Umiejętności
Reklama
Komunikacja korporacyjna
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Reklama online
komunikaty prasowe
Social Media Marketing
Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Executive
08.2010 Staż
09.2010-12.2010 Junior Account Executive
01.2011-06.2011 Account Executive
- pisanie informacji prasowych
- monitoring mediów
- przygotowywanie raportów
- przygotowywanie wysyłek kreatywnych
- kontakty z mediami
- kompleksowa obsługa klientów agencji
09.2010-12.2010 Junior Account Executive
01.2011-06.2011 Account Executive
- pisanie informacji prasowych
- monitoring mediów
- przygotowywanie raportów
- przygotowywanie wysyłek kreatywnych
- kontakty z mediami
- kompleksowa obsługa klientów agencji
wystawiono
Pomysłowość i zaangażowanie Karoliny w powierzone zadania nie ma sobie równych. Połączenie takich cech jak determinacja w realizacji celów, otwartość, a także dbałość o najdrobniejszy szczegół czyni z niej świetnego PRowca. Sprawdza się w pracy pod presją czasu oraz "last but not least" można na niej polegać!
PR & Marketing Manager / Junior Product Manager
Sophisti Sp. z o.o. / Media Sukces s.c.
PR & Marketing Manager:
- kontakty z mediami
- współpraca patronacka
- opieka nas portalem www.sophistifashion.pl: wstawianie artykułów, organizacja konkursów, koordynowanie treści pojawiających się na portalu
- pisanie i redagowanie informacji prasowych
- współorganizowanie eventów i konferencji prasowych
- kontakty z klientami
- monitoring mediów
- budowanie strategii promocyjnej portalu
Junior Product Manager:
- pozyskiwanie sponsorów
- organizowanie konferencji prasowych oraz eventów
- praca przy projektach Modne Miejsca oraz Modne Produkty
- budowanie relacji z klientami
- pisanie informacji prasowych
- monitoring Internetu
- kontakty z mediami
- współpraca patronacka
- opieka nas portalem www.sophistifashion.pl: wstawianie artykułów, organizacja konkursów, koordynowanie treści pojawiających się na portalu
- pisanie i redagowanie informacji prasowych
- współorganizowanie eventów i konferencji prasowych
- kontakty z klientami
- monitoring mediów
- budowanie strategii promocyjnej portalu
Junior Product Manager:
- pozyskiwanie sponsorów
- organizowanie konferencji prasowych oraz eventów
- praca przy projektach Modne Miejsca oraz Modne Produkty
- budowanie relacji z klientami
- pisanie informacji prasowych
- monitoring Internetu
Specjalista ds. Marketingu
- Opracowywanie baz danych
- Przygotowywanie prezentacji i ofert
- Pozyskiwanie klientów
- Przygotowywanie wysyłek kreatywnych
- Inne działania promocyjne na rzecz klientów
- Przygotowywanie prezentacji i ofert
- Pozyskiwanie klientów
- Przygotowywanie wysyłek kreatywnych
- Inne działania promocyjne na rzecz klientów
Szkolenia i kursy
VIII-X.2012 - Manager Point - zarządzanie projektami według IPMA
III-V.2012 Profesjonalny trener - szkolenia doskonalące warsztat trenerski
V.2011 Nowoczesne techniki PR - działania PR w Internecie
III-VI.2011 Szkolenie EFS: Specjalista ds. PR - inwestycja w przyszłość
VI.2010 Szkolenia PARP: Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP; Marketing internetowy i e-commerce w MŚP
V.2010 Komunikacja społeczna - szkolenie organizowane przez Polską Fundację Upowszechniania Nauki i Europejski Fundusz Społeczny
X.2008 - IV.2010 Kursy i warsztaty odbyte w ramach specjalizacji: elementy marketingu, wprowadzenie do PR,
trening tworzenia reklam, negocjacje, zachowania
konsumenckie, negocjacje, motywowanie pracowników i inne
X.2008 - VI.2009 Kurs poprawnej polszczyzny - Wydział Polonistyki UW
IX.2008 - VI.2009 Kurs języka hiszpańskiego
IX.2008 - I.2009 Kurs języka angielskiego(pre-CAE)
IX.2004 - V.2005 Kurs języka angielskiego – egzamin FCE (B)
III-V.2012 Profesjonalny trener - szkolenia doskonalące warsztat trenerski
V.2011 Nowoczesne techniki PR - działania PR w Internecie
III-VI.2011 Szkolenie EFS: Specjalista ds. PR - inwestycja w przyszłość
VI.2010 Szkolenia PARP: Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP; Marketing internetowy i e-commerce w MŚP
V.2010 Komunikacja społeczna - szkolenie organizowane przez Polską Fundację Upowszechniania Nauki i Europejski Fundusz Społeczny
X.2008 - IV.2010 Kursy i warsztaty odbyte w ramach specjalizacji: elementy marketingu, wprowadzenie do PR,
trening tworzenia reklam, negocjacje, zachowania
konsumenckie, negocjacje, motywowanie pracowników i inne
X.2008 - VI.2009 Kurs poprawnej polszczyzny - Wydział Polonistyki UW
IX.2008 - VI.2009 Kurs języka hiszpańskiego
IX.2008 - I.2009 Kurs języka angielskiego(pre-CAE)
IX.2004 - V.2005 Kurs języka angielskiego – egzamin FCE (B)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
taniec
języki romańskie
reklama internetowa
social media
języki romańskie
reklama internetowa
social media
Organizacje
X.2006 - VI.2007 Działalność w studenckim kole naukowym psychologii ekonomicznej „Moderator” - Uniwersytet Warszawski
Inne
instruktor tańca sportowego
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Aktywni po 50tce
Grupa zrzeszająca osoby w wieku 50+. Rozmowy na temat, hobby, aktywności zawodowej, szkoleń etc.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.