116 obserwujących

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe

3.0 (8 opinii pracowników)
Badania i rozwój , Informatyka/Programowanie , Telekomunikacja
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) afiliowane przy Instytucie Chemii Bioorganicznej PAN działa od 1993 roku z misją: „Integracja i rozwój infrastruktury informatycznej nauki”

Więcej informacji

Dane firmy
Wielkość: 51 - 200 pracowników
Strona www: http://pcss.pl
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2016.07.25
dobra firma na start, zamiast stażu w komercji
Plusy
  • praca bez większych stresów
  • dostęp do całkiem dobrego, nowoczesnego sprzętu, jak i infrastruktury sieciowej
Minusy
  • niedoświadczona kadra zarządzająca
  • projekty prowadzone są dla prowadzenia projektów, a nie dla ich wykorzystania ich rezultatu
  • praktycznie brak możliwości rozwoju, szkolenia tylko dla "wybranych" stałych pracowników
  • dyskryminacja (brak jasnych zasad w wielu sytuacjach, np. przyznawanie miejsc parkingowych "po znajomości")
Wskazówki dla pracodawcy
Rozważyłbym zatrudnienie menedżerów z firm zewnętrznych, którzy mogliby wnieść procesy mobilizacyjne dla pracowników. Utworzyłbym programy wymiany wiedzy między pracownikami - obszary zainteresowań w ramach których mogliby się uczyć od siebie. Inwestowałbym więcej w kadrę najniższą szczeblem, aby mogli rozwijać się i przynosić profity firmie.
2.8
  • Wynagrodzenie
    3.0
  • Możliwości rozwoju
    2.0
  • Socjal / benefity
    2.0
  • Ludzie / zespół
    4.0
  • Atmosfera
    3.0

Anonimowo
Dodano: 2015.08.12
Firma o potencjale i możliwościach rozwoju w IT, marnowanym jednak przez bardzo złe zarządzanie i bardzo złe traktowanie szeregowych pracowników (przynajmniej w niektórych działach).
Plusy
  • przyzwoite wynagrodzenie
  • teoretycznie: potencjał rozwoju
  • dobra lokalizacja
Minusy
  • stres
  • bardzo zła atmosfera
  • katastrofalne zarządzanie
  • marnowanie potencjału pracowników
Wskazówki dla pracodawcy
Kadra kierownicza (przynajmniej bezpośrednich menadżerów zespołów) powinna się składać z ludzi wykształconych w tym zakresie, którzy potrafią inspirować i motywować pracowników i odpowiednio organizować i systematyzować obowiązki. Powinny istnieć programy i szkolenia oraz troska o rozwój pracownika.
2.2
  • Wynagrodzenie
    4.0
  • Możliwości rozwoju
    2.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    2.0
  • Atmosfera
    2.0