konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie "Głos w procesie sprzedaży bezpośredniej"

Jak powstaje głos? Sprzężenie słuchowe.
Głos jako element autoprezentacji/ uzupełnienie wizerunku w kontakcie w cztery oczy.
Plastyczność głosu - użycie głosu w zależności od sytuacji (głos w biznesie, głos hipnotyczny)
Głos narzędziem komunikacji (akcent, tempo, inne).
Zasady pracy z głosem (odychanie dynamiczne, ciało-głos).
Higiena głosu (używki, hormony).
Umiejętność wykonania podparcia/ zjawisko krycia głosu.
Samogłoski - umiejętne wykorzystanie ich cech. :-)

-- izabela.kurkus@wp.pl --

Temat: Ogłoszenia

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 12:40
Piotr Chmara

Piotr Chmara Corporate
Consultant, Pure
Health & Fitness

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam na BEZPŁATNY kurs "Narzędzia przyspieszające naukę języka".

Kurs można otrzymać pod adresem: http://www.facebook.com/youschool?sk=app_208195102528120

Gorąco polecam!
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:
• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetu) i min. 2 studiów podyplomowych lub
• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów),
• bądź innej konfiguracji podejmowania permanentnej nauki w dorosłości.

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
FACTORY™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Miejsce i czas: Warszawa, 25.02 2012r. (sobota), godz. 9:00-16:00.
Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, e-mail: o.kos@shtraining.pl lub
badanie.uczenie@gmail.com;

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową i Innowacjami 2012 w zakresie GIER i SYMULACJI DLA BIZNESU: http://www.shtraining.pl


Obrazek
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Asertywność w zarządzaniu - czyli jak skutecznie działać pod presją i w trudnych sytuacjach

Cel szkolenia: Nabycie umiejętności sprowadzania komunikacji do poziomu społecznego w sytuacjach konfliktowych i trudnych biznesowo. Rozwijanie umiejętności wyrażania swoich opinii w sposób uprzejmy, a jednocześnie stanowczy oraz przekazywania informacji lub niepopularnych decyzji bez ranienia innych i poczucia winy.

Program

1. Przyczyny konfliktów i skuteczność w komunikacji z ludźmi
- zachowania pseudoasertywne - mity,
- analiza transakcyjna podstawą zrozumienia zachowań.

2. Świadomość własnych praw osobistych i potencjału
- współczucie może być pułapką,
- strach przed odrzuceniem – przyjmowanie krytyki, krytyka innych,
- precyzyjne formułowanie komunikatów – skuteczność w komunikacji.

3. Tworzenie kultury synergicznej w zespole – czyli dogadaj się!
- różnice semantyczne/w sposobie postrzegania a konflikt,
- efekt kuli śniegowej,
- rozumieć nie znaczy zgadzać się.

4. Asertywna reakcja na konflikt
- negocjowanie i budowanie mostów porozumień,
- postępowanie z osobami stwarzającymi problemy typu: złośnik, krytykant, gaduła,
- stopery komunikacyjne, czteroetapowa reakcja na konflikt.

5. Zarządzanie emocjami
- krzywa emocji,
- wygraj w kontakcie z agresorem lub emocjonalnym manipulatorem.

6. Sesja konsultacyjna
uczestnicy odnoszą wypracowaną wiedzę do własnej praktyki i wypracowują indywidualny plan naprawczy w kontaktach z tzw. „trudnymi” ludźmi.

7. Sesja relaksacyjna
ćwiczenia obniżające poziom napięcia.

Termin: 8 - 9 marca 2012 roku
Miejsce: Kraków

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam,

poszukuję autora, który napisze artykuł do miesięcznika SDJ (Software Developer’s Journal). Magazyn jest dostępny w wersji papierowej jak też online.
Strona www miesięcznika: http://sdjournal.pl/

SDJ- Nasi czytelnicy to głównie programiści, którzy liczą, że dostarczymy im gotowe rozwiązania, oszczędzając im czasu i pracy. Jesteśmy czytani przez tych, którzy chcą być na bieżąco informowani o najnowszych osiągnięciach w dziedzinie IT i nie chcą, żeby jakiekolwiek istotne wydarzenia umknęły ich uwadze.
Aby zadowolić naszych czytelników, prezentujemy zarówno najnowsze rozwiązania, jak i starsze, sprawdzone technologie.
Rozumiemy, że kluczowym pytaniem jest "jak", dlatego wszystkie kwestie teoretyczne są ukazane za pomocą jasnych, praktycznych przykładów i kompletnych projektów.
Docieramy do ludzi, którzy traktują swój zawód jak pasję; jeżeli chcieliby Państwo zaprezentować swój produkt tym, którzy powinni się o nim dowiedzieć, to Software Developer's Journal jest doskonałym środkiem przekazu informacji o narzędziach programistycznych, zarządzaniu cyklem życia aplikacji, rozwiązaniach bazodanowych, książkach IT, itp.
W zamian za napisanie artykułu oferujemy reklamę w magazynie, bezpłatny dostęp do wydania w którym jest artykuł, możliwość autopromocji na łamach pisma oraz w bazie newsletterowej Magazynu SDJ.

Zainteresowanych proszę o kontakt na e-mail: magdalena.kosko@software.com.pl lub PW w celu uzyskania dokładnych informacji.

Pozdrawiam
Magda
Karolina Koziejowska

Karolina Koziejowska Dyrektor
Zarządzająca, Way to
Say

Temat: Ogłoszenia

Ruszyła rekrutacja do nowego, dofinansowanego cyklu szkoleń zarządzania projektami!

Założeniem projektu „Manager Point – zarządzanie projektami według IPMA” jest podniesienie wiedzy i umiejętności pracowników MMŚP z terenu województwa mazowieckiego z zakresu zarządzania projektami biznesowymi wraz z możliwością formalnego potwierdzenia nabytych kompetencji przez przystąpienie do egzaminu certyfikującego - IPMA. W ramach projektu przeszkolonych zostanie 80 osób zamieszkujących i pracujących na terenie województwa mazowieckiego. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany jest w okresie od stycznia do grudnia 2012 roku.

Szczegółowe programy kursów i inne informacje przedstawione zostały na stronie http://www.ipma.firma2000.pl/

Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników będzie miał możliwość przystąpienia do egzaminu certyfikującego IPMA (poziom D), dzięki czemu może stać się posiadaczem międzynarodowy certyfikatu.

Cele szczegółowe projektu:

- Zdobycie przez uczestników wiedzy w zakresie zarządzania projektami

- Umożliwienie wszystkim beneficjentom przystąpienia do egzaminu certyfikacyjnego IPMA

- Możliwość uzyskania przez uczestnika międzynarodowego certyfikatu IPMA

- Podniesienie poziomu wiedzy i kluczowych umiejętności pracowniczych

- Pozytywna modyfikacja osobistych predyspozycji

Udział w programie jest dofinansowany w 70% (dla średnich przedsiębiorstw) lub 80% (dla mikro i małych przedsiębiorstw).

Do udziału zapraszamy osoby, które spełniają następujące kryteria:

- Uczestnik musi być pracownikiem delegowanym z MMŚP z siedzibą w województwie mazowieckim lub musi być właścicielem takiego przedsiębiorstwa;

- Uczestnik musi być mieszkańcem województwa mazowieckiego;

- Osoba musi być zawodowo związana z zarządzaniem zespołami, zarządzaniem projektami lub musi deklarować chęć zarządzania projektami w przyszłości;

- Osoby z jednej firmy mogą stanowić max. 20% uczestników.

ZAPRASZAMY!
Anna F.

Anna F. Manager

Temat: Ogłoszenia

NOWY OBIEKT na warszawskiej mapie eventowej – URBAN GARDEN

Klub Urban Garden to miejsce wyjątkowe pod wieloma względami. Pierwszym atutem jest lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy, a dla gości jest to kwestia niezwykle istotna. Dysponujemy dwiema salami z oddzielnymi barami oraz pomieszczeniami VIP-owskimi, które każdorazowo mogą być wykorzystane. Dużo miejsc siedzących oraz intymny klimat sprawiają, że nawet przy bardzo licznym gronie gości, nikt nie ma poczucia ścisku - komfort gości to dla nas priorytet. Komfort, ale i uśmiech, dlatego też pracownicy Urban Garden to osoby młode, pozytywnie podchodzące do życia i nastawione zawsze na to, aby osoby, które się u nas bawią, wyszły z klubu w pełni zadowolone. Uśmiech, komfort i dobra zabawa - to dewizy, które przyświecają nam w pracy na co dzień, niezależnie od wyzwań jakim stawiamy czoła.

