Cześć wszystkim! Chciałbym poruszyć temat wykorzystania voice botów w biznesie. Widzę, że coraz więcej firm implementuje je do usprawnienia komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i z klientami. Mam kilka pytań odnośnie ich skuteczności i możliwości. Czy ktoś ma doświadczenie w wykorzystywaniu voice botów w swojej firmie? Jakie są wasze spostrzeżenia na temat ich efektywności w obsłudze klienta i czy mogą one rzeczywiście usprawnić procesy biznesowe? Chętnie też poznam opinie na temat różnych dostępnych platform do implementacji takiej technologii.
Podobne tematy
-
Business IT » syntezator mowy w biznesie -
-
Business IT » Nowoczesne (futurystyczne) technologie w Biznesie -
-
Business IT » Międzynarodowe seminarium technologii w biznesie dla... -
-
Business IT » Literatura dotycząca bezpieczeństwa informacji w biznesie. -
-
Business IT » Efekty użycia video w biznesie internetowym -
-
Business IT » Ciekawe rozwiązanie z zakresu komunikacji w firmie,... -
-
Business IT » Ankieta - wykorzystanie usług telekomunikacyjnych -
-
Business IT » Dobór kanałów komunikacji z klientem. Co wybrać? -
-
Business IT » Kursy Angielski w Biznesie z Opolskim -
-
Business IT » Darmowny webinar "Regulamin w biznesie online". Tylko... -
Następna dyskusja: