konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


LAST MINUTE na dwudniowe szkolenie otwarte Skuteczne negocjacje, organizowane przez
Grupę training&consulting założyciela pierwszej w Polsce Szkoły Negocjacji

Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest do osób, które w swojej codziennej pracy negocjują z partnerami biznesowymi, klientami, dostawcami czy pracownikami i chcą to robić skutecznie.

Gdzie i kiedy?
Miejsce: Warszawa, Centrum Szkolenia Wilanów, ul. Marconich 4, sala nr 2
Termin szkolenia: 10-11 marca 2009
Liczebność grupy: do 14 osób
Cena regularna: 1750zł
Cena LAST MINUTE (na hasło goldenline) 40 % taniej

Cel szkolenia
Celem szkolenia jest doskonalenie osobistej skuteczności negocjatora. Uczestnik uczy się rozpoznawać swoje mocne strony w negocjacjach i umiejętnie je wykorzystywać. Pogłębia swoją wiedzę o strategiach i technikach negocjacyjnych oraz zyskuje umiejętność ich praktycznego wykorzystania.

Najważniejsze zagadnienia poruszane na szkoleniu dotyczą m.in.:
• Przygotowania do negocjacji:
• Strategii i stylów negocjacyjnych:
• Zachowań negocjatora:
• Zarządzania sytuacją negocjacyjną:

Szczegółowy program szkolenia: http://www.grupatc.pl/index.php?menu=negocjacje_otwarte

Zgłoszenia przyjmujemy do 5 marca 2009:
Mailowo: joanna.sobczyk@grupatc.pl
Telefonicznie: 022 843 33 65

W przypadku pytań pozostajemy do dyspozycji.

Grupa training&consulting
ul. Rzymska 22/1, 03-976 Warszawa,
tel. (22) 353 06 59, tel./fax (22) 843 33 65,
http://www.grupatc.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Dnia 11 marca ruszyła ankieta "IT Governance 2009", mająca na celu określenie poziomu wdrożenia zasad IT Governance wśród największych polskich organizacji prywatnych i publicznych.

Celem badania jest również popularyzacja zarządzania informatyką w oparciu o zasady ładu korporacyjnego oraz uzyskanie rzetelnego obrazu zarządzania IT w Polsce. Wyniki ankiety będą stanowić wiarygodną bazę do porównania sytuacji w kraju z międzynarodowymi trendami w zakresie IT Governance oraz wykorzystania dobrych praktyk w zarządzaniu IT.

Badanie zostało przygotowane i jest przeprowadzane przez firmy DOBIS – Ekspert w zarządzaniu IT i MSG Consulting – członków klastra CGE (Compliance, Governance and Efficiency in IT) pod patronatem Pomorskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

Organizatorzy zapraszają wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w Ankiecie IT Governance 2009 do nadsyłania zgłoszeń na adres podany poniżej. Poszczególne pytania ankietowe zostały opracowane w oparciu o standardy oraz najlepsze praktyki w zakresie zarządzania IT, takie jak CobiT czy ITIL, stosowane przez firmy na całym świecie, dlatego mogą one również stanowić bazę dla porównania organizacji respondentów z wytycznymi ładu korporacyjnego w informatyce. Poza tym, organizatorzy oferują dostęp do niepublikowanych wyników ankiety dla wszystkich uczestników badania, przedstawionych w raporcie podsumowującym projekt.

Aby wziąć udział w ankiecie prosimy o przesłanie maila z danymi kontaktowymi na adres ITG_ankieta2009@cge.com.pl.

ps. Więcej o IT Governance oraz zarządzaniu w IT na moim blogu:
http://itgovernance.blox.pl. Zapraszam!
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Tablica ogłoszeń

Coaching Company™
- szkolenie z zakresu biznes-coachingu

PROWADZĄCY: Tomasz Dulewicz, Natalia Harasimowicz
TERMIN: 25-26. kwietnia 2009 (I edycja), lub 30-31. maja 2009 (II edycja)
weekend, godz. 10:00-18:00
MIEJSCE: Kraków, ul. Księcia Józefa 13
INWESTYCJA: 400 zł/osoba (I edycja), 600 zł/osoba (II edycja)
ZAPISY: http://www.ipri.com.pl/zapisyinne.html
(do 17. kwietnia 2009, decyduje kolejność zgłoszeń)

