Marta Kuligowska

Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa Prawo jazdy Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

McCormick Polska S.A.
Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży
Logo
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (do lipca 2013 - Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży)
McCormick Polska S.A. (do lipca 2012 jako Kamis S.A)
Współuczestnictwo w tworzeniu ogólnopolskich akcji handlowych.
Wdrażanie akcji i promocji handlowych oraz ich monitorowanie i opracowywanie wyników przeprowadzonych akcji.
Przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż, współpraca z agencjami BTL oraz producentami materiałów POS oraz ekspozycjnych.
Zapewnienie dostępności materiałów reklamowych i gadżetów dla celów akcji promocyjnych.
Współpraca z działem marketingu oraz szefami kanałów sprzedaży.
Koordynacja współpracy z dostawcami usług merchandisingowych.
Option One Sales & Marketing Services
Koordynator projektów
Kompleksowa organizacja i koordynacja projektów promocyjnych sprzedażowych i marketingowych, a także merchandisingowych oraz outsoursing sił sprzedaży w sektorze FMCG.
sales force 1 sp. z o.o.
Junior Account Executive
Asystowanie w organizacji i koordynacji projektów promocyjnych sprzedażowych i marketingowych.
Polymus Sp. z o.o.
HR Specialist
Rekrutacja personelu promocyjnego