Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Chciałabym przestrzec osoby, które zdecydują się na ofertę TP SA FUN PACK. To usługa, w której połączone sa 3 usługi telefon+internet+telewizja i wszystko przez internet. Niestety okazało się u mnie, że usługi ze względów technicznych nie da się podłączyć (za słabe linie, żeby taka przepustowość internetu podłączyć, a mieszkam w Warszawie). Szybko odstąpiłam od umowy, ale niestety okazalo się, że mineło już 3 tygodnie a mi dalej nie działa telefon i internet... Usługi odłączyli mi dzień roboczy później po podpisaniu umowy na FUN PACK. Przez ten cały czas nikt z Błękitnej Linii nie był w stanie mi odpowiedzieć kiedy usługi zostaną przywrócone - cały czas tekt "w trakcie realizacji". Telefon do infolinii to tylko strata czasu (rozmowa trwała 47 min) i pieniędzy koszt 20 zł... Dzisiaj dowiedziałam się, ze linii telefonicznej pewnie nie odzyskam, bo jest przelaczona na telefonie internetowa i nie da rady wrocic na analogowa. Czuję się totalnie olana przez TP SA, jej pracowników. Szukam osób, które byc może znalazły się w podobnej sytuacji. Dla osób chetnych podpisać usługę FUN PACK - zanim podpiszecie umowę to niech monter przyjdzie i fizycznie sprawdzi, czy u Was zadziała. Nie kierujcie sie opcja dostepna na stronie http://tpsa.pl, gdzie mozna sparwdzic, czy u Was zadziala - ta opcja bzdury pokazuje.

konto usunięte

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Katarzyna Miłkowska:
(rozmowa trwała 47 min) i pieniędzy koszt 20zł...
43gr/min? co to za złodziejska taryfa? :)
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

te 43 gr to oczywiscie oplata za infolinie techniczna, Blekitna linia jest za free jak sie dzwoni z tel stacjonarnego
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Chyba tylko ja mam taki niefart z Fun Pack :/

konto usunięte

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Katarzyna Miłkowska:
Chyba tylko ja mam taki niefart z Fun Pack :/
Oj nie tylko Ty. TP jest spoko jak są warunki techniczne, jak ich nie ma - są schody. Od wielu lat piętą achillesową tej firmy jest wstępne badanie warunków technicznych na daną usługę. Pani w salonie widzi że problemu nie będzie, monter dokładnie nie sprawdzi i podłączy no i potem jest klops. Odkręcanie umów, wszelkie zmiany, przekrosowanie linii, w międzyczasie w systemie się zrobi bajzel i nikt nie będzie wiedział o co chodzi - droga przez mękę.
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Ja teraz juz tylko marze, zeby z powrotem przywrócili mi stare uslugi i żeby w końcu telefon stacjonarny zaczął działać... Zaraz będzie miesiąc jak mi odłączyli net i telefon. Jak widzę kolejna reklamę Fun Packa w TV to mnie skręca, ale jednocześnie cieszę się, bo będzie coraz większa liczba klientów w takiej samej sytuacji jak ja. I w końcu ktoś z wyższego szczebla zainteresuje sie problemem. A tak pozostaje walic głową o gruby mur...
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Ja teraz juz tylko marze, zeby z powrotem przywrócili mi stare uslugi i żeby w końcu telefon stacjonarny zaczął działać... Zaraz będzie miesiąc jak mi odłączyli net i telefon. Jak widzę kolejna reklamę Fun Packa w TV to mnie skręca, ale jednocześnie cieszę się, bo będzie coraz większa liczba klientów w takiej samej sytuacji jak ja. I w końcu ktoś z wyższego szczebla zainteresuje sie problemem. A tak pozostaje walic głową o gruby mur...
Jarosław W.

Jarosław W. Always Look On The
Bright Side Of Life

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Otwarte jedno zamówienie blokuje cały proces. Tak to wygląda i nie ma na to nikt wpływu:-(

konto usunięte

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

System nie pozwala na wiele rzeczy .... chyba trzeba będzie zacząć mu składać podarki i ofiary jak pogańskiemu bożkowi, może złagodnieje ;-)

konto usunięte

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Jarosław W.:
Tak to wygląda i nie ma na to nikt wpływu:-(

UKE/UOKiK ma wpływ :)

Jedno pismo do UKE i PLAY "dobrowolnie" anulował rachunek na ponad 900zł. A wcześniej w normalnym trybie nie uznali reklamacji.Piotr C. edytował(a) ten post dnia 25.12.11 o godzinie 00:13

konto usunięte

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Katarzyna Miłkowska:
te 43 gr to oczywiscie oplata za infolinie techniczna,

Czy te 43gr. płaciłaś ze stacjonarnego???

