Daniel Pyziak

Daniel Pyziak właściciel,
Zasypiam.pl

Temat: Jak oszacować procentową liczbę finalizowanych sprzedaży...

Witam,
posiadam serwis wynajmu miejsc noclegowych w Polsce.
Na ile można by średnio oszacować liczbę rezerwacji
dokonanych na 1000 wejść z linków AdWords?
Interesuje mnie czy taka kampania ma sens pod względem
finansowym. Ile % wejść z AdWordsów byłoby
finalizowane sprzedażą przyjmując że AdWordsy będą
sprecyzowane? Wiem że to ciężko jest ocenić
i wahania mogą być duże ale doświadczeni reklamodawcy
powinni mieć już jakieś rozeznanie w tych sprawach.
pozdrawiam
Grzegorz Bosak

Grzegorz Bosak Konsultant,
specjalista.
Kampanie SEM
(SEO/PPC) | Rocket
...

Temat: Jak oszacować procentową liczbę finalizowanych sprzedaży...

Wspolczynnik konwersji moze byc 0,5% - 1% minimum. Wszystko jest uzaleznione od slow. Max moze byc 99% :)

Wszystko jest efektem Twoich dzialan, analizy kampanii.

Temat: Jak oszacować procentową liczbę finalizowanych sprzedaży...

To nie takie proste .... zawsze możesz testowo puścić kampanię w AdWords i śledzić konwersję w Google Analytics .....

W branży turystycznej jest tak wiele zmiennych, że ocena jest praktycznie niemożliwa ....

Mi do tej pory udawało się mieć jakieś 200-300% zwrotu z inwestycji w AdWords - branża turystyczna - ale trzeba wiedzieć co się sprzedaje, komu i kiedy.
Rafał Ganowski

Rafał Ganowski Kampanie PPC

Temat: Jak oszacować procentową liczbę finalizowanych sprzedaży...

>W branży turystycznej jest tak wiele zmiennych, że ocena jest praktycznie niemożliwa ....

najważniejsza zmienna to pogoda ;PRafał Ganowski edytował(a) ten post dnia 22.04.08 o godzinie 08:15
Grzegorz Bosak

Grzegorz Bosak Konsultant,
specjalista.
Kampanie SEM
(SEO/PPC) | Rocket
...

Temat: Jak oszacować procentową liczbę finalizowanych sprzedaży...

Rafał Ganowski:
najważniejsza zmienna to pogoda ;P

I to tez nalezy brac pod uwage podczas analizy konwersji ;) Wszystko da sie policzyc :)

Temat: Jak oszacować procentową liczbę finalizowanych sprzedaży...

Rafał Ganowski:

najważniejsza zmienna to pogoda ;P

Dyskutował bym w tym względzie ... w turystyce jest wiele zmiennych niepoliczalnych albo bardzo bardzo trudnych do jakiegoś sparametryzowania .... oczywiście jeśli chcielibyśmy uzyskać model doskonały
Rafał Ganowski

Rafał Ganowski Kampanie PPC

Temat: Jak oszacować procentową liczbę finalizowanych sprzedaży...

Paweł Ficoń:
Dyskutował bym w tym względzie ... w turystyce jest wiele zmiennych niepoliczalnych albo bardzo bardzo trudnych do jakiegoś sparametryzowania .... oczywiście jeśli chcielibyśmy uzyskać model doskonały

Jakie to zmienne, które dotyczą adwords? Zmienna stawka CPC słowa "nocleg"? :)Rafał Ganowski edytował(a) ten post dnia 07.05.08 o godzinie 13:30
Ewa S.

Ewa S. Specjalista ds.
Projektów
Internetowych

Temat: Jak oszacować procentową liczbę finalizowanych sprzedaży...

Dominiku,

Może wystarczy zamieścić na stronie www formularz/formularze rezerwacji?
Monitorowanie statystyk kampanii (statystyk wypełnienia formularza)pozwoli wyciągnąć wnioski. Podstawa to dobrze skonstruowany formularz, tak by nie zniechęcał do jego wypełnienia.

Możesz szczegółowo prześledzić ścieżkę internauty od momentu wejścia na stronę. Monitorując statystyki dowiesz się jakimi treściami szczególnie zainteresowani są użytkownicy strony. Czego szukają, ile przebywają na stronie a jakie treści są pomijane i cieszą sie nieszczególnym zainteresowaniem.

Jednak rozumiem (nie wiem jaki to serwis), że rezerwacje następują docelowo już konkretnie w miejscu noclegowym, tak?

Sądzę, że podstawa to zamieszczenie takich informacji i takich elementów interaktywnych w witrynie, które pozwolą zebrać jak najwięcej danych. Statystyki Google Analytics są bardzo pomocne w zbieraniu takich informacji.

Pozdrawiam.
Łukasz Doborzyński

Łukasz Doborzyński Account Director,
Emarketing Experts /
White House Poland

Temat: Jak oszacować procentową liczbę finalizowanych sprzedaży...

Ewa S.:
Dominiku,

Może wystarczy zamieścić na stronie www formularz/formularze rezerwacji?
Monitorowanie statystyk kampanii (statystyk wypełnienia formularza)pozwoli wyciągnąć wnioski. Podstawa to dobrze skonstruowany formularz, tak by nie zniechęcał do jego wypełnienia.

Możesz szczegółowo prześledzić ścieżkę internauty od momentu wejścia na stronę. Monitorując statystyki dowiesz się jakimi treściami szczególnie zainteresowani są użytkownicy strony. Czego szukają, ile przebywają na stronie a jakie treści są pomijane i cieszą sie nieszczególnym zainteresowaniem.

Jednak rozumiem (nie wiem jaki to serwis), że rezerwacje następują docelowo już konkretnie w miejscu noclegowym, tak?

Sądzę, że podstawa to zamieszczenie takich informacji i takich elementów interaktywnych w witrynie, które pozwolą zebrać jak najwięcej danych. Statystyki Google Analytics są bardzo pomocne w zbieraniu takich informacji.

Pozdrawiam.


oj... mądrego to aż miło poczytać :-)
Ewa S.

Ewa S. Specjalista ds.
Projektów
Internetowych

Temat: Jak oszacować procentową liczbę finalizowanych sprzedaży...

Łukasz Doborzyński:

oj... mądrego to aż miło poczytać :-)


Łukasz...
Przepraszam za kolegę, to jego sposób na dokuczanie mi :)



Wyślij zaproszenie do