Pełen opis szkolenia zawierający program szkolenia, zakres merytoryczny oraz sylwetki trenerów można pobrać klikając w poniższy link (plik .pdf): Coaching Comapany

Kilka korzyści, które daje Ci szkolenie:
- przedstawia skuteczne i sprawdzone metody wprowadzania zmian w firmach,
- uczy modeli oraz narzędzi prowadzenia biznes- coachingu,
- rozwija nawyki coachingowego myślenia, nakierowanego na poszukiwanie rozwiązań,
- rozwija umiejętności aktywnego słuchania i zadawania pytań,
- uczy tworzyć atmosferę współpracy w firmie,
- rozwija umiejętności empatii oraz wyrozumiałości w stosunku do współpracowników jak i klientów,
- uczy zaradności w sytuacjach kryzysowych,
- pokazuje w jaki sposób stosować coaching w konkretnych, praktycznych sytuacjach
z życia firmy,
- stwarza możliwość uczestniczenia w coachingu, a następnie prowadzenia go,
- uczy jak stosować coaching do wprowadzania zmian w konkretnych sytuacjach
w organizacji,
- oddaje w Twoje ręce narzędzia i metody rozwijania Twojej firmy i Twoich współpracowników,
- uczy jak rozwijać takie umiejętności jak: pewność siebie, odwaga, przywództwo, odporność na stres, motywowanie, budowanie autorytetu, wytrwałość, entuzjazm, śmiałość, spostrzegawczość, optymizm, kreatywność, elastyczność, podejmowanie decyzji, delegowanie zadań

Więcej informacji na stornie spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/coaching-company

Polecam też mojego bezpłatnego e-booka o podstawach coachingu „ABC Coachingu”. E-booka można pobrać z mojej strony internetowej:
www.TomaszDulewicz.eu

Temat: Tablica ogłoszeń

Ogólnopolskie Seminarium Biznesu i Nowych Technologii
23 - 26 kwietnia 2009 r. - Politechnika Gdańska

Seminarium Biznesu i Nowych Technologii NetVision to:

[list]
[*] Największe wydarzenie tego typu na Pomorzu
[*] Integracja środowiska studenckiego ze światem biznesu
[*] 6 ścieżek tematycznych do wyboru
[*] Certyfikowane szkolenia
[*] Możliwość wygrania licznych nagród rzeczowych, praktyk i staży
[*] Świetna zabawa podczas imprezy integracyjnej i bankietu[/list]


Obrazek


Podczas tegorocznej edycji Seminarium uczestnicy mogą wziąć udział w dwóch dowolnie wybranych ścieżkach tematycznych:

Mobile 2.0 - Siódme medium - ścieżka o najnowszych trendach i koncepcjach zastosowań oraz możliwościach telefonów w przyszłości.

Ambient Media - Reklama, która budzi pożądanie - ścieżka o rozwoju najnowszych i niekonwencjonalnych gałęzi marketingu oraz wykorzystaniu technik behawioralnych, reklamy zewnętrznej i poznaniu sztuki zdobywania klienta.

Inwestycje pod kontrolą - Fortuna mądrością się toczy, jak zostać jej sprzymierzeńcem? - ścieżka o szeroko pojętych sposobach inwestycji i zarządzaniu własnym kapitałem.

High-Tech - Tajniki innowacji na wyciągnięcie ręki - ścieżka o zastosowaniu najnowszych technologii w wielu dziedzinach życia.
Przedstawione zostaną innowacyjne rozwiązania, które zmieniają i kształtują nasze otoczenie.

Networking - Społeczność w sieć uwikłana - ścieżka o społeczeństwie w internecie, o możliwościach jakie oferuje, o przyszłości tej gałęzi internetu oraz o tym jak wykorzystać aspekt społeczności internetowej w biznesie.

Brand Management - Jak Cię widzą, tak Cię piszą, czyli wizerunek podstawą sukcesu - ścieżka o sposobach rozwoju i promowania marki z wykorzystaniem nowatorskich rozwiązań i technologii.

Ponadto każdy uczestnik może wziąć udział w 4 certyfikowanych szkoleniach
Know how? - Use it in your life , a także w Case Study Day - See what you can .

