Tomasz G.

Tomasz G. Social Media
Influencer

Plan marketingowy oparty jest na działaniach sprecyzowanego prezentowania katalogu w mediach biznesowych, portalach branżowych dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz największych konferencjach B2B i technologii IT. Proszę rekomendować poniżej swoje firmy.

http://www.goldenline.pl/forum/b2b-polska/dolaczTomasz . edytował(a) ten post dnia 14.11.11 o godzinie 09:12

konto usunięte


Obrazek

PC PUNKT - Kompleksowa obsługa informatyczna firm i instytucji, outsourcing IT

Dla klientów którzy powołają się na serwis GoldenLine czeka miły bonus w postaci 15% rabatu na wszystkie usługi w pierwszym miesiącu współpracy (łącznie z abonamentami opieki serwisowej).

Zasięg działania: Kraków, Bielsko-Biała

site: www.pcpunkt.pl
mail: biuro@pcpunkt.pl

tel: (12) 391-60-66
fax: (12) 345-03-19 Radosław Schmalz edytował(a) ten post dnia 24.10.10 o godzinie 01:55
Łukasz Zjawiński

Łukasz Zjawiński Founder & CEO @
TechMine

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.07.18 o godzinie 22:44
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Pentacomp Systemy Informatyczne SADariusz Dąbrowski edytował(a) ten post dnia 13.06.11 o godzinie 11:36
Karol Zieliński

Karol Zieliński CEO, Vertes Group
Sp. z o.o.


Obrazek


http://www.vertes.pl

VERTES:

- usługi informatyczne
- outsourcing IT
- sklep komputerowy
- serwis

ul. Świderska 5
05-400 Otwock
tel. (22) 788-45-22

http://www.vertes.pl
vertes@vertes.pl

------------------------------------------------------------


Obrazek

AGENCJA INTERAKTYWNA

Nawiążemy współpracę, wykonamy zlecenia.

Zakres działań:

- Projektowanie stron internetowych
- Tworzenie i wdrażanie sklepów internetowych
- Aplikacje bazodanowe
- Marketing internetowy (SEO, SEM)
- Prezentacje Video online
- Identyfikacja wizualna
- Webhosting

ul. Staszica 19
05-400 Otwock
tel. (22) 788-41-30. 0 505-331-330

http://vertesdesign.pl
biuro@vertesdesign.plKarol Zieliński edytował(a) ten post dnia 22.11.09 o godzinie 14:01
Jarek Karciarz

Jarek Karciarz właściciel, OSITRON
Polska

OSITRON
- obsługa głosowa i faksowa predsiębiorstw
- aplicacje IVR i CTI
- call centre

konto usunięte


Obrazek

Systemy Bezpieczeństwa Danych dla klientów końcowych (firmy i instytucje) jak i do dalszej odsprzedazy (partnerzy).
W ofercie:
- oprogramowanie antywirusowe
- rozwiązania sprzętowe
- szyfrowanie danych
- monitorowanie sieci i pracowników
- kasowanie i odzyskiwanie danych
- inne

Więcej informacji w tym kontakt) na stronie www.AntywirusExpert.pl

konto usunięte

YETIZ

Wybane realiazacje i klienci

ASP.NET:
http://skokstefczyka.pl
http://vista.pl/
http://najezykach.pl/

Projekty (apliakcje webowe i okienkowe) wewnetrzne dla Hestii, Euro26.

PHP:
http://euro26.pl/
http://freeconet.pl/
http://czystoscihigiena.pl/ - jeden w wielu sklepów

Flash:
http://greywolf.pl/
darek.yetiz.com/yetiz/banners/
http://wrutkowski.com/

Otwarci na nowe zlecenia, współpracę.

konto usunięte


Obrazek


SmartMedia jest firmą informatyczną dostarczającą rozwiązania informatyczne dla administracji publicznej, korporacji, dużych przedsiębiorstw oraz firm sektora MSP. Oferujemy m.in. aplikacje dedykowane, dostosowywane do potrzeb Klienta rozwiązania autorskie oraz strony i portale internetowe. Realizujemy również projekty systemowe i programowe dofinansowane z funduszy UE.