Tak czy inaczej, możesz śmiało żądać zwrotu tej kwoty, bo Twoje kontakty spowodowane były problemami po stronie operatora i niewywiązywaniem się przez niego z obowiązków (rozumiem, że dzwoniłaś by ich ponaglić). Jeśli nie uznają reklamacji, pismo do UKE/UOKiK.Piotr C. edytował(a) ten post dnia 25.12.11 o godzinie 00:15
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Tak, 43 gr z tel stacjonarnego... Dam jeszcze szansę do końca roku, a potem biorę się za pisanie do UKE, UOKiK

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Pani Katarzyno,

jestem pracownikiem Grupy TP - zajmuję się m.in. pomaganiem klientom. Proszę wysłać do mnie mailem (na tomasz.sulewski [at] telekomunikacja.pl] swoje dane (np. nr umowy). Sprawdzimy na czym polega problem i postaramy się Pani pomóc.

Przykro mi, że przytrafił się Pani taki problem - to się czasem, niestety, zdarza, choć staramy się, żeby takich problemów nie było. Szczególnie w kwestiach linii - nawet w Warszawie niektóre kable są słabej jakości i nie pozwalają na "dużą" transmisję danych. Oczywiście, lepiej byłoby, gdyby się to okazywało przed podłączeniem usługi, a nie już po nim. Przepraszam w imieniu firmy i mam nadzieję, że szybko przywrócimy Pani wszystko, co się da.

Czekam na kontakt, żeby móc zająć się sprawą.

Pozdrawiam

Tomek Sulewski

konto usunięte

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Kilka słów
Operator (kazdy normalny )sprawdza czy sa mozliwosci techniczne przed podłączeniem usługi poniewaz kazda umowe mozna wypowiedziec z winy operatora jesli nie stosuje zapisow z umowy
linia telefoniczna a raczej numer jest do odzyskania bo jest on takim samym numerem jak na linii analogowej zmienia sie tylko sposób swiadczenia usługi , to co moze byc problemem to brak zasobów po stronie TP ale mumer mozna przeniesc do innego operatora
ogolnie usługi TP nie sa najlepszymi ani najtanszymi na rynku ...

Jesli TP czy usługa nie działa jak powinna chyba lepiej wypowiedziec umowe i zarzadac zwrotu kosztów :)
Katarzyna Miłkowska:
Chciałabym przestrzec osoby, które zdecydują się na ofertę TP SA FUN PACK. To usługa, w której połączone sa 3 usługi telefon+internet+telewizja i wszystko przez internet. Niestety okazało się u mnie, że usługi ze względów technicznych nie da się podłączyć (za słabe linie, żeby taka przepustowość internetu podłączyć, a mieszkam w Warszawie). Szybko odstąpiłam od umowy, ale niestety okazalo się, że mineło już 3 tygodnie a mi dalej nie działa telefon i internet... Usługi odłączyli mi dzień roboczy później po podpisaniu umowy na FUN PACK. Przez ten cały czas nikt z Błękitnej Linii nie był w stanie mi odpowiedzieć kiedy usługi zostaną przywrócone - cały czas tekt "w trakcie realizacji". Telefon do infolinii to tylko strata czasu (rozmowa trwała 47 min) i pieniędzy koszt 20 zł... Dzisiaj dowiedziałam się, ze linii telefonicznej pewnie nie odzyskam, bo jest przelaczona na telefonie internetowa i nie da rady wrocic na analogowa. Czuję się totalnie olana przez TP SA, jej pracowników. Szukam osób, które byc może znalazły się w podobnej sytuacji. Dla osób chetnych podpisać usługę FUN PACK - zanim podpiszecie umowę to niech monter przyjdzie i fizycznie sprawdzi, czy u Was zadziała. Nie kierujcie sie opcja dostepna na stronie http://tpsa.pl, gdzie mozna sparwdzic, czy u Was zadziala - ta opcja bzdury pokazuje.
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Przesłałam Panu szczegółowe informacje. Do dnia dzisiejszego telefon jest głuchy:/ Od tygodnia nikt z TP SA nawet nie raczyl do nas zadzwonić, żeby poinformować na jakim etapie jest przywracanie usług. Może Panu uda się cokolwiek zrobić.
Tomasz Sulewski:
Pani Katarzyno,

jestem pracownikiem Grupy TP - zajmuję się m.in. pomaganiem klientom. Proszę wysłać do mnie mailem (na tomasz.sulewski [at] telekomunikacja.pl] swoje dane (np. nr umowy). Sprawdzimy na czym polega problem i postaramy się Pani pomóc.