Szczegółowy program Seminarium, dodatkowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://WWW.NETVISION.PL

Zespół NetVision 9

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Bezpieczeństwo w branży IT- konferencja CONFidence

Mało jest w Polsce konferencji na temat bezpieczeństwa IT na przyzwoitym poziomie, a jeszcze mniej takich gdzie zamiast marketingowych prezentacji można posłuchać technicznych wykładów. CONFidence jest tu wyjątkiem, warto wiec przyjechać 15-16 maja do Krakowa na 5 edycje konferencji. Same nazwiska prelegentów świadczą o poziomie: keynotem będzie Bruce Schneier, guru kryptografii, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Poza tym wystąpi Joanna Rutkowska (najbardziej znana postać polskiego środowiska security), Tavis Ormandy, Alexander Kornbrust, Mario Heiderich, Lukasz Bromirski i wielu innych.

Konferencja jest podzielona na 3 sesje: Network & OS, Web & Database i Hands-on Track, w czasie których będzie mowa m. in. o niepublikowanych błędach na urządzeniach klasy SOHO, nowych zagrożeniach związanych z wirtualizacja, realnym bezpieczeństwie, a raczej jego braku. Będzie się tez można dowiedzieć jak za darmo jeździć komunikacja miejska w Wiedniu, Pradze i Bratyslawie.

Warto zajrzeć na stronę CONFidence http://confidence.org.pl albo na zobaczyć na You Tube jak fajnie było w zeszłym roku: http://www.youtube.com/watch?v=GuhD8RgIS7E i http://www.youtube.com/watch?v=QXTpbh99yUU

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

BEZPŁATNE WEBINARIUM! Poświęć godzinę i poszerz swoją wiedzę z zakresu tematytki ITIL®!

Temat webinarium: JAK UNIKNĄĆ ISTOTNYCH BŁĘDÓW W ZARZĄDZANIU USŁUGAMI IT (SLM)?

TO PIERWSZE WEBINARIUM W POLSCE DOTYCZĄCE TEMATYKI ITIL® CAŁKOWICIE PO POLSKU!

Jesteś na etapie wdrażania procesu SLM w firmie i chcesz się ustrzec najczęściej pojawiających się błędów?

Podpisałeś umowę SLA, ale to nie działa?

Twoje rozmowy z biznesem przedłużają się i wciąż brak konkretnych efektów?

Nie możesz uzgodnić wymaganych wartości mierników do usług w SLA?

JEŚLI ODPOWIEDZIAŁAŚ/EŚ TWIERDZĄCO NA JEDNO LUB KILKA POWYŻSZYCH PYTAŃ, OZNACZA TO, ŻE TO SEMINARIUM JEST DLA CIEBIE!

Webinarium odbędzie się 13 MAJA 2009, godz. 15.00.

Czas trwania: 60 minut.

Na webinarium szczególnie zapraszamy:

- managerów IT
- kierowników/dyrektorów odpowiedzialnych za wdrażanie SLM w organizacji
- Service Level Managerów
- osoby związane z procesem SLM
- managerów odpowiedzialnych za umowy SLA/OLA
osoby pragnące wdrożyć SLM w swojej organizacji
- wszystkich zainteresowanych procesem SLM

JAK ZAPISAĆ SIĘ NA WEBINARIUM?

Osoby, które pragną wziąć udział w niniejszym webinarium prosimy o wysłanie e-maila z następującymi danymi:

- Imię
- Nazwisko
- Stanowisko
- Firma
- E-mail
- Telefon
- Ew. uwagi
- wraz z informacją: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu związanym z moim udziałem w webinarium/webinariach przez firmę 500Solutions Sp.J. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póz. zm.)"

na adres: magda.strzalkowska@500solutions.pl

W informacji zwrotnej otrzymacie Państwo m.in. dane umożliwiające wzięcie udziału w spotkaniu, czyli krótką instrukcję logowania i korzystania z systemu.

Wiecej informacji: http://www.serwis.500solutions.pl/index.php?option=com...

