Umiejętności
Budowanie zespołu
nauczanie języka angielskiego
Umiejętności sprzedaży
Szkolenie z obsługi klienta
prowadzenie szkoleń i warsztatów
wdrażanie pracownika do pracy
rozmowy rekrutacyjne
pisanie scenariuszy szkoleń
profesjonalna obsługa klienta, techniki sprzedaży i negocjacji
Budowanie relacji z klientem
wdrażanie menedżerów do pracy
przygotowywanie dokumentów - egzaminy KNF
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Trener Wdrożeniowy
- wdrożenie Nowych Menedżerów Zespołów Sprzedaży (NMZS) do pracy z własnym zespołem w
zakresie umiejętności i wiedzy z zakresu sprzedaży oraz zarządzania zespołem zgodnie ze standardami:
o Sprzedażowym
o Rekrutacji i Selekcji
o Zarządzania Zespołem
o Raportów
o Standardowego Modelu Obsługi Klienta
- prowadzenie egzaminów praktycznych - sprzedażowych dla adeptów całej sieci
- prowadzenie szkoleń dla NMZS z zakresu Akademii Menedżera
zakresie umiejętności i wiedzy z zakresu sprzedaży oraz zarządzania zespołem zgodnie ze standardami:
o Sprzedażowym
o Rekrutacji i Selekcji
o Zarządzania Zespołem
o Raportów
o Standardowego Modelu Obsługi Klienta
- prowadzenie egzaminów praktycznych - sprzedażowych dla adeptów całej sieci
- prowadzenie szkoleń dla NMZS z zakresu Akademii Menedżera
Trener Wewnętrzny
- wdrożenie menedżerów do pracy z zespołem
- szkolenia „ on the job” dla agentów oraz multiagencji
- przygotowywanie szkoleń produktowych, sprzedażowych, miękkich
- przygotowywanie cyklu szkoleń z zakresu Analiza Potrzeb Klienta oraz przeszkolenie trenerów
wewnętrznych
- przygotowywanie materiałów i realizacja szkoleń sprzedażowych dla agentów oraz adeptów
- współpraca z firmami zewnętrznymi szkoleniowymi oraz call center
- przygotowanie i realizacja filmów szkoleniowych dla agentów
- przygotowanie kompletu materiałów (kwestionariusze, scenki, szkolenia) dla programu
Mystery Shopper z zakresu ubezpieczeń indywidualnych i grupowych dla sieci
- udział w egzaminach na adeptów, menedżerów zespołów, specjalistów ubezpieczeń indywidualnych i
grupowych
- specjalistka w zakresie „Analiza Potrzeb Klienta” z zachowaniem najwyższych standardów obsługi
klienta
- szkolenia „ on the job” dla agentów oraz multiagencji
- przygotowywanie szkoleń produktowych, sprzedażowych, miękkich
- przygotowywanie cyklu szkoleń z zakresu Analiza Potrzeb Klienta oraz przeszkolenie trenerów
wewnętrznych
- przygotowywanie materiałów i realizacja szkoleń sprzedażowych dla agentów oraz adeptów
- współpraca z firmami zewnętrznymi szkoleniowymi oraz call center
- przygotowanie i realizacja filmów szkoleniowych dla agentów
- przygotowanie kompletu materiałów (kwestionariusze, scenki, szkolenia) dla programu
Mystery Shopper z zakresu ubezpieczeń indywidualnych i grupowych dla sieci
- udział w egzaminach na adeptów, menedżerów zespołów, specjalistów ubezpieczeń indywidualnych i
grupowych
- specjalistka w zakresie „Analiza Potrzeb Klienta” z zachowaniem najwyższych standardów obsługi
klienta
Szkolenia i kursy
Discovery Insights, Sandler Techniki sprzedaży,
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Zwiedzanie świata; trawersowanie w Tatrach; muzyka - ZZ Top, Coldplay, Foo Fighters; film - "To właśnie miłość", "Przemytnik"; ogrodoterapia; kuchnia żydowska; rowerowe wycieczki; wakeboard,