientów, to nie długo nie będzie już kogo obsługiwać.
Myślę że firma FT kupując TP i dokładając do tego Orange dobrze sprawdziło sytuację finansową TP ale zapomniało o potencjale czysto ludzkim który nie wygląda już tak dobrze. Ale idzie ku lepszemu :)

A Fun Pack tylko z talerzem :)
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Zobaczymy czy idzie ku lepszemu. Ja na razie borykam się kolejny miesiąc z różnymi korekatmi na rachunku. Ostatnio dostałam do zapłaty rachunek na kwotę 300 zł za abonament tel, internet za okres, kiedy nie posiadałąm tych usług. Po odjęciu korekt wyszło 60 zł. Opłaciłam fv. Za parę dni dostaje maila od Pani z TP, która opiekuje się moją reklamacją, że faktura została źle naliczona i tak naprawdę te 60 zł to na minusie jest... Czyli nie powinnam tego płacić. Reasumując mozesz Arku dodać sobie kolejny punkt z czym TP ma problem.

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Ja dostałam fakturę, ale ponieważ zastraszyłam Sądem, więc mam na plusie 196 pln. Tylko nie wiem co z tv i internetem? Nie mogę się dodzwonić (uruchomono mi linię tylko z porozumieniem TP) ...i nadal głucho wszędzie i cicho wszędzie:(((((( nieudacznicy!
Tomasz Pajdzik

Tomasz Pajdzik Właściciel, TOMP
Tomasz Pajdzik

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Moja sytuacja wygląda tak:

9 grudnia 2011 przedłużyłem umowę na neostrade w tp. na pakiet Fun Pack HD - telewizja, nielimitowane rozmowy i 6mb internet. Minęło 2 tyg a usługa nadal nie działała. Po świętach złożyłem 1 reklamację. Oczywiście według nich wszystko działało ... w każdym razie zaraz po złożeniu reklamacji internet ruszył z 1 na 6 mb.
3 stycznia zamilkł telefon. Podejrzewam że tego dnia przełączano mnie na telefon internetowy. Od tego czasu nie mam telefonu. Dzisiaj jest 17 marzec. Złożyłem już 7 reklamacji. Zawsze każą czekać, czasem 48 godzin, czasem tydzień. Kończy się tym że dostaję sms-a o treści " usterka została naprawiona". Podnoszę słuchawkę i słyszę tylko trzaski. Telefon jest podłączony do lifebox-a, sprawdzałem też inny aparat. To samo. Proszę powiedzcie co robić bo ja już nie wiem. Złożone też było pismo odnośnie rezygnacji z usługi. Dostałem odpowiedź " że nie ma podstaw do tego" a pieniądze za czas w którym telefon nie działa zostaną zwrócone. Tylko że to już trzeci miesiąc !!!

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Ja mam tak samo i podejrzewam, że wszyscy. Od złożenia reklamacji i zrezygnowania Fun Pack odpisali mi, że dostosują się do moich zażaleń i jak na razie nie mam telefonu tylko trzaski (mogę się tylko dodzwonić do TP) i nie muszę nic płacić, ba nawet mam nadpłatę w wysokości ok.140 pln. No cóż.....telefon nadal głuchy. A reklamacji złożyłam dziesiątki. pozdrawiam
Andrzej G.

Andrzej G. Planning &
Distribution Manager

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Piszecie na temat trzasków w telefonie...
Moje pytanie czy konfigurowaliście Livebox'a?
Osobiście sprzedaje i montuje Funpack'i jak do tej pory nie miałem żadnych problemów...

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Andrzej Grajkowski:
Piszecie na temat trzasków w telefonie...
Moje pytanie czy konfigurowaliście Livebox'a?
Osobiście sprzedaje i montuje Funpack'i jak do tej pory nie miałem żadnych problemów...
Tzn.?? Przecież go mam nie od dziś i było wszystko w porządku.
Andrzej G.

Andrzej G. Planning &
Distribution Manager

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

z tego co napisałaś zrozumiałem ze miałaś funpack i z niego zrezygnowałaś?

w tej sytuacji myślę że wynika to z procesowania zamówienia - proponuje skontaktować się ze swoim handlowcem - doradcą
Tomasz Pajdzik

Tomasz Pajdzik Właściciel, TOMP
Tomasz Pajdzik

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Skarga do UKE rozwiązała problem. Polecam wszystkim - można złożyć przez internet.
Po 2 miesiącach i 20 dniach telefon znowu działa. Przyjechali po 4 dniach od złożenia skargi, naprawiali 2 godziny. Począwszy od uszkodzonego lifebox-a po ogromne problemy techniczne na łączach związanych z tą usługą.
Jest to usługa raczkująca, do której TP jest kompletnie nieprzygotowana, mająca mnóstwo wad, a jedyna zaleta to nielimitowane rozmowy.
A wady ? Brak możliwości wysyłania faksów, brak możliwości podłączenia centralki alarmowej, Brak możliwości zadzwonienia jak nie ma prądu, brak możliwości zadzwonienia jak padnie net, w przypadku dłuższego braku prądu reset lifebox-a i brak możliwości dzwonienia - trzeba wklepywać ustawienia. To tylko część.
Do tego dochodzi bardzo duże prawdopodobieństwo że w przypadku podłączenia usługi telefon nie będzie działał przez długi czas.
Ale tego w salonie wam nie powiedzą. To wszystko dopiero wychodzi podczas składania kolejnych reklamacji.
Jeszcze prawdopodobnie nie da się powrócić do starego telefonu. Tak się dowiedziałem, że prawdopodobnie się nie da, choć będę próbował.
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ofertą FUN PACK HD

Trzaski w słuchawce świadczą o uszkodzonym porcie lifebox-a

Duży plus dla techników którzy przyjechali i to w końcu zrobili, goście mieli pojęcie o tym co robią i widziałem faktyczne zaangażowanie. Jednak to jak tp podchodzi do reklamacji .... Ewidentnie tylko złapać klienta. Tacy technicy powinni być u mnie już na drugi dzień po zgłoszeniu usterki, a nie po prawie 3 miesiącach i 7 reklamacjach.

Po wygaśnięciu umowy zmieniam dostawcę na 100 % Telekomunikację będę omijał z daleka. Znając życie wcześniej się nie uwolnię od nich gdyż jak napisali nie ma podstaw do tego. Jeśli 3 miesiące niedziałającego telefonu to brak podstaw ... to z kim my mamy do czynienia ? !

To tyle.Tomasz Pajdzik edytował(a) ten post dnia 22.03.12 o godzinie 11:42
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Tomasz Pajdzik:
Nieprawdą jest
Edycja : ...wszystko to, co napisałem wcześniej. Gromkim "HAU" odszczekuję i edytuję tą wypowiedź (ciekawi ją znajdą w cytacie, w następnej wypowiedzi kolegi). Krzysztof W. edytował(a) ten post dnia 22.03.12 o godzinie 15:44

Następna dyskusja:

MVNO - jak oceniacie ofertę?




Wyślij zaproszenie do