Zapraszam! Do usłyszenia!
Magdalena Sternik

Magdalena Sternik poszukująca pracy

Temat: Tablica ogłoszeń

Pakiet optymalizacji kosztów

W trudnych czasach dobrze jest mieć obok siebie wiarygodnego i rzetelnego partnera biznesowego.

Systemics Poland oferuje Państwu specjalny pakiet usług kryzysowych, zorientowanych na obniżenie Państwa kosztów:


* renegocjacja kontraktów serwisowych i utrzymaniowych
* analiza i optymalizacja budżetu IT
* centralizacja i redukcja wydatków szkoleniowych
* audyt wiedzy i kompetencji
* darmowe szkolenia i egzaminy Microsoft
* konsolidacja usług serwisowych
* obniżenie kosztów usług serwisowych i utrzymaniowych
* ocena ryzyka i identyfikacja systemów krytycznych

Zapraszamy do skorzystania z naszej nowej promocji
NEXT BUSINESS DAY!
więcej na stronie http://systemics.pl/next_business_day.html lub 022/347-80-00

pozdrawiam
Magda SternikMagdalena Sternik edytował(a) ten post dnia 29.05.09 o godzinie 15:47

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

W ubiegłym tygodniu miała miejsce polska premiera CDN ALTUM – innowacyjnego rozwiązania wspierającego zarządzanie. Teraz czas nieco ochłonąć z towarzyszących premierze wrażeń i spojrzeć realnie na ogromne możliwości, jakie daje platforma.

O najnowszym produkcie Comarch CDN można pisać wiele, ale można także w zaledwie kilku określeniach zawrzeć specyfikę tego rozwiązania. CDN ALTUM to przede wszystkim: innowacyjność, inteligencja, elastyczność, ergonomia, otwartość.

Dlaczego CDN ALTUM jest platformą inteligentną? CDN ALTUM to nie tylko standardowa archiwizacja i analizowanie danych – to także prognozowanie, podpowiadanie, automatyzacja konkretnych czynności oraz optymalizowanie działań w danej sytuacji. Dzięki tym cechom CDN ALTUM wyróżnia się spośród tradycyjnych rozwiązań ERP.

Dzięki rozwiązaniu możliwe jest całościowe spojrzenie na firmę – nawet jeśli cechują ją bardzo specyficzne, skomplikowane procesy. Wdrażaniem zajmuje się Comarch oraz specjalnie wyselekcjonowana grupa Partnerów.

Więcej informacji na stronie http://cdnaltum.comarch.pl
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Tablica ogłoszeń

Szkoła Profesjonalnego Coachingu - Coaching Day

Szkoła Profesjonalnego Coachingu (SPC) organizuje w każda środę Coaching Day. Jest to dzień, w którym możesz nas odwiedzić, porozmawiać o coachingu, o Szkole. Możesz też doświadczyć coachingu. Mianowicie możesz wziąć udział w profesjonalnej sesji coachingowej.

Zanim do nas przyjdziesz, wpierw skontaktuj się ze mną i ustal konkretną godzinę.
(tel.: 0-791-760-145; e-mail: dulewicz(at)ipri.com.pl)

Więcej informacji o Szkole Profesjonalnego Coachingu znajdziesz na stronie:
http://ipri.com.pl/kurscoachingu.html

oraz w Informatorze Szkoły Profesjonalnego Coachingu – plik .pdf do pobrania ze strony:
http://ipri.com.pl/docs/informator_spc_2009.pdf

Z informatora dowiesz się:
- czym jest coaching,
- jakie są podstawowe założenia coachingu,
- jaki jest model kompetencji coacha SPC
- na czym polegają poszczególne rodzaje coachingu,
- w jaki sposób coaching zmienia ludzi,
poznasz również :
- program Szkoły profesjonalnego Coachingu,
- zasady uczestnictwa,
- osoby prowadzące zajęcia.
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Tablica ogłoszeń

Szkoła Profesjonalnego Coachingu (SPC) rozpoczęła rekrutację na IV edycję (jesień 2009).

Szkoła Profesjonalnego Coachingu jest to jeden z największych kursów coachingu w Polsce: ponad 310 godzin dydaktycznych na dwóch podstawowych etapach (ponad 350 godzin na trzech etapach). Uczestnicy SPC biorą również udział w praktykach, indywidualnych coachingach i superwizjach.

