Temat: Uwaga na "Salon Copywriterski OriginAll - kreacja słów i...
To chyba już ktoś gdzieś napisał. Robi się tanio, szybko i dobrze. Klient wybiera 2 opcje:
Dobrze i tanio - nie będzie szybko
Szybko i tanio - nie będzie dobrze
Dobrze i szybko - nie będzie tanio
Ostrzegać zawsze trzeba. Mój znajomy został przyjęty do jednej firmy. Tzn złożył CV, był na rozmowie, został przyjęty itp itd etc.
Otóż zrobił błąd bo nie googlował za firmą. Jak siedzieliśmy na uczelni (chwile temu to się działo) chciał mi pokazać co to za firma. Nie pamiętał dokładnego adresu strony więc wklepał w google nazwę firmy.
A tam na pierwszym miejscu blog byłych pracowników którzy obsmarowywali firmę za praktyki, kilka różnych blogów i for z ostrzeżeniami a gdzieś na 5-6 miejscu oficjalna strona firmy.
NA PEWNO nie wolno brać pod uwagę 1 negatywnej opinii na sieci. Nawet 2-3 jeżeli jest podejrzenie że pisze to ta sama osoba. W końcu zawsze znajdzie się "urażony panicz" albo złośliwa konkurencja. Ale jeżeli już widzi się coś takiego to chyba jasne że zarówno jako pracownik jak i klient - firmę trzeba unikać.
Nie wiem czemu się czepiacie klientów którzy nie chcą płacić konkretnych pieniędzy za konkretną pracę. Przecież tutaj sprawa jest prosta. Dostają to za co zapłacą albo się ich odprawia bo raczej celują w inny segment rynku (studentów).
Tak samo nie ma się co czepiać wykonawców partaczy - oni mają segment rynku do 1000zł. A wkrótce jego brak jak się już rozniesie info o ich "jakości".
Po prostu trzeba ostrzegać i tyle.