Nasze wiodące produkty:
SmartReactor- aplikacja do zarządzania należnościami
STOCK- nowoczesne zarządzanie majątkiem

Ostatnie realizacje WEB:
Pol-Rem
Formativ
INNOpomorze.pl

---
drobee.com Wkrótce startujemy!.Maciej Michałek edytował(a) ten post dnia 08.10.09 o godzinie 12:46
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

NG Solutions

Głównym obszarem działania NG Solutions jest doradztwo i obsługa informatyczna firm w modelu outsourcingu. Obejmuje ona przede wszystkim:
• serwis stacji roboczych i drukarek
• dostarczanie sprzętu IT
• administrację serwerów
• ochronę danych przed utratą

NG Solutions prowadzi atrakcyjny program „Gwarancja bezpieczeństwa i satysfakcji albo zwrot 100% kwoty”. W jego ramach przez dwa miesiące klienci mogą testować współpracę z NG Solutions. Jeżeli w tym czasie klienci nie będą w pełni zadowoleni ze świadczonych usług, NG Solutions zwraca całą zainwestowaną kwotę!

Firma NG Solutions została założona w 2000 r. Wśród klientów znalazły się firmy z różnych sektorów gospodarki, m.in.: ABG, AJM Electronics, Biotech, Daikin, Nobel Biocare, Polimeni, Quickborner Team, Swiss Chamber Poland, Torca Polska oraz wiele firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP).

http://www.ngsolutions.pl
Renata Furman

Renata Furman Loyalty Marketing &
PR


Obrazek


LOYCON® Loyalty Solutions oferuje kompleksowe narzędzia informatyczne do budowania i zarządzania lojalnością klientów oraz zapewnia szeroką gamę usług doradczych z zakresu marketingu relacji. Pomagamy na każdym etapie budowania programu lojalnościowego, proponując rozwiązania służące utrzymywaniu dotychczasowych oraz zdobywaniu nowych klientów firmy.

LOYCON® Software Solutions zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem specjalistycznego oprogramowania dla segmentu B2B tworząc dedykowane systemy modułowe.

LOYCON® Consulting specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:
- metod Agile (SCRUM, Extreme Programming Methods)
- CMMI®
- Automotive SPICE/ISO 15504
- zarządzania programami lojalnościowymi

http://loycon.plRenata Turska edytował(a) ten post dnia 16.10.09 o godzinie 11:48

Obrazek


Voice Telecom - Rozwiązania VoIP dla Biznesu
Agnieszka W.

Agnieszka W. The Sky is the
limit:)

Witam, reprezentujemy takie firmy jak: Cisco, HP, Juniper, Nortel, Extreme, Foundy.
Nowy sprzęt
Cisco, HP, Juniper, który jest:
- dostarczany przez oryginalnego producenta,
- świadczymy pełne wsparcie techniczne,
- większe upusty niż u pozostałych dostawców,
- gwarancja 12 miesięcy,
- Sprzedaż z magazynu,
- bardzo szybka dostawa,
- możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny,
- możliwość rozliczenia starego sprzętu,
- Leasing.

Zapraszam do kontaktu.Agnieszka Wypiór edytował(a) ten post dnia 03.11.09 o godzinie 17:22
Adam K.

Adam K. CEO @SMARTLAB,
Analityk Biznesowy,
konsultant IT


Obrazek


SMARTLAB - systemy i rozwiązania dla firm

» smartWEB - aplikacje i wizytówki webowe
» smartSOFT - aplikacje dedykowane
» smartDB - systemy bazodanowe
» smartAD - marketing interaktywny
» smartTECH - wdrażanie nowoczesnych technologii
» smartNET - inteligentne rozwiązania sieciowe
» smartHELP - pogotowie komputerowe
» smartTEACH - szkolenia i kursy

http://smartlab.pl

zapraszamy
Magda Filaber (Mazurek)

Magda Filaber
(Mazurek)
działalność
społeczna - Fundacja
Mamy Wołomin i
bezpłatne...

