91 obserwujących
Informatyka/Programowanie , Internet/E-Commerce , Media/Sztuka/Rozrywka
Kompleksowo obsługujemy firmy e-commerce w Polsce i za granicą w zakresie tworzenia sklepów internetowych B2C i B2B, tworząc grafikę. Oferujemy również system dla pensjonatów i hoteli IdoSell Booking.

Więcej informacji

Dane firmy
Adres: Aleja Piastów 30, Szczecin, Poland
Wielkość: 11 - 50 pracowników
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2020.01.23
Brak większych minusów. Na pewno firma godna polecnia. Przez pierwszych kilka miesięcy musisz przyswoić dużo nowych informacji - z racji rozbudowanej platformy. Praca w małym (kilkuosobowym) wyspecjalizowanym zespole, który oczywiście musi znać całą platformę sklepu natomiast na co dzień obsługuje zgłoszenia tylko z jej części co skutkuje dużym wyspecjalizowaniem w danej dziedzinie - jest to komfort dla pracownika jak i spory plus dla klienta. Przy odrobinie szczęścia pracujesz w godzinach jakie Ci odpowiadają choć pracujesz w kilkuosobowych zespołach więc musisz zadbać o odpowiednią obsadę właśnie w danym zespole. Nie jest to typowe call center a obsługa klienta odbywa się raczej w relacjach partnerskich - rozmowy konkretne, rzeczowe, w przyjaznym tonie. Minimalny negatywny aspekt to koreporacja, duża ilość zatrudnionych pracowników. Czasami wewnętrznie, załatwienie najprostszej rzeczy potrafi trwać miesiącami (kwestia trzymania się procedur itp.).
Plusy
  • godziny pracy
  • w pełni płatne nadgodziny
  • dobry sprzęt do pracy
Minusy
  • korporacja
Wskazówki dla pracodawcy
Przy współpracy w formie B2B przydałyby się lepsze benefity tzn. więcej płatnych "day off". Wynagrodzenie w stosunku do rosnących cen niemal wszystkiego nie jest już tak atrakcyjne jak chociażby kilka lat temu. Docenianie pracowników wyróżniających się wiedzą i wynikami - mam tu na myśli samodzielne zaproponowanie awansu. Aktualnie panuje opinia: "jak się nie przypomnisz rok wcześniej, to nie dostaniesz". Warto byłoby zatem raz na pół roku samemu wyjść z inicjatywą i wynagrodzić pracowników awansem bądź chociażby premią uznaniową.
4.0
  • Wynagrodzenie
    4.0
  • Możliwości rozwoju
    4.0
  • Socjal / benefity
    4.0
  • Ludzie / zespół
    4.0
  • Atmosfera
    4.0

Anonimowo
Dodano: 2019.07.21
Bardzo korporacyjna atmosfera i niejasne warunki wynagradzania
Plusy
  • Godziny pracy
  • Bezpłatne napoje i owoce
Minusy
  • Policyjne standardy micromanagementu
  • Za krótka przerwa - tylko 15 minut
  • Kult jednostki
  • Niejasne warunki wynagradzania
Wskazówki dla pracodawcy
Warto wprowadzić bardziej szczerą atmosferę i dłuższą przerwę
2.4
  • Wynagrodzenie
    2.0
  • Możliwości rozwoju
    2.0
  • Socjal / benefity
    2.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    1.0