Wojtek T.

Wojtek T. FREELANCER -
Telemarketer ds.
Klientów
biznesowych, Team
...

Temat: Kreacja Reklamowa - Jak tworzyć dobre reklamy? warsztat...


Obrazek




KREACJA REKLAMOWA

Warsztat szkoleniowy, 01-02 czerwiec 2009, Kraków

Ilość godzin/dni 16h/2dni

Obszar

Reklama to w połowie sztuka, a w połowie biznes" - te słowa Billa Bernbacha dobrze wprowadzają w temat szkolenia. Reklama estetyczna, piękna, zachwycająca - tak, ale nie możemy zapominać o jeszcze jednym ważnym celu: skuteczności. Podczas szkolenia omawiany jest proces twórczy od strony praktycznej. Skad czerpać inspiracje, jak zbudować spójną komunikację, jak prezentować swoje projekty i jak umiejętnie ich bronić. Efektywny komunikat to rezultat pracy wielu współpracujących ze sobą ludzi. Najpierw myślenie, a dopiero później "wymyślanie" - oto klucz do stworzenia dobrej reklamy.

Cele

- poznanie procesu tworzenia komunikatu reklamowego,

- poznanie mechanizmów tworzenia komunikatu reklamowego ukierunkowanego na efekt - realizację celów klienta,

- odnajdywanie źródeł inspiracji,

- umiejętne przekształcenie pomysłów w spójny komunikat,

- zwiększenie skuteczności komunikatu reklamowego i samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych,

- zwiększenie efektywności działania przedsiębiorstwa.

Profil uczestnika

Szkolenie przeznaczone jest dla:

- pracowników działów marketingu, PR, kreacji,

- samodzielnych specjalistów odpowiedzialnych za marketing, reklamę i promocję,

- przedsiębiorców chcących zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy,

- oraz wszystkich osób zainteresowanych tym tematem.

Program

CZĘŚĆ 1 - PODEJŚCIE

Co to jest reklama?
Definicja Billa Bernbacha

SPRZEDAŻ A KREACJA
- We sell, or else (sprzedajemy, albo nas nie ma) - David Ogilvy
- Udowodnijmy światu, że dobry smak, dobra sztuka i dobre pisanie mogą oznaczać dobrą sprzedaż - Bill Bernbach
- Tak bardzo pochłania nas mierzenie opinii publicznej, że zapominamy, iż możemy ją kształtować. Tak bardzo pochłania nas wsłuchiwanie się w statystyki, że zapominamy, iż możemy je tworzyć - Bill Bernbach

Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje?

Podejście do tworzenia

CZĘŚĆ 2 - PROCES TWÓRCZY

Jak to się robi? Proces twórczy
Brief klienta
Strategia
Brief kreatywny
Wgryzienie się w temat
Selekcja pomysłów
"Pomyślcie jeszcze"
Egzekucje
Internal
Prezentacja
Poprawki

Brief kreatywny

CZEŚĆ 3 - KREACJA REKLAM

Team kreatywny
- grafik (art director)
- copywriter
- inni

Big idea - dobry koncept
- Skąd czerpać inspiracje?

Insight - główna motywacja konsumenta

Kompozycja całości
- Obraz
- Słowo
- Dźwięk

Obraz w reklamie
- Produkt
- Konsument
- Styl życia
- Abstrakcja

System identyfikacji wizualnej
- Logo
- Kolory firmowe
- Druki i materiały firmowe (rachunki, faksy, faktury, kartki do zapisków)
- Przykłady

Słowo w reklamie
- Headline
- Body copy
- Claim

Skuteczne słowa
- 5 typów skutecznych nagłówków wg Johna Caplesa
- Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć siłę słów bez zmieniania faktów
- Wyróżnianie kluczowych słów i sformułowań
- Znaczenie liczb

Slogan korporacyjny
- Sprawdzone metody tworzenia
- Przykłady

Kreacja reklamy prasowej
- Grafika
- Banki zdjęć
- Nagłówek
- Body copy
- Przykłady

Kreacja reklamy zewnętrznej
- Mgnienie oka - mamy mało czasu
- Przykłady, błędy

Kreacja reklamy telewizyjnej
- Scenariusz
- Story board
- Dźwięk
- Lektor
- Przykłady

10 skutecznych typów reklamy TV wg Davida Ogilviego

Skuczteczne chwyty w reklamie TV

Kreacja reklamy radiowej
- Scenariusz
- Muzyka i efekty dźwiękowe
- Lektor
- Co działa?
- Przykłady

Jak bronić swoich pomysłów?
- Prezentacja dla klienta - przygotuj się!
- Argumenty ZA i PRZECIW

Cena

1790zł*/2 dni

Osoby, które prześlą zgłoszenie do 25 marca 2009 otrzymają
15% rabatu!


