konto usunięte

Temat: Ostrzegam przed Internetem z PLAY

Myślę, że ten post powinien zainteresować wszystkich, którzy w PLAY korzystają z internetu.

PLAY ma najdroższy internet NA ŚWIECIE 5zł za 1MB co daje np za 2500zł za 500MB, jeśli korzystamy z internetu poza pakietem. (w pakiecie 15zł netto).

Jeśli myślicie, że zakupiliście pakiet i ta informacja Was w ogóle nie interesuje, to jesteście w ogromnym błędzie.

Pod koniec czerwca wyłączyłem pakiet 1GB w jednym z tel. firmowych, bo nie zostawał wykorzystywany i włączyłem nowy, mniejszy pakiet 512MB dnia następnego. Dodatkowo miałem włączoną blokadę transferu danych poza pakietem, więc myślałem sobie, że koszty internetowe są pod kontrolą;) Nic bardziej mylnego. Okazało się że mistrzom z PLAY'a padła baza danych (bo o celowe działanie ich na razie nie posądzam), i fakt aktywacji przeze mnie pakietu 512MB nie został ponoć nigdzie odnotowany (mimo wcześniejszej informacji w panelu klienta PLAY).

Więc zadowolony, że mam aktywowany pakiet i BLOKADĘ POŁĄCZEŃ POZA PAKIETEM, spokojnie sobie korzystałem z internetu. Jakoś w połowie miesiąca (kiedy wykorzystałem ok 220MB okazało się, że nabiło mi ponad 1200zł za pakiety danych (internet) i wyłączono mi możliwość normalnego korzystania z tel (bo dobiłem do limitu kredytowego 1300zł). Myślę sobie, że pomyłka i za chwilę problem zostanie rozwiązany, zgłaszam sprawę do obsługi klienta (już pomijam, że musiałem skorzystać z innego tel. bo połączenie kosztuje 1zł, a ja miałem wykorzystany limit 1300zł, na tel. firmowym). Pani zgłoszenie elegancko przyjęła (był czwartek 21 lipca) i zapewniła, że oddzwonią w przyszłym tygodniu i załatwią problem. Nikt nie oddzwonił - SŁOWNOŚĆ I OBSŁUGA KLIENTA NA POZIOMIE ZEROWYM. Dzwonię ponownie we wtorek (26 lipca), dostaję zapewnienie, że do piątku (29 lipca) sprawa zostanie rozwiązana i do mnie zadzwonią. Oczywiście figa z makiem.

Dziś, czyli 8 sierpnia dostałem SMS'a!!!, żeby się zalogował na stronie PLAY do panelu i odczytał odpowiedź. Już pomijam, że 2 tyg. po terminie, to nawet nie raczyli zadzwonić (jak się umawiali). Odpowiedź publikuję poniżej (oczywiście nikt się nie podpisał imiennie pod nią).

Dziękujemy za zgłoszenie.
Informujemy, że dokładnie zapoznaliśmy się z opisana w zgłoszeniu sytuacją.
Dnia 30.06.2011 ok godz. 23:30 przez Play 24 na numerze telefonu *********** została złożona dyspozycja na wyłączenie Pakietu
Internet 1GB. Pakiet został odłączony. Opłaty naliczone zgodnie
z Cennikiem oferty.


Czyli jednym zdaniem, nikt nawet nie raczył się sprawą zająć, dziś poszło drugie zgłoszenie.

Konkludując:

- Jeśli ktoś chce bezpiecznie (finansowo) korzystać w PLAY z internetu, to zalecam częste wchodzenie do panelu klienta i sprawdzanie, czy PLAY oby na pewno nie dezaktywował jakiejś usługi bez naszej wiedzy (bo jak dezaktywował, to każe za swoje błędy płacić użytkownikom).

- Jeśli komuś PLAY przez usterki w swoim systemie (które są nagminne - kto korzysta z panelu w miarę często ten wie doskonale jakie są tam czasem kwiatki) naliczy kokosy za internet ma problem to musi prowadzić z nimi batalię i żadna blokada transferu go nie uchroni - bo jak mi Pani dzisiaj powiedziała (pomijam, że ostatnio inna Pani mówiła co innego) - skoro pakiet był nie aktywny to blokady transferu nie było mimo, że była aktywna, ba dalej jest!:)

Piszę to, bo może komuś oszczędzę tego co sobie. - Najlepiej w ogóle nie korzystać z Internetu w PLAY, bo kto wie jakie inne pułapki przygotują na swoich klientów. Wiem, że w w/w sprawie nie jestem osamotniony i takie praktyki PLAY'a to norma. Najśmieszniejsze jest to, że wcześniej wszystkim polecałem tą sieć:) Pamiętajcie poza pakietem 200MB kosztuje 1000zł, więc codziennie sprawdzajcie czy oby na pewno jest aktywny!

Jeszcze raz przepraszam , za długość całego wywodu, ale mam nadzieję, że w/w informacja się komuś przydała i uchroniła przed sytuacją w której sam się znalazłem.Radosław Schmalz edytował(a) ten post dnia 08.08.11 o godzinie 13:39
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Ostrzegam przed Internetem z PLAY

Hmmm... To dziwne, bo z tego co ja wiem to PLAY nie oferuje blokady transferu po wykorzystaniu pakietu, tylko blokadę przed połączeniem z internetem w roamingu na Plusie... Chyba, że w taryfach firmowych jest inaczej...
Swoją drogą podobną sytuację miałem w styczniu, ale tylko przez swoją głupotę, gdzie za ściągnięcie poza pakietem 600 MB musiałem dopłacić nieco ponad 800 PLN...

konto usunięte

Temat: Ostrzegam przed Internetem z PLAY

Piotr Barycza:
Hmmm... To dziwne, bo z tego co ja wiem to PLAY nie oferuje blokady transferu po wykorzystaniu pakietu

Poniżej wklejam to co jest napisane w panelu PLAY:

Obrazek


Jak dla mnie "blokada transferu danych poza strefą taniego internetu" brzmi dosyć jasno, tak samo jak i słowo "swobodnie". Nie ma tam żadnych gwiazdek itp. które mogły by się odnosić do innej interpretacji niż moja. A nawet jeśli ktoś próbowałby mi wmówić, że można to interpretować inaczej, to 5zł/1MB w żadnym wypadku nie można nazwać "strefą taniego internetu".

Już pomijam, że pierwsza pani z OK play'a miała inne zdanie na temat blokady niż pani nr 2 - czyli lekko mówiąc panuje tam totalny nieład.

Poza tym blokada transferu danych w moim zgłoszeniu to temat poboczny, aczkolwiek, jak można przeczytać na wielu forach jest to sprawa mocno poruszana przez innych klientów PLAY'a, którzy uważają się za nabitych w butelkę.
Tomasz Sosnówka

Tomasz Sosnówka Planowanie i
raportowanie w
Contact Center, TUiR
WARTA S.A.

Temat: Ostrzegam przed Internetem z PLAY

Czyli jak sam widzisz nie jest to całkowita blokada internetu. A pozatym w przypadku klientów indywidualnych tego problemu nie ma. Obecne nowe plany taryfowe all inclusive mają pakiety internetowe bez dodatkowych kosztów i warto o tym pomyśleć przy wyborze taryfy jeśli chcemy korzystać z internetu.

konto usunięte

Temat: Ostrzegam przed Internetem z PLAY

Tomasz S.:
Czyli jak sam widzisz nie jest to całkowita blokada internetu.
Przecież to oczywiste i nikt nie twierdził inaczej.

Temat: Ostrzegam przed Internetem z PLAY

Witam, uwaga na Play, http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uzytkownicy-smart...

Play, podobno 4G;)), mieszkam w Warszawie i w wielu miejscach, rozmawiając na zewnątrz tracę zasięg lub jakość połączenia, w budynku daje się rozmawiać stojąc tylko przy oknie i to np. w śródmieściu!!
Uwaga dla chętnych na rozmowy w metrze (tam jest zasięg), niestety prawdopodobnie nie uda Wam się wyjść na zewnątrz np. (metro Centrum) bez przerwania połączenia, no chyba że wcześniej telefon przełączył się na Plusa. Za internet płacę 40 zł to był obowiązek przy podpisywaniu umowy (iPhone). Tylko że w ramach abonamentu internet dostępny tylko w Play, w Plusie dodatkowo płatny. Niestety wystarczy włożyć telefon do kieszeni i już jesteśmy w Plusie. Wielokrotnie dzwoniłem do Playa, niestety nigdy nie powiedziano mi wprost, że mogę wyłączyć internet w Plusie [sic!] (zabawne nieprawda). Dopiero gdy przyszedł rachunek powiększony o ponad 700 zł za internet i mocno wku... zadzwoniłem do nich poinformowano mnie o tym. Wcześniej lakonicznie wspominano że mogę nie korzystać z internetu w Plusie, to nie tak oczywiste, niestety odbierałem to jako ironię;)

Następna dyskusja:

Problemy z internetem w PLAY




Wyślij zaproszenie do