Temat: problem z recertyfikacją użytkownika

2 serwery w klastrze, 1 wyłaczony (awaria), zaistaniała potrzeba przedłużenia cert uzytkownika. Po recertyfikacji użytkownika nic się nie dzieje, tzn. wpis nadal widnieje w 'Certificate Expiration' nawet po uruchomieniu procesu admin. W certlog wpis dla tego usera jest, jednak w dok.uzytkownika w zakadce certyfikaty, okres wygaśnięcia nadal jest stary. Co może byc przyczyną braku reakcji dla recertyfikacji?
Krzysztof Szypulski

Krzysztof Szypulski Inspektor, Urząd
Miejski w Polanowie

Temat: problem z recertyfikacją użytkownika

Mam ten sam problem :(

Temat: problem z recertyfikacją użytkownika

i 0 expertów na forum:)
Krzysztof Szypulski

Krzysztof Szypulski Inspektor, Urząd
Miejski w Polanowie

Temat: problem z recertyfikacją użytkownika

No tak to jest z ekspertami :/
Znalazłem rozwiązanie problemu, ale trzeba mieć plik ID użytkownika i znać jego hasło.
Grzegorz L.

Grzegorz L. Firma Wiśniowski

Temat: problem z recertyfikacją użytkownika

Spróbuj u użytkownika w bazie names.nsf -> Advanced -> Locations -> Advanced .. -> Basics -> User ID to switch to: wskazać plik ID użytkownika.
Tomek Wieszczura

Tomek Wieszczura Computer Software
Professional

Temat: problem z recertyfikacją użytkownika

Można jeszcze spróbować tak, chociaż to bardzo mało eleganckie:
1. Usunąć użytkownika, ale zaznaczyć "Do not delete the mail database".
2. Następnie założyć go jeszcze raz, ale okienku rejestracji, na zakładce MAIL w rozwijanej liście MAIL SYSTEM wybrać NONE. Pozostałe zakładki uzupełnić jak zwykle przy rejestracji.
3. Po założeniu użytkownika wejść w names.nsf i otworzyć dokument użytkownika. Na pierwszej zakładce BASIC, w sekcji MAIL jest pole MAIL SYSTEM: NONE. zmienić na NOTES. Podpowie się wtedy nazwa pliku poczty, można ją zmienić, jeśli masz jakąś przyjęta konwencję i zapisać. Nowy użytkownik zostanie powiązany ze starym plikiem poczty.

Raz albo dwa razy coś takiego robiłem i mam nadzieję, że niczego nie pominąłem. U nas użytkownik zapomniał hasło i za cholerę nie mogliśmy się zalogować na jego konto i to rozwiązanie pomogło.

Temat: problem z recertyfikacją użytkownika

Dziękuję Panowie. Tomek masz 100% rację. Zanim przeczytałem Twoją zacną podpowiedz już własnie dokładnie to samo zrobiłem wcześniej i..działa:) Dzięki jeszcze raz.
BTW szefostwo chce przejsc na zimbre lub exchange...nie wiem czy to nie strzał w stope.. Swoją drogą zauważyłem tendencję spadkową/migracyjną z Lotus...



Wyślij zaproszenie do