konto usunięte
Temat: Ostrzegam przed Internetem z PLAY
Myślę, że ten post powinien zainteresować wszystkich, którzy w PLAY korzystają z internetu.PLAY ma najdroższy internet NA ŚWIECIE 5zł za 1MB co daje np za 2500zł za 500MB, jeśli korzystamy z internetu poza pakietem. (w pakiecie 15zł netto).
Jeśli myślicie, że zakupiliście pakiet i ta informacja Was w ogóle nie interesuje, to jesteście w ogromnym błędzie.
Pod koniec czerwca wyłączyłem pakiet 1GB w jednym z tel. firmowych, bo nie zostawał wykorzystywany i włączyłem nowy, mniejszy pakiet 512MB dnia następnego. Dodatkowo miałem włączoną blokadę transferu danych poza pakietem, więc myślałem sobie, że koszty internetowe są pod kontrolą;) Nic bardziej mylnego. Okazało się że mistrzom z PLAY'a padła baza danych (bo o celowe działanie ich na razie nie posądzam), i fakt aktywacji przeze mnie pakietu 512MB nie został ponoć nigdzie odnotowany (mimo wcześniejszej informacji w panelu klienta PLAY).
Więc zadowolony, że mam aktywowany pakiet i BLOKADĘ POŁĄCZEŃ POZA PAKIETEM, spokojnie sobie korzystałem z internetu. Jakoś w połowie miesiąca (kiedy wykorzystałem ok 220MB okazało się, że nabiło mi ponad 1200zł za pakiety danych (internet) i wyłączono mi możliwość normalnego korzystania z tel (bo dobiłem do limitu kredytowego 1300zł). Myślę sobie, że pomyłka i za chwilę problem zostanie rozwiązany, zgłaszam sprawę do obsługi klienta (już pomijam, że musiałem skorzystać z innego tel. bo połączenie kosztuje 1zł, a ja miałem wykorzystany limit 1300zł, na tel. firmowym). Pani zgłoszenie elegancko przyjęła (był czwartek 21 lipca) i zapewniła, że oddzwonią w przyszłym tygodniu i załatwią problem. Nikt nie oddzwonił - SŁOWNOŚĆ I OBSŁUGA KLIENTA NA POZIOMIE ZEROWYM. Dzwonię ponownie we wtorek (26 lipca), dostaję zapewnienie, że do piątku (29 lipca) sprawa zostanie rozwiązana i do mnie zadzwonią. Oczywiście figa z makiem.
Dziś, czyli 8 sierpnia dostałem SMS'a!!!, żeby się zalogował na stronie PLAY do panelu i odczytał odpowiedź. Już pomijam, że 2 tyg. po terminie, to nawet nie raczyli zadzwonić (jak się umawiali). Odpowiedź publikuję poniżej (oczywiście nikt się nie podpisał imiennie pod nią).
Dziękujemy za zgłoszenie.
Informujemy, że dokładnie zapoznaliśmy się z opisana w zgłoszeniu sytuacją.
Dnia 30.06.2011 ok godz. 23:30 przez Play 24 na numerze telefonu *********** została złożona dyspozycja na wyłączenie Pakietu
Internet 1GB. Pakiet został odłączony. Opłaty naliczone zgodnie
z Cennikiem oferty.
Czyli jednym zdaniem, nikt nawet nie raczył się sprawą zająć, dziś poszło drugie zgłoszenie.
Konkludując:
- Jeśli ktoś chce bezpiecznie (finansowo) korzystać w PLAY z internetu, to zalecam częste wchodzenie do panelu klienta i sprawdzanie, czy PLAY oby na pewno nie dezaktywował jakiejś usługi bez naszej wiedzy (bo jak dezaktywował, to każe za swoje błędy płacić użytkownikom).
- Jeśli komuś PLAY przez usterki w swoim systemie (które są nagminne - kto korzysta z panelu w miarę często ten wie doskonale jakie są tam czasem kwiatki) naliczy kokosy za internet ma problem to musi prowadzić z nimi batalię i żadna blokada transferu go nie uchroni - bo jak mi Pani dzisiaj powiedziała (pomijam, że ostatnio inna Pani mówiła co innego) - skoro pakiet był nie aktywny to blokady transferu nie było mimo, że była aktywna, ba dalej jest!:)
Piszę to, bo może komuś oszczędzę tego co sobie. - Najlepiej w ogóle nie korzystać z Internetu w PLAY, bo kto wie jakie inne pułapki przygotują na swoich klientów. Wiem, że w w/w sprawie nie jestem osamotniony i takie praktyki PLAY'a to norma. Najśmieszniejsze jest to, że wcześniej wszystkim polecałem tą sieć:) Pamiętajcie poza pakietem 200MB kosztuje 1000zł, więc codziennie sprawdzajcie czy oby na pewno jest aktywny!
Jeszcze raz przepraszam , za długość całego wywodu, ale mam nadzieję, że w/w informacja się komuś przydała i uchroniła przed sytuacją w której sam się znalazłem.Radosław Schmalz edytował(a) ten post dnia 08.08.11 o godzinie 13:39