- cena zawierają catering, materiały szkoleniowe,
certyfikat


-------------------------------------------------------------------

POBIERZ FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY
Z NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ I PRZEŚLIJ DO NAS
NA NUMER FAXU (0-12) 619 28 59.





ZGŁOSZENIA I PYTANIA:

Wojciech Turzański; tel. 666 011 771;
mail: wojciech.turzanski@itcgrupa.pl



ITC CENTRUM SZKOLEŃ I EVENTÓW
ul. Kurniki 4
31-156 Kraków

tel.: 0 12 357 22 77,0 12 357 22 88
fax 0 12 619 28 59

http://itcgrupa.pl
Michał C.

Michał C. eCommerce Strategy
Consultant

Temat: Kreacja Reklamowa - Jak tworzyć dobre reklamy? warsztat...

Wszystko pięknie i ślicznie (może poza rozrzuceniem oferty na kilka postów), ale nigdzie nie piszesz KTO to prowadzi, a to chyba jest najistotniejsze dla potencjalnych uczestników ;)
Wojtek T.

Wojtek T. FREELANCER -
Telemarketer ds.
Klientów
biznesowych, Team
...

Temat: Kreacja Reklamowa - Jak tworzyć dobre reklamy? warsztat...

Zgadzam się, osoba trenera najważniejsza, tak więc poniżej znajdziecie info o osobie prowadzącego. Pozdrawiam i Zapraszam do udziału

Adrian Tomaszewski - copywriter, projektant, szkoleniowiec.

Marketingowe i reklamowe projekty zrealizowane dla klientów: Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in. Pracowal m. in. dla firm: Altkom Akademia, Young & Rubicam Poland, Ogilvy One Poland, Polymus, V&P. Doświadczenie w zakresie tworzenia tekstów i nazw marketingowych, reklamowych, ofertowych, scanariuszy eventów i mechanizmów promocji: copywriter i senior copywriter w agencjach reklamowych: Young & Rubicam Poland, Ogilvy One Poland, HYPERmedia. Doświadczenie w kreowaniu komunikacji wizualnej oraz projektowaniu spójnych materiałów marketingowych i reklamowych (katalogi, foldery, znaki graficzne). Szkoleniowiec: certyfikowany trener Microsoft (Microsoft Certified Trainer). Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń: Altkom Akademia, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Uniwersytet Śląski w Katowicach. Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Kompozytor muzyki i efektów dźwiękowych - do reklam, serwisów www, prezentacji multimedialnych, infolinii, gier, eventów itp. Zrealizowane projekty m.in. dla: Mastercook, Philip Morris, Samsung, Delicji, KFC, Pilsner Urquell. Nagrody i wyróżnienia: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała.
Piotr A.

Piotr A. Solution provider

Temat: Kreacja Reklamowa - Jak tworzyć dobre reklamy? warsztat...

Na początek: naprawdę nie chciałem być złośliwy. Ale przeczytałem to co napisałem i wiem jak to brzmi. Najwyżej wyniknie ciekawa dyskusja. Jednak dawno nie widziałem tak pięknego spamu i trudno przejść obok. Aż sam poczytałem i jestem mądrzejszy. Wojtku, wiedz proszę, że to nic osobistego ;)

Czyli, zaczynając, jak rozumie mój nieprzeszkolony rozumek, za jedyne ok. 1800PLN (lub mniej, bo można się załapać na rabat - oczywiście trzeba działać szybko), w ciągu 2 dni (16 godzin) można "wznieść się ponad kryzys" i zostać specem od marketinga. Samolotem na uwięzi, ale co tam, byle nie było w nim terrorystów. Czemu nie mówiliście o tym, jak szedłem na studia? Straciłem kilka lat na to, czego mogłem się dowiedzieć w dwa dni!