Possible to polska firma informatyczna tworząca rozwiązania biznesowe:

1. CRM - BizCRM
2. Obieg Dokumentów - BizDoc
3. Helpdesk - BizHelpdesk
4. Zarządzanie Projektami - BizProject
5. intranety - BizIntranet
6. portale firmowe i tematyczne - BizPortal
7. desktopowe i webowe programy na zlecenie

Wykonywane przez Possible aplikacje z rodziny BizPlatform zostały
uhonorowane nagrodą Złoty Bit CRM w maju 2009. W 2008 r firma znalazła się wśród laureatów konkursu Kamerton Innowacyjności.

Zapraszamy do współpracy,

Magdalena Filaber
magdalena.filaber@possible.pl
(022) 211-21-15Magda Filaber (Mazurek) edytował(a) ten post dnia 28.10.09 o godzinie 16:32
Krzysztof Zmorzyński

Krzysztof Zmorzyński
właściciel/programis
ta

Intelligent Solutions

Zajmujemy się tworzeniem dedykowanych, dopasowanych idealnie do potrzeb klienta rozwiązań informatycznych i elektronicznych:

- tworzymy strony www i rozbudowane aplikacje internetowe w asp.net
- oferujemy kompleksowe wykonywanie urządzeń elektronicznych: od projektu PCB aż do wykonania i oprogramowania prototypu
- zajmujemy się również produkcją dedykowanego oprogramowania dla Windows i Linux

Zapraszamy do współpracy!Krzysztof Zmorzyński edytował(a) ten post dnia 03.11.09 o godzinie 15:14
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Agencja Marketingu Zintegrowanego Grupa Adweb zajmuje się kompleksową obsługą marek z zakresu marketingu, reklamy i public relations w Internecie i poza nim. Od 2004 roku podbija świat nowych technologii czyniąc go poddanym swoim klientom. Stojąc na straży jakości, podążając kreatywnie za wizjami i marzeniami, dopieszcza każdy szczegół wedle życzeń klienta. Zaufali jej m.in. ING, BZWBK, Stabilo, Decathlon, Interia.pl, Kodak, Black Red White, Hochtief, Komandor, Infor.pl, Ericpol, Eden, WinRAR, Bio-Active, Ostrovia.

W jej skład wchodzi kształtująca wizerunek marek agencja public relations VanguardPR, zajmujące się domenami i hostingiem 2BE.PL, dbające o wysoką pozycje firm w wyszukiwarkach Adseo oraz kreatywna interakcja agencji interaktywnej Adweb.
Dzięki synergii wszystkich swoich marek Grupa Adweb zapewnia obsługę firm pod kątem 360 stopni.

Usługi:
- kreacja i realizacja
- tworzenie strategii PR obecności w Sieci
- marketing szeptany, social media, guerilla, etc
- wyszukiwarki od seo, sem po seo pr
- soft dedykowany, aplikacje, CMS, itd.
- ...

Zapraszamy na http://grupa-adweb.pl
Marta Chudyk

Marta Chudyk Project Manager (IT)
w Milestone, PMP

Power Media S.A.

Tworzenie oprogramowania na zamówienie

Zakres naszych usług:
- tworzenie i rozwój oprogramowania
- doradztwo w zakresie projektów IT
- analiza i projektowanie rozwiązań informatycznych
- integracja i wdrażanie systemów
- refactoring kodu
- utrzymanie i optymalizacja istniejących systemów
- audyt kodu źródłowego

Realizowane projekty informatyczne:
- e-księgowość i e-podatki
- e-commerce
- systemy archiwizujące
- aplikacje internetowe i systemy CMS
- e-learning
- CRM
- systemy przetwarzania danych
- aplikacje mobilne

