Łukasz M.

Łukasz M. ICT Manager,
Business Solutions

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Na wstępie witam wszystkich grupowiczów :-)
Po krótkim wstępie ;-) chciałbym wesprzeć sie na Waszym doświadczeniu - dotyczące głównie systemów do prowadzenia i obsługi serwisu IT. Jakiego używacie? a może jaki planujecie kupić?
Z góry wszystkim dziękuję za odpowiedzi w razie pytań chętnie udzielę odpowiedzi :)
Pozdrawiam
Łukasz

konto usunięte

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Łukasz M.:
Po krótkim wstępie ;-) chciałbym wesprzeć sie na Waszym doświadczeniu - dotyczące głównie systemów do prowadzenia i obsługi serwisu IT. Jakiego używacie? a może jaki planujecie kupić?

A co dokładnie miałby robić ten system?
Finanse?
Obsługa magazynu?
Tracking zleceń?
Baza usterek/przyczyn/objawów wspomagająca diagnozowanie?
...
Łukasz M.

Łukasz M. ICT Manager,
Business Solutions

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Mariusz G.:
Łukasz M.:
Po krótkim wstępie ;-) chciałbym wesprzeć sie na Waszym doświadczeniu - dotyczące głównie systemów do prowadzenia i obsługi serwisu IT. Jakiego używacie? a może jaki planujecie kupić?

A co dokładnie miałby robić ten system?
Finanse?
Obsługa magazynu?
Tracking zleceń?
Baza usterek/przyczyn/objawów wspomagająca diagnozowanie?
...
Głównie to Help Desk(czyli 3 Twoja propozycja ) - ale dobrze by było gdyby oprócz IT mógł pomagać np w serwisie maszyn.

konto usunięte

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Łukasz M.:
Głównie to Help Desk(czyli 3 Twoja propozycja ) - ale dobrze by
było gdyby oprócz IT mógł pomagać np w serwisie maszyn.

To nie moja działka - mam raczej styczność od strony klienta a od drugiej strony tylko z drugiej strony.

Oblookaj:
http://flyspray.org/
http://www.oneorzero.com/

Być może jednak lepszy będzie jakiś CRM i/lub BPM.
Georgios A.

Georgios A. Product Director at
Adquesto

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Do zarządzania zleceń programistycznych (i innych) korzystam z oprogramowania typu CRM:
1. ułatwia zarządzanie deadline'ami
2. automatycznie powiadamia klienta o etapie realizacji zlecenia
3. generuje rozmaite statystyki
4. multum innym opcji (w zależności od programu)

Z dodatkowych narzędzi, może Ci się przydać jakiś program typu zdalny pulpit. Ja korzystam z Netviewer'a (prosty w obsłudze, dużo dodatkowych opcji, czasami wolny, płatny).
Paweł Goluda

Paweł Goluda adminitrator
systemów
komputerowych
(programista), SE
Bot...

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Witam,

w mojej firmie używamy hotline, które było dokupione do Lots Notes, ale dla kolegi kiedyś zrobiliśmy proste hotline w asp.net. w sumie nie ma z tym wiele pracy

Pozdrawiam
Paweł
Jaromir W.

Jaromir W. CIO, SAPowiec, PM
[EWO]

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Perl Desk - w całości napisane w PERLu, łatwe do adaptacji i tłumaczenia (a może już jest po polsku?), tanie...
Paweł Goluda

Paweł Goluda adminitrator
systemów
komputerowych
(programista), SE
Bot...

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Rzeczywiście nie jest specjalnie drogie.

Choć ja bym się upierał przy napisaniu tego samemu, szczególnie, jeżeli ma się choć trochę rozgarnięty dział IT. Taki Help Desk można byłoby zintegrować z istniejącymi systemami w firmie i z istniejącym systemem powiadamiania (maile, smsy etc...).
Może to skrzywienie zawodowe, ale zawsze wole sobie coś sam "wydziergać" z funkcjami, które mi są rzeczywiście potrzebne niż męczyć się z jakimś gotowym systemem, w którym mam wiele niepotrzebnego, za to brakuje mi rzeczy potrzebnych.

Pozdrowionka
Paweł

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Cześć, jeżeli chcesz usprawnić działanie swojej firmy to polecam Ci Firmao CRM. Program posiada między innymi kompleksową ewidencje sprzętu i wszystkich związanych z nim działań (zakup, zbycie, naprawa), o których wspominałeś. https://firmao.pl/ds pod tym linkiem możesz przetestować sobie program za darmo przez 14 dni

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Do kompleksowej obsługi macie Berberis - ze wszystkimi funkcjami, jakie można sobie wymyślić. Krok po kroku wprowadzicie zmiany na plus, kwestia solidnej optymalizacji. Cudów od razu nie będzie, kwestia zaangażowania, solidności, a docelowo można zrobić naprawdę sporo.

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Potwierdzam działanie Berberis. Dzięki prostym krokom można mnóstwo poprawić. Krok po kroku pójdziecie w dobrą stronę, wdrożycie realną optymalizację. Natomiast nie spodziewajcie się, że tak będzie natychmiast. To wymaga czasu.

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

A czy macie może klucz eset nod32 ? Albo wiecie może gdzie mogłabym kupić? Nie wiem czy dobrze słyszałam, ale właśnie ponoć firma Key Soft ma klucze w super cenach i to do najróżniejszych systemów, programów - czy korzystaliście może z ich usług.

Temat: Jaki system do prowadzenia i obsługi serwisu IT?

Porównaj z Berberis. W zasadzie masz tam wszystkie istotne funkcje. Kwestia odpowiedniego poukładania wszystkiego. Zmiana powinna być diametralna, ale jak dużo z tego wyciągniecie, to już zależy od wielu czynników. Kluczowe jest odpowiednie dopasowanie systemu.

Następna dyskusja:

Jaki system IT dla sieci sa...




Wyślij zaproszenie do