Magda Filaber (Mazurek)

Magda Filaber
(Mazurek)
działalność
społeczna - Fundacja
Mamy Wołomin i
bezpłatne...

Temat: Oprogramowanie Helpdesk - case study

Witam, jak rozumiem w grupie tej znajdę osoby pracujące w Helpdesku, a więc potencjalnie zainteresowane oprogramowaniem wspierającym ich pracę. Pochwalę się tym, co napisaliśmy i, co sami wykorzystujemy w naszej pracy.

Firma Possible zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem oprogramowania z zakresu wsparcia procesów biznesowych. U nas BizHelpdesk służy do zgłaszania błędów i uwag od użytkowników/ klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Umożliwia obsługę zgłoszeń od klientów, śledzenie postępów prac nad rozwiązaniem zgłoszenia. Wszystkie zgłoszenia są potwierdzane drogą mailową, dzięki czemu użytkownik może w prosty sposób śledzić proces rozwiązywania zgłaszanych problemów.
Zgłoszenia mogą być wysyłane mailem, przesyłane za pomocą jakiś formularzy, lub mogą być słane z aplikacji zewnętrznych.

Na przykład u nas BizHelpdesk wspiera obsługę klientów, którym wdrożyliśmy jeden z naszych programów: Klient wykonuje jakieś działanie w programie; jeżeli ma pytanie wpisuje je do formularza w programie, a ono bezpośrednio wpada do BizHelpdesk przypisując się konkretnej osobie do realizacji. Inna opcja to zgłoszenia automatyczne wygenerowane na podstawie błędu w programie (jeżeli klient ma problem z programem i coś mu się wysypie, nie musi nas informować - zadanie wpada od razu do Helpdesku).

Zadania mogą być grupowane, mogą być dystrybuowane w zespole, aplikacja umożliwia oczywiście raportowanie. Za każdym razem dopasowujemy nasze aplikacje pod konkretne potrzeby, bo tylko to gwarantuje 100%owe zadowolenie naszych Klientów.

BizHelpdesk może funkcjonować samodzielnie, albo jako część platformy BizPlatform http://www.bizplatform.pl (np. integrując się z Zarządzaniem Projektami).

Jeżeli ktoś z Was wyraża zainteresowanie tym produktem, to zapraszam do kontaktu: magda@possible.pl lub 022 2112115.

pozdrawiam,
Magda