Rekrutacja i outsourcing specjalistów IT
- rekrutacja specjalistów IT, elektroniki i telekomunikacji
- outsourcing kadr IT
- unikalny system weryfikacji umiejętności technicznych kandydatów
- bogata i stale aktualizowana baza danych
- rozliczenie sucess fee
- gwarancja na pracowników

ifirma.pl
- księgowość przez Internet dla mikro i małych przedsiębiorstw
- 3 bezpłatne miesiące użytkowania
- centrum wsparcia jest zespół specjalistów z dziedziny księgowości
- bieżąca aktualizacja portalu zgodnie ze zmianami w prawie
- bezpieczeństwo na poziomie porównywalnym z systemami bankowymi

pitroczny.pl
- bezpłatne wypełnianie rocznych deklaracji podatkowych
- system serwisu automatycznie wylicza i generuje formularze do rozliczenia z urzędem skarbowym

http://www.power.com.pl
sales@power.com.plMarta C. edytował(a) ten post dnia 19.11.09 o godzinie 10:22
Damian Winkowski

Damian Winkowski High quality and
cost effective
Magento Outsourcing,
e-Co...

SPEECHSTORM


Obrazek


SpeechStorm specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań tzw. phone self-service, czyli usług pozwalających automatyzować powtarzalne procesy zachodzące w Contact Center, a w najlepszym wypadku załatwić daną sprawę przez telefon bez angażowania Agenta. Co ważne, posiadamy 5-cio letnie doświadczenie w tej dziedzinie zdobyte na najbardziej konkurencyjnym rynku w Europie – Wielkiej Brytanii oraz Irlandii, przez co jakość i know-how jest na niespotykanym poziomie. W Polsce jesteśmy obecni od 2007 roku, gdy w Gdańsku powstał dział R&D tworzący innowacyjne aplikacje na potrzeby zagranicznych Klientów.

Doświadczenie

Posiadamy ponad 40 zadowolonych Klientów, którzy dzięki SpeechStorm uzyskali oszczędności jak również znacząco polepszyli jakość obsługi klienta. Przykładowi Klienci to:

a) - Etisalat (telco w Egipcie, opis w załączniku).
b) - Eircom (telco w Irlandii, opis w załączniku),
c) - Meteor (operator komórkowy)
d) - AIB (właściciel BZ WBK),
e) - Permanent TSB (bank),
f) - IsBank (bank),
g) - AkBank (największy bank w Turcji),
h) - Dixon (właściciel Electro World),
i) - AXA (ubezpieczenia, oddział UK/Irlandia),
j) - NIE Energy (Energa).

Co oferujemy

Nasze rozwiązania można porównać do CMSów, które pozwalają w prosty sposób zarządzać kontentem oraz usługami dostępnymi poprzez stronę internetową. To co SpeechStorm oferuje to gotowe aplikacje pozwalające „wyklikać” telefoniczne usługi self-service/infolinie oparte o takie technologie jak rozpoznawanie mowy, DTMF, biometryka głosu czy też Visual IVR.

Co ważne w dzisiejszych czasach, nie wymaga się specjalistycznej wiedzy, aby administrować usługami self-service. Podejście samoobsługowe znacząco obniża wskaźnik Total Cost of Ownership. Zapraszam do obejrzenia video prezentacji portalu administracyjnego, który jest dostarczany razem z naszymi rozwiązaniami: http://www.speechstorm.com/productsservices.aspx?id=272 .

Modele dostarczenia

Tutaj również dodam, iż nasze rozwiązania są oferowane w modelu ‘on-premise’ oraz SaaS. W przypadku modelu hostowanego nie wymagane są inwestycje w nowe technologie, infrastrukturę i dodatkowe porty telekomunikacyjne.

Jak SpeechStorm może pomóc?