Oferujemy szeroki zakres usług obejmujący organizację i realizację różnego rodzaju eventów zamkniętych i otwartych, poczynając od imprez promocyjno-artystycznych, aż po uczestnictwo w kampaniach marketingowych i PR-owych. Połączenie profesjonalizmu z potencjałem klubu gwarantuje skuteczność naszych działań i zadowolenie naszych kleintów.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą klubu i jego możliwościami, a także zachęcamy do odwiedzenia naszego lokalu.

Zdjęcia klubu znajdą Państwo pod poniższym linkiem
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2991617468078...

Zapraszamy do współpracy
Pozdrawiam
Anna Fritz-Fabijanek
Sponsoring & Event Manager
Urban Garden / Ogród Miejski

e-mail: urbangarden.ania@gmail.com
web: http://facebook.com/urbangarden022
general inquiries: urbangarden022@gmail.com
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam na szkolenie organizowane przez firmę „eduFuturo”:
Modelowanie Procesów Biznesowych


Termin szkolenia: 17-18 kwietnia 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Atrakcyjne rabaty!
Trener: Jarosław Żeliński


Cel szkolenia: Poznanie podstawowych formalnych zasad analizy przypływu pracy i zadań w organizacjach, poprawnego modelowania procesów biznesowych, procedur, reguł biznesowych. Poznanie podstaw notacji BPMN (standard Object Management Group w modelowaniu procesów biznesowych), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów.

Adresat szkolenia: każda osoba, która ma do czynienia z dokumentacją zawierającą modele procesów w notacji BPMN lub planuje zdobywanie umiejętności modelowania procesów biznesowych, w tym: specjaliści ds. systemów zarządzania jakością, zarządzania ryzykiem, analitycy IT, kadry kierownicze i zarządy mające do czynienia z projektami wdrażania metod zarządzania zorientowanego na procesy, wdrażania systemów informatycznych.

Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.

Program szkolenia, oraz szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/4-modelowanie...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia

Z okazji Tłustego Czwartku przez najbliższe 2 dni dla wszystkich, którzy polubili na Facebooku specjalna zniżka na szkolenie Tajemnice Skutecznego Telemarketingu

http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Napis do nas na adres biuro@systemysa.pl podaj hasło „Tłusty Czwartek” i dowiedz się jaki rabat dostaniesz :)

Dołącz do nas na Facebooku!!!

zapraszamy :)
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Przedsiębiorca,
doradca,
szkoleniowiec
http://AkademiaRoz..
.

Temat: Ogłoszenia

Zyskowna strategia - jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?" (7 dni szkoleń dofinansowanych ze środków UE)

Zapraszam do udziału w nowym, dofinansowanym ze środków UE,
projekcie szkoleniowym bazującym na Strategii Błękitnego Oceanu.

Zobacz: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

Udało się nam pozyskać dofinansowanie (80 proc. na każdą osobę), aż na 7 dni zajęć - to najdłuższy tego typu cykl, w Polsce dzięki któremu rozwiniesz firmę albo wpadniesz na nowy, oryginalny pomysł biznesowy!

Na początek tylko jedna grupa, tylko 12 osób. Można się już zgłaszać - czas start;).

Zapisz się tu:
http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

Pozdrawiam serdecznie,
Piotr Chmielewski
Instytut Strategii
http://StrategiaBlekitnegoOceanu.pl
tel.600633610

P.S: wymogi projektu tym razem ograniczają niestety grupę Uczestników do osób pracujących lub prowadzących własną działalność, z woj. mazowieckiego.
Kasia Holt (Wierciak)

Kasia Holt (Wierciak) Managing Director

Temat: Ogłoszenia

Prowadzimy branżowe szkolenia językowe dla firm w Krakowie. W GoEnglishGo można wybrać jeden z 5 kierunków:

*General English
*Business English
*English for Engineers
*English for Medical Staff
*English for Tourism and Hospitality

A następnie wzbogacić kurs o dodatkowe moduły. Na przykład: prowadzenie rozmów telefonicznych z klientem, pisanie oficjalnych e-maili, prowadzenie prezentacji, język potoczny i inne.

