Rafał Kaczmarczyk

Rafał Kaczmarczyk Właściciel,
APoria.pl
Polserwer.pl

Temat: Koncentracja usług telekomunikacyjnych a wartość dla Klienta

Witam ,
Kto może powiedzieć jak wpłynęło w/g niego zjawisko koncentracji usług w telekomunikacji na wartość usług oferowanych ?

Wartość dla Klienta - czyli co dla nas ważne , cena, jakość,marka, usłúgi dodane itd -czyli czym sie kierujemy wyborem danej usługi : telefon,internet,telewizja

Jak w/g Was wpłynie zjawisko koncentracji na te wartosci ? czyli -czy po przejeciu np Astera przez UPC jest lepiej czy gorzej ? doszły jakieś wartości które sa dla Was ważne, (nizsze ceny, lepsze oferty) albo coś ubyło , np. woleliście marke Aster -bo sie do niej przyzwyczailiście itd

Jak to jest w innych sektorach :
- telefonii stacjonarnej _tpsa-orange,netia- tele2,cdp, drobne firmy
- telefonii ruchomej orange-idea , tmobile -era, plus -
- telewizji UPC-ptk-aster-autocom-zielong.tv.kablowa.-ghnet-inne drobne firmy
- Internetu

Jeżeli znacie jakieś inne przykłady koncentracji - i ich pozytywnego /negatywnego wpływu na wartości dla Klienta - prosze o przykłady , i dziekuje z góry.

Pozdrawiam
Rafał