Dzięki najnowszym technologiom można zautomatyzować różnego rodzaju procesy biznesowe w Contact Center. Przykładowe rozwiązania podzieliłem na 4 główne grupy i wymieniłem poniżej:

a) asystent agenta:
- automatyzacja procesu identyfikacji i weryfikacji z wykorzystaniem pytań bezpieczeństwa („nazwisko panieńskie matki”, „miejscowość urodzenia” itd.),
- zadawanie pytań, aby połączyć do odpowiedniej osoby,
b) 100% self-service:
- zmiana danych teleadresowych,
- opłacenie zaległej raty kartą kredytową,
- zmiana informacji o dowodzie osobistym,
c) outbound (kampanie wychodzące):
- automatyczna ankieta satysfakcji klienta po zakończeniu rozmowy z Agentem,
- przypomnienie o zapłacie raty za kredyt/ubezpieczenie z możliwością natychmiastowego uregulowania,
- poinformowanie o przekroczeniu limitu karty kredytowej,
- weryfikacja osoby dokonującej transakcji kartą kredytową, gdy są odchylenia od normy,
d) inne – wszelkie projekty niestandardowe, zgodnie z wymaganiami klienta.

Przy projektowaniu rozwiązań przyświeca nam jedna idea – w zależności od sytuacji oraz przyzwyczajenia użytkownika warto oprzeć usługę self-service na DTMF, rozpoznawanie mowy czy Visual IVR. Ponadto mamy opracowaną metodologię uruchamiania usług self-service, która zapewnia kilkustopniowe testowanie użyteczności rozwiązania (testy usability).

Dlaczego rozpoznawanie mowy?

Może się wydawać, że klienci mogą sobie nie poradzić z rozpoznawaniem mowy, ale wystarczy odpowiedzieć sobie na pytanie co jest bardziej naturalnym interfejsem – wciskanie przycisków (DTMF) czy mówienie do systemu? Oczywiście mówienie jest najbardziej „user friendly” i dlatego widać coraz większe zainteresowanie tą technologią na zachodzie.

Na czym polega Visual IVR?

Technologia ta wykorzystuje połączenie wideo, które jest natywnie obsługiwane przez dowolny telefon 3G. Video IVR polega na streamingu wideo z serwera IVR do użytkownika, a zatem wybierając połączenie wideo otrzymujemy renderowany na żywo, interaktywny strumień video. Strumień ten może zawierać klip video czy graficzny interfejs aplikacji, z którego w każdej chwili możemy się przełączyć na rozmowę wideo lub głosową z konsultantem.

Zachęcam do przetestowania dowolnej usługi z telefonu 3G (numer telefonu i dane w załączonej broszurce ‘SpeechStorm - demo numbers A4.pdf’).

Korzyści technologii Video

Najważniejsze korzyści to:
a) Bezpieczne, bowiem korzystamy z połączenia GSM
b) Niezależne od modelu telefonu, systemu operacyjnego czy mobilnej przeglądarki (wygląda tak samo na każdej komórce 3G)
c) Pozwala szybko i łatwo skorzystać z usługi, tak jak wykonanie połączenia głosowego
d) Użytkownik płaci za połączenie jak za usługi głosowe (wg cenników polskich operatorów komórkowych)
e) Łatwość w tworzeniu wielojęzykowych usług self-service

Doświadczenie i wdrożenia

Jeśli chodzi o technologię Video to posiadamy w portfolio 3 wdrożenia:
a) Etisalat – egipski telco (+20 111 234 333)
b) AkBank – czwarty pod względem wielkości bank w Turcji (demo jak działa Video IVR pod tym adresem http://www.akbank.com/3g/#Goruntulu_Telefon_Subesi lub numer bezpośrednio do usługi +90 532 444 02 02)
c) IsBank – największy bank w Turcji (+90 532 444 22 22)



więcej na: http://www.speechstorm.com/

lub
http://www.youtube.com/speechstorm
Damian Winkowski edytował(a) ten post dnia 24.11.09 o godzinie 16:21
Radosław Krzysztof Opałko

Radosław Krzysztof Opałko Wszechstronny
menedżer

E-point SA - dostarczamy nowoczesne rozwiązania internetowe.

Więcej informacji:
http://www.goldenline.pl/pracodawca/e-point
http://e-point.pl

Zapraszam do kontaktu:
Radosław Opałko
Account Manager
ropalko@e-point.pl

Wyślij zaproszenie do