W cenie kursu oferujemy dostęp do platformy e-learningowej z wysokiej jakości materiałami od Cambridge University Press.

Zainteresowanych proszę o e-mail: info@goenglishgo.com

Zapraszam też na naszego Facebooka: http://www.facebook.com/GoEnglishGo


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Kliknij poniższy link i obejrzyj Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie:

http://systemysa.pl

zapraszamy!!!

Dołącz do nas na Facebooku!!!
Adam P.

Adam P. Lider MLM w branży
FMCG

Temat: Ogłoszenia

Inwestowanie jeszcze nigdy nie było takie łatwe!
Dowiedz się jak inwestować szybko, bez ryzyka i z dużym zyskiem. Poznaj strategie najlepszy na świecie i osiągaj takie sukcesy jak oni! Tylko teraz masz niepowtarzalną okazję posiąść tą wiedzę za darmo!

http://www.adamprzemyk.pl/jak-inwestowac.html


Obrazek
Monika Osuch

Monika Osuch e-marketing,
e-commerce

Temat: Ogłoszenia

e-marketing! e-commerce!

Witam,
wszystkich zainteresowanych marketingiem w wyszukiwarkach internetowych (pozycjonowanie stron, linki sponsorowane, reklama kontekstowa itd.) zapraszam do kontaktu!
Najlepsze w tej formie reklamy jest to, że nie płacisz za obietnice dotarcia do szerszego grona użytkowników internetu, ale za faktycznie zwiększony ruch na Twojej stronie i miejsce w na pierwszej stronie wyszukań pod wybranymi słowami kluczowymi.

Piszcie, oferty przygotowujemy indywidualnie!
Monika Osuch
m.osuch@synerway.pl
606 705 918
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Skuteczne negocjacje - czyli jak sprowadzać negocjacje na drogę "win to win"

Cel szkolenia: Pogłębienie wiedzy z zakresu psychologii negocjacji. Rozwój umiejętności stosowania strategii i taktyk negocjacyjnych adekwatnych do nastawienia partnera (win/win vs win/lose). Poznanie skutecznych technik negocjacyjnych oraz sposobów radzenia sobie z trudnym partnerem. Praktyczny trening w oparciu o analizę gier negocjacyjnych i odgrywanych zaprogramowanych ról.

Program

1. Istota negocjacji
„Mózg myśli, instynkt kieruje” czyli biologiczne i psychologiczne podstawy negocjacji.

2. Strategiczne wybory negocjatora
- czy i kiedy warto negocjować,
- wybór stylu negocjacji:
- kiedy należy „dmuchać na zimne” czyli negocjacje dystrybutywne (win/lose),
- negocjacje integratywne (win/win) – analiza możliwości,
- relacje partnerów i rozdział informacji kluczem do wyboru strategii negocjacyjnej.

3. Komunikacja w procesie negocjacji
- świadome i nieświadome odzwierciedlanie emocji i potrzeb w trakcie komunikacji,
- zwroty „parzące” i „nęcące”,
- typologia (typy osobowości) partnerów negocjacji i budowanie adekwatnej argumentacji.

4. Etapy negocjacji
- przygotowanie (Batna, bufory, punkty oporu),
- otwieranie („Pierwsze wrażenie robi się tylko raz”),
- opakowywanie (prezentacja oferty negocjacyjnej językiem korzyści bazującym na badaniu potrzeb drugiej strony),
- targowanie („Kto szybko płaci dwa razy traci” czyli jak uniknąć typowych błędów),
- finalizacja („Negocjacje i...co dalej?”).

5. Jak postępować z negocjatorem „zagarniaczem”
- analiza strategii pro-integratywnych.

6. Sesja konsultacyjna
uczestnicy odnoszą wypracowaną wiedzę do własnej praktyki i wypracowują indywidualny plan naprawczy w kontaktach z tzw. „trudnymi” ludźmi.