Jesteśmy pierwszą szkołą coachów, która wprowadziła do programu nauczania trening interpersonalny i grupowy coaching rozwojowy.

Program SPC oparty jest o rzetelne podstawy teoretyczne i warsztatowe. Prezentuje holistyczne ujęcie coachingu (tzw. Coaching przez duże „C”), obejmujące wiele aspektów życia człowieka (nie tylko biznes). Zawiera różne modalności psychologiczne – elementy Podejścia Poznawczo-Behawioralnego, Racjonalnej Terapii Zachowań (RTZ), Gestaltu, Analizy Transakcyjnej, Neurolingwistycznego Programowania (NLP) i Podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach (SFA - Solution Focused Approach).

Więcej informacji o Szkole Profesjonalnego Coachingu znajdziesz na stronie:
http://ipri.com.pl/kurscoachingu.html

oraz w Informatorze Szkoły Profesjonalnego Coachingu – plik .pdf do pobrania ze strony:
http://ipri.com.pl/docs/informator_spc_2009.pdf

Zapisy możliwe są do 30. sierpnia 2009 poprzez elektroniczny formularz zapisu:
http://www.ipri.com.pl/zapisySPC.htmlTomasz Dulewicz edytował(a) ten post dnia 15.07.09 o godzinie 14:08

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Premiera nowej wersji Comarch CDN OPT!MA 16.0


Obrazek


30 czerwca 2009 roku na rynku pojawiła się najnowsza wersja programu Comarch CDN OPT!MA. Wersja 16.0 to odpowiedź na bieżące potrzeby rynku. Na nowy produkt składają się m.in. 3 najważniejsze czynniki: sugestie klientów, doświadczenie Partnerów CDN oraz wiedza ekspertów Comarch. Wszystko po to, aby w pełni zaspokoić oczekiwania użytkowników.

Comarch CDN OPT!MA to rozwiązanie idealnie dopasowane dla właścicieli mikro, małych oraz średnich firm o każdym profilu działalności. Kompleksowość, fachowość oraz możliwość dopasowania programu do każdej firmy wpłynęła na to, że systemowi Comarch zaufało już ponad 27000 przedsiębiorców w kraju.

W najnowszej wersji wprowadzono przede wszystkim uproszczenia w instalatorze programu. Inne nowości to usprawnienia w module Comarch CDN OPT!MA Detal, wprowadzenie języka niemieckiego i angielskiego do CDN e-Sklep, zmiany w module CDN OPT!MA Serwis i wiele innych.

- Nowa wersja Comarch CDN OPT!MA to przede wszystkim rozwój nowoczesnego modułu do sprzedaży detalicznej oraz rozbudowa modułu do zarządzania biurem rachunkowym. Z każdą wersją wprowadzamy nie tylko uaktualnienia związane ze zmianami w przepisach, ale przede wszystkim nowe funkcje, dzięki którym produkt jest dopasowany do potrzeb klientów. Dodatkowo dzięki zmianom dotyczącym instalacji rozpoczęcie pracy z programem jest jeszcze prostsze dla nowego użytkownika – mówi Lucyna Chwesiuk, Product Manager Comarch CDN OPT!MA.

Więcej informacji na temat nowości można znaleźć tutaj.
Magdalena Sternik

Magdalena Sternik poszukująca pracy

Temat: Tablica ogłoszeń

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne warsztaty
„Efektywna edukacja IT”

Odbędą się one 9 lipca 2009 w naszym Centrum Edukacyjnym mieszczącym się przy ul. Bokserskiej 66 bud. A.

szczegóły: http://systemics.pl/news/wiecej/22.html

Prosimy o wcześniejsze powiadomienie o uczestnictwie:
edukacja@systemics.pl lub 022/347-80-80

pozdrawiam
Magda Sternik

Temat: Tablica ogłoszeń

"LATO 2009"

OSEC Sp. z o.o. zaprasza serdecznie na autoryzowane szkolenia ze ścieżki RHCE w promocyjnych cenach.

RABAT NA SZKOLENIA 20%!

Szczegóły http://osec.pl/promocje/lato2009

Oferta promocyjna obowiązuje w dniach 9.07.09 - 31.07.09

Kontakt dział handlowy - tel. 022 861 96 04 lub agnieszka.zalewska@osec.pl

Zapraszamy także do zapoznania się z naszą promocją dotyczącą egzaminu RHCE.

