Hubert
Osiński
Współpraca
międzynarodowa
Temat: Poszukuję CRM-a co wybrać??
Witam.Jestem właścicielem małej firmy IT/Sprzedaż.
Poszukuję aplikacji (CRM-a), który pomoże mi zorganizować/uporządkować pracę z kontaktami/relacjami z klientem.
Nie jestem znawcą tematu tego środowiska, więc może czasem moje oczekiwania będą się rozjeżdżać z tym co możliwe do osiągnięcia??
Chociaż może nie koniecznie….w każdym bądź razie proszę o cierpliwość i radę co
Intuicyjnie czuje, że taki soft powinien mieć/zawierać takie funkcje:
-Chodzi mi na razie o jedno stanowisko, ale oczywiście z możliwością pracy w sieci LAN z innym PC, chodzi o możliwości rozwojowe.
1. „Zarejestrowanie” nowej znajomości, ze wszelkimi danymi z wizytówki.
2. Przy pomocy wbudowanego klienta poczty lub integracji z aplikacją zewnętrzną będącą klientem poczty e-mail będę widział całą historię korespondencji /rozmów telefonicznych z tym klientem
3. Będę mógł opisać dany kontakt (w jakich okolicznościach, kiedy poznany)
4. Miejsce na informacje o wielkości stosowanego narzutu cenowego z danym klientem
5. Może też będzie w nim „moduł” umożliwiający wystawienie FV abym miał wgląd na to co kupił, kiedy i w jakiej cenie
6. Ponieważ mam program lojalnościowy, z którego jedni korzystają a inni nie, to również chciałbym to widzieć/wiedzieć
7. Również muszę wiedzieć, czy danemu klientowi wysłałem ofertę z propozycją programu lojalnościowego czy nie
8. Jeśli klient korzysta z programu lojalnościowego to chciałbym widzieć czy w kontekście programu jestem klientowi coś winien czy jestem „na zero”
9. Jeśli dany klient powie mi „Proszę podesłać ofertę w Poniedziałek” to program danego dnia będzie wyświetlał tą informacje??
10. Po „iluś” dniach jeśli dany kontakt został wprowadzony a nie było żadnego działania na tym kontakcie to żeby „system” monitował o tym po jakimś określonym czasie.
11. Moduł pozwalający budować ofertę dla danego klienta biorący pod uwagę wielkość narzutu stosowanego wobec danego klienta jednocześnie w danym kliencie archiwizujący tą ofertę?? Lub może chociaż „link” do pliku z ofertą??
12. Opcja pozwalająca w jasny sposób informować o tym czy jest to osoba poznana bezpośrednio czy za pomocą osoby trzeciej i tu z nazwiskiem.
13. Duże możliwości współpracy z aplikacjami zewn. I nie koniecznie tylko z MS.
14. Możliwość zmian systemowych
15. Możliwości raportowania.
16. Możliwość tworzenia/dodawania nowych funkcjonalności…trudno określić co jak zagra, co będzie potrzebne takiemu świeżakowi w temacie jak ja
Po tej lekturze, czy macie jakieś pojęcie do jakiego softu jest mi najbliżej??
Czy faktycznie takich funkcjonalności mogę oczekiwać po CRM-ie??