Przykro mi, że przytrafił się Pani taki problem - to się czasem, niestety, zdarza, choć staramy się, żeby takich problemów nie było. Szczególnie w kwestiach linii - nawet w Warszawie niektóre kable są słabej jakości i nie pozwalają na "dużą" transmisję danych. Oczywiście, lepiej byłoby, gdyby się to okazywało przed podłączeniem usługi, a nie już po nim. Przepraszam w imieniu firmy i mam nadzieję, że szybko przywrócimy Pani wszystko, co się da.

Czekam na kontakt, żeby móc zająć się sprawą.

Pozdrawiam

Tomek Sulewski
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Z mojej strony, jako klienta, nie interesuje co się dzieje w systemie i jak przebiega cały proces. Ja składam zlecenie odstąpienia i oczekuje, że poprzednie usługi zostaną przywrócone w krótkim czasie.

Najgorsze jest to, że dzwoniąc na Błękitną Linię konsultant nie jest w stanie powiedzieć na jakim etapie jest nasze zlecenie i kto jest za niego odpowiedzialny. Co więcej nikt nie chce przełączyć do osoby na stanowisku kierowniczym, która będzie na tyle kompetentna, żeby poinformować klienta.

Poza tym denerwujące jest, że za każdym razem musiała dokładnie opisywać całą sytuację od nowa. Mogłabym tu wymienić cała listę błędów, z jaką spotkałam się przy obsłudze ze strony pracowników TP.

Jarosław W.:
Otwarte jedno zamówienie blokuje cały proces. Tak to wygląda i nie ma na to nikt wpływu:-(

konto usunięte

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Katarzyna Miłkowska:
Co więcej nikt nie chce przełączyć do osoby na stanowisku kierowniczym, która będzie na tyle kompetentna, żeby poinformować klienta.
Uwierz że to nic nie pomoże, w TP na infoliniach (ale tak jest z reguły w każdej innej firmie w strukturach call center) kierownik na zmianie jest od zarządzania ludźmi i niekoniecznie musi się znać na procesach systemowych i technicznych.

Napisz skargę na piśmie (lub złóż telefonicznie, z zaznaczeniem że ma to być SKARGA a nie zgłoszenie). To już obliguje operatora do konkretnej odpowiedzi i (zazwyczaj) rekompensaty finansowej (która bodajże Ci się należy wg przepisów - gdy telefon nie działa dłużej niż 24h).
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Naliczyli mi juz jakas rekompensate, odszkodowanie i bonikikate. Dzisiaj dostalam pismo od tp sa z jakimis wyliczeniami. Pozniej bede je weryfikowac.
Tomasz K.:
Katarzyna Miłkowska:
Co więcej nikt nie chce przełączyć do osoby na stanowisku kierowniczym, która będzie na tyle kompetentna, żeby poinformować klienta.
Uwierz że to nic nie pomoże, w TP na infoliniach (ale tak jest z reguły w każdej innej firmie w strukturach call center) kierownik na zmianie jest od zarządzania ludźmi i niekoniecznie musi się znać na procesach systemowych i technicznych.

Napisz skargę na piśmie (lub złóż telefonicznie, z zaznaczeniem że ma to być SKARGA a nie zgłoszenie). To już obliguje operatora do konkretnej odpowiedzi i (zazwyczaj) rekompensaty finansowej (która bodajże Ci się należy wg przepisów - gdy telefon nie działa dłużej niż 24h).
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Z kolejnych ciekawostek to dzwonią do mnie coraz to ciekawsze osoby. Wczoraj był telefon z działu utrzymywania z informacją, że próbują rozwiązać problem. A dzisiaj z działu interwencji - telefon był spowodowany mailem od p. Sulewskiego. Jak się dowiedziałam dział interwencji jest po to, żeby rozwiązywać najgorsze przypadki. Zadzwonił do mnie p. R., który jako kolejna osoba zaoferował swoją pomoc. Z tyłu dobiegały głośne śmiechy i p. R. próbował w czasie rozmowy ze mną uspokajać swoich kolegów. Naprawdę bardzo profesjonalne zachowanie...
Gab R.

Gab R. burza z wichrami,
deszcz z
piorunami... w
poszukiwaniu s...

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

mam ten sam problem... niestety mają racje ci co mowia tp to oszusci

Następna dyskusja:

MVNO - jak oceniacie ofertę?




Wyślij zaproszenie do