RH 302 - koszt 999 PLN za osobę.

Szczegóły http://osec.pl/promocje/rh302

pozdrawiam
Agnieszka Zalewska
Marta Pączkowska

Marta Pączkowska Damage and Insurance
Administrator

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

zapraszam was na szkolenia i warsztaty z zakresu bezpieczeństwa informacji.
Poniżej przedstawiam informacje w dużym skrócie:

Warsztaty TECHNIKI PRZEŁAMYWANIA ZABEZPIECZEŃ SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH:
23-24 lipca 2009r.
http://isecman.org/prt/view/techniki1.html

Audyt bezpieczeństwa teleinformatycznego zgodny ze standardem PN-ISO/IEC 17799:2007
24 sierpnia 2009 r., Warszawa
http://www.isecman.org/prt/view/abt.html

Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005
21 - 22 września 2009, Warszawa
http://www.isecman.org/prt/view/sizr.html

BCM – Zarządzanie Ciągłością Działania
16 października 2009 roku, Warszawa
http://www.isecman.org/prt/view/zcd.html

Tajemnica Przedsiębiorstwa
30 października 2009r., Warszawa
http://www.isecman.org/prt/view/tajemnica.html

Projektowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) zgodnie z normami PN-ISO/IEC 27001:2007 i PN-ISO/IEC 17799:2007
Termin: 23 - 24 listopada 2009, Warszawa
http://www.isecman.org/prt/view/pszbi.html

Pozdrawiam,
Marta Pączkowska
Przemek Włoczkowski

Przemek Włoczkowski Business Unit High
Tech Director

Temat: Tablica ogłoszeń

Outsourcing IT szczególnie w ostatnich latach zyskuje na popularności wśród Klientów Korporacyjnych. Spektrum możliwości tych usług z dnia na dzień się rozszerza umożliwiając realizację coraz większej ilości zaawansowanych projektów informatycznych.

Jeżeli jesteście zainteresowani rozwojem prowadzonych prac w zakresie IT w oparciu o model:

1. Time&Material
2. Work Package
3. Fixed Price

to zapraszam do zadawania pytań: pwloczkowski@pl.sii.eu lub na prv.

Wprowadzamy w Polsce nową jakość usług związanych z leasingiem pracowników!

Firma SII jest jednym z liderów doradztwa w zakresie nowoczesnych technologii i integracji systemów informatycznych (rok założenia 1979; ponad 3000 pracowników w kilku krajach świata). Oferujemy swoim Klientom rozwiązania informatyczne takie jak doradztwo i analizy, opracowanie systemów informatycznych, testy, wdrożenia i utrzymanie systemów oraz leasing specjalistów IT.

Polski oddział SII istnieje od stycznia 2006 roku, oferując swoim Klientom usługi dopasowane do ich lokalnych potrzeb. Aktualnie SII zatrudnia ponad 180 specjalistów przy czym liczba ta stale rośnie. W samym polskim oddziale zatrudniamy co miesiąc od 5 do 10 inżynierów, są to głównie programiści embedded software, specjaliści J2EE i .NET, administratorzy systemów UNIX i Windows, administratorzy baz danych oraz specjaliści ERP i BI.

Pozdrawiam
Przemek
http://sii.eu/pl
Wojciech Zieliński

Wojciech Zieliński IT
Project/Programme/Pe
ople Manager
(PRINCE2
Practicioner...

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam na szkolenie

"Praktyczne aspekty wdrażania systemów informatycznych"

organizowane przez Łódzki Regionalny Park-Naukowo Technologiczny.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do efektywnego nadzoru odbioru wdrożenia systemu informatycznego w przedsiębiorstwie lub instytucji. Jest ono dedykowane dla decydentów w zakresie zakupu i wdrażania rozwiązań informatycznych. Zakres merytoryczny obejmuje przykłady nieprawidłowych zachowań podczas wdrożenia, stanowiących zagrożenie dla samego projektu, jego budżetu lub harmonogramu. Szkolenie pozwoli uczestnikom na identyfikację i uniknięcie błędów popełnianych na każdym etapie projektu wdrożeniowego – począwszy od przygotowania do wdrożenia, a skończywszy na odbiorze i serwisie zakupionego rozwiązania.

