Stanisław P. Software designer
Temat: Pomieszane rozmowy - z kim się kontaktować...
Witam,Mam rzeszowski numer w 017... który należy do Netii (z tego co mówi rejestr, tak naprawdę przeszedł przez Voxbone'a) i który jest przekazywany do operatora w UK.
Ostatnio praktycznie co drugi telefon jaki dostaje jest albo głuchy, albo słyszę jedną połowę rozmowy jakiejś innej osoby. Po ~30 sek połączenie jest zrywane... Wygląda to na typowy problem sip'owy z brakującym ACK i pomieszanymi portami (nie wiem czy inne protokoły mają jakieś timery zrywające połączenie po konkretnie 30 sek).
Ale teraz mam problem - do kogo pisać? Wiem jak wygląda routing po stronie UK, bo to "mój" system. W naszym systemie wszystko wg. mnie jest ok i ludzie bezpośrednio obsługujący nasze połączenia też twierdzą, że połączenie wygląda poprawnie. Dodatkowo potwierdza to fakt, że jak dostaje głos kogoś innego, to zawsze jest to inna rozmowa po polsku, więc to raczej problem Netii / kogoś innego w PL.
Macie jakieś pomysły? Niestety nie wiem jak może wyglądać routing tego numeru w PL i wiem, że ten problem może być odbijany między 10 firmami do końca świata, ale może można jakoś spróbować to rozwiązać?