7. Obrona przed manipulacjami
- analiza najczęstszych gier i taktyk psychomanipulacyjnych stosowanych u negocjatorów.

8. Sesja konsultacyjna
Trener-praktyk zarządzania udziela odpowiedzi na pytania uczestników warsztatu.

Termin: 15 - 16 marca 2012 roku
Miejsce: Warszawa

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Uwaga, uwaga :)
Jesteśmy grupą bardzo zżytych ze sobą przyjaciół - 3 chłopaków i 3 dziewczyny w wieku 21-24 lata. Wszyscy mieszkamy w Warszawie, pracujemy. Najlepsze z tego wszystkiego jest to, że wszyscy jesteśmy zupeeeełnie inni :) Zarówno pod względem wyglądu, zainteresowań, poprostu totalnie różni, a jednocześnie perfekcyjnie zgrani. :)

Spędzamy razem mnóstwo czasu, bardzo lubimy razem podróżować i mamy zaplanowanych kilka podróży na najbliższy czas.
Wpadliśmy na pomysł, że podczas naszych wypraw moglibyśmy w jakiś sposób zareklamować Wasze firmy, pomysły lub jakieś fajne akcje. Mamy mnóóóstwo pomysłów i jesteśmy otwarci na różne propozycje niekoniecznie wyjazdowe, ale i odbywające się na miejscu.

Najbliższe planowane przez nas podróże to:
------------------------
Kwiecień Warszawa-Budapeszt (2 dni), samolot
Kwiecień Warszawa-Barcelona (7dni), samolot
Sierpień Warszawa-Berlin (2 dni), autokar
-------------------
Wszystkie nasze wycieczki planujemy bardzo dokładnie sami.

Przykładowe pomysły?
- blog/fotoblog/wideo-blog funpage z podróży promujący markę
- Akcja promująca markę w PL lub za granicą.?

Bardzo chcielibyśmy nawiązać z Wami współpracę, niekoniecznie za pieniądze.
-----------------------
Czekamy na wiadomości, chętnie o sobie opowiemy i odpowiemy na wszystkie pytania!!
Zastrzegamy sobie prao do wyboru oferty, jednocześnie prosimy o wzmiankę-przynajmniej kilka słów- na temat Waszego pomysłu lub oczekiwań.
Karolina Koziejowska

Karolina Koziejowska Dyrektor
Zarządzająca, Way to
Say

Temat: Ogłoszenia

„Certyfikowane szkolenia IT – Network+, Security+ i Project+”.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego umożliwia bezpłatny udział w 5-dniowym kursie i certyfikacji międzynarodowej organizacji CompTIA.
Kursy są podzielone na 3 ścieżki kończące się przystąpieniem do certyfikacji CompTIA Network+ lub CompTIA Security+ lub CompTIA Project+.

Szkolenia są dedykowane konkretnej certyfikacji, co daje większą szansę pozytywnego wyniku na egzaminie certyfikującym CompTIA.

Do udziału w szkoleniach zapraszamy osoby:

- zamieszkujące i świadczące pracę na rzecz mikro, małego, średniego lub dużego przedsiębiorstwa na terenie województwa mazowieckiego (ze szczególnym naciskiem na średnie przedsiębiorstwa);
- posiadające min. 1 rok doświadczenia w branży IT lub w pracy w zakresie technologii sieci, bezpieczeństwa sieci oraz zarządzania projektami IT;
- posiadające wykształcenie wyższe lub średnie techniczne.

Szczegółowe informacje odnośnie rekrutacji i program szkoleń na stronie:
http://www.it.firma2000.pl/
http://www.facebook.com/FIRMA2000

Dlaczego warto uzyskać certyfikat CompTIA?

Certyfikacja CompTIA to przede wszystkim możliwość zdobycia potwierdzenia wiedzy na międzynarodowym poziomie. Certyfikaty są respektowane m.in. przez wszystkie kraje Unii Europejskiej. Certyfikacja CompTIA w Polsce jest dostępna od kilku lat, dlatego też jej uzyskanie wciąż podnosi prestiż i pozwala wyróżnić się na rynku pracy. Z całą pewnością zdobycie certyfikacji CompTIA może wesprzeć każdego specjalistę IT w rozwoju swoich kompetencji i zawodowych kwalifikacji, zapewnić bezpieczeństwo i wiarygodność w miejscu pracy oraz ułatwić znalezienie zatrudnienia nie tylko w Polsce, ale też za granicą.

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do