Program szkolenia
1. Przygotowanie do wdrożenia systemu informatycznego – wstępna analiza potrzeb, formy zakupu, finansowania i licencjonowania oprogramowania
2. Wybór metodyki prowadzenia projektu – metodyki formalne vs. metodyki swobodne
3. Przygotowanie zapytania ofertowego – elementy zapytania ofertowego, błędy popełniane w ramach zapytania ofertowego (case study)
4. Analiza oferty – elementy oferty, błędy lub potencjalne zagrożenia w ofercie (case study)
5. Zawieranie umowy o wdrożenie systemu informatycznego – elementy umowy, błędy lub potencjalne zagrożenia w umowie (case study)
6. Specyfikacja funkcjonalna – elementy, błędy lub potencjalne zagrożenia (case study)
7. Odbiór i akceptacja wdrożenia – testy akceptacyjne, błędy lub potencjalne zagrożenia (case study)
8. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
9. Rzeczywiste koszty wdrożenia i posiadania oprogramowania – gorzka prawda o TCO (Total Cost of Ownership)

Szkolenie nie obejmuje szczegółowej nauki określonych metodyk wdrożeń lub metodyk utrzymania systemów informatycznych.

Terminy:
28 sierpnia 2009
11 września 2009
25 września 2009

Miejsce szkoleń:
Łódzki Regionalny Park Naukowo – Technologiczny Sp. z o.o.
ul. Dubois 114/116, Łódź

Koszt szkolenia: 1200 PLN netto
Cena zawiera materiały szkoleniowe i katering konferencyjny

Zgłoszenia pod numerem tel.0-42 684 44 44 lub formularz zgłoszeniowy na fax.0-42 684 50 00

Pozdrawiam i zapraszam

Wojciech Zieliński

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo,

Firma Comarch wraz z Partnerami ma zaszczyt zaprosić na cykl ogólnopolskich spotkań pod hasłem Twój program na rozwój. Tylko teraz mają Państwo szansę spotkania i konsultacji z ekspertami Comarch OPT!MA tak blisko swojego miejsca zamieszkania. Po raz pierwszy w historii organizujemy dla Państwa spotkania w ponad 40 miastach na terenie całej Polski.

BEZPŁATNA REJESTRACJA: http://www.programnarozwoj.comarch.pl


Obrazek
Marcin Sowa edytował(a) ten post dnia 26.08.09 o godzinie 08:48
Justyna K.

Justyna K. Brainstorm

Temat: Tablica ogłoszeń

NEGOCJACJE W BRANŻY IT

Chcesz poznać tajniki negocjacji?

Zapraszamy na nasze szkolenie otwarte!

Z nami ujarzmisz żywioł negocjacji…
Dowiedz się więcej: http://www.brainstorm.biz.pl
Robert Król

Robert Król project manager,
wsparcie projektów
innowacyjnych

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek

Wiedza i nowe kontakty w temacie:
1.Human Based Computation - Społeczność vs Moderator - Tomasz Smykowski, PolishWords
2.Ochrona prawna pomysłów w kontaktach z inwestorem - Krzysztof Jarosiński, Marcin Błaszczyk, Start-up Legal Consulting
3.Szybkie tworzenie aplikacji na iPhone i Android - Arkadiusz Góralski

więcej: http://www.goldenline.pl/spotkanie/spotkanie-branzy-in...

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

No i się doczekaliśmy :)

Dzisiaj miała miejsce premiera nowego rozwiązania webowego Mindjet Catalyst.


Obrazek


Do najważniejszy elementów możemy zaliczyć:
- edycja dokumentów w czasie rzeczywistym,
- zintegrowany chat,
- możliwość prowadzenia konferencji internetowych,
- dzielenie się mapami (np. poprzez Facebook™,LinkedIn™ lub Twitter™.

Mapa z opisem funkcjonalności Mindjet Catalyst:
http://mindjet-catalyst.pl

pozdrawiam
WojtekWojciech K. edytował(a) ten post dnia 06.10.09 o godzinie 12:50



Wyślij zaproszenie do