Wychodzi 112.5PLN (z rabatem jedyne 96PLN) za godzinę warsztatów. WHOA! A niedawno mówiłem, że 74PLN za godzinę kręgli to drożyzna! Pomijam, że w czerwcu za te 1800PLN mogę spędzić dwa tygodnie (nie dwa dni) w ciepłym i przyjaznym mi miejscu, lub tydzień w całkiem ekskluzywnym. Albo poznać tajniki "marketinga" - mój wybór ;)

Chyba naprawdę potem "w marketingu każdy może pracować". No, każdy kto w czasie "kryzysu" wyda min. 1440pln po zniżce (cena mam nadzieję brutto?).

Acha, szkolenie w czerwcu, więc kryzysu może już nie być (czytaj - ludzie przestaną w niego wierzyć), więc dobry pomysł ze zniżką. Potem byłoby trudno naganiać chętnych :)

Zastanawia mnie tylko to nawiązanie do Warszawy. To tak jak z fashion? Wszystko musi być Paris/Milan/London bo nasze złe?

A na serio - kto Wam robi te graficzki (mam nadzieję że to nie jakiś plakat)? Pomszczę ;)

PS. "Reklama to w połowie sztuka, a w połowie biznes" - te słowa Billa Bernbacha dobrze wprowadzają w temat tego spamu. Szkoda, że tej sztuki nie widać ;)
Wojtek T.

Wojtek T. FREELANCER -
Telemarketer ds.
Klientów
biznesowych, Team
...

Temat: Kreacja Reklamowa - Jak tworzyć dobre reklamy? warsztat...

Piotr A.:
jedyne ok. 1800PLN (lub mniej, bo można się załapać na rabat - oczywiście trzeba działać szybko), w ciągu 2 dni (16 godzin) można "wznieść się ponad kryzys" i zostać specem od marketinga. Samolotem na uwięzi, ale co tam, byle nie było w nim terrorystów. Czemu nie mówiliście o tym, jak szedłem na studia? Straciłem kilka lat na to, czego mogłem się dowiedzieć w dwa dni!

Drogi Piotrze, nie ironizuj proszę. Studia na pewno Ci się w życiu przydadzą. :-)


Wychodzi 112.5PLN (z rabatem jedyne 96PLN) za godzinę warsztatów. WHOA! A niedawno mówiłem, że 74PLN za godzinę kręgli to drożyzna!

Kręgle a wiedza praktyczna - przyznasz że kiepskie porównanie.
Szkoda że nie przeliczyłeś, ile można było kupić za tą kwotę piwa :-)
Pomijam, że w czerwcu za te 1800PLN mogę spędzić dwa tygodnie (nie dwa dni) w ciepłym i przyjaznym mi miejscu, lub tydzień w całkiem ekskluzywnym. Albo poznać tajniki "marketinga" - mój wybór ;)

dokładnie, Twój wybór.

Chyba naprawdę potem "w marketingu każdy może pracować". No, każdy kto w czasie "kryzysu" wyda min. 1440pln po zniżce (cena mam nadzieję brutto?).


Widać że ze szkoleniami biznesowymi dotychczas się nie spotkałeś. Wiedziałbyś wtedy że na usługę szkoleniową jest naliczona zerowa stawka VAT. Netto = Brutto.

Zastanawia mnie tylko to nawiązanie do Warszawy. To tak jak z fashion? Wszystko musi być Paris/Milan/London bo nasze złe?


Brak widoku z szerszej perspektywy tu Cię usprawiedliwia, ponieważ cykl szkoleń otwartych Centrum Szkoleń i Eventów grupy ITC w tym roku przewiduje organizację szkoleń otwartych w dwóch lokalizacjach a mianowicie Kraków i Warszawa.

A na serio - kto Wam robi te graficzki (mam nadzieję że to nie jakiś plakat)? Pomszczę ;)

Spokojnie nie znoszę Xero:) A tą graficzkę zrobiłem sam w 5 min. i bez większego zadęcia, bo nie za to mi płacą akurat w tym miejscu :-)
Jakby ciekawiły Cię moje prace graficzne to zapraszam na priva :)

PS. "Reklama to w połowie sztuka, a w połowie biznes" - te słowa Billa Bernbacha dobrze wprowadzają w temat tego spamu. Szkoda, że tej sztuki nie widać ;)

Bez komentarza..Wojtek T. edytował(a) ten post dnia 02.03.09 o godzinie 12:15



Wyślij zaproszenie do