Temat: Szukam ciekawego systemu Helpdesk
Szukam rozwiązania systemu ticketowego Helpdesk.Testowałem rozwiązanie freshdesk.com i spełnia prawie wszystkie oczekiwania ale rozwiązanie jest za drogie dla naszego zespołu 10 osób. Oczywiście może to być płatne rozwiązanie.
Może ktoś coś wie.
oto co sobie wynotowałem odnośnie potrzeb:
Napisz czy coś jeszcze brakuje w wymaganiach:
1. Zaczytywanie e-maili i podpinanie pod wątek korespondencji z klientem/współpracownikami - ważne aby system zaczytywał obrazy wklejane do treści i załączniki załączone do e-mail
2. Możliwość dopisywania poświęceonego czasu na poszczególne zadania. zrobienia rzeczy A: 15 minut, zrobienie rzeczy B w ramach tego samego zadania: 20 minut
3. Definiowanie różnych klientów i tworzenie kolejek dla nich - najlepiej na podstawie domeny np. klient1.pl, innyklient.com itp
4. Możliwość eksportu wykonywanych prac do Excel - czasu Timesheet
5. Statusowanie zgłoszeń - do zrobienia/zrobione/oczekujące
6. Odpowiadanie na zgłoszenie przez pracownika helpdesk trafia do Klienta
7. Panel do dodawania ręcznie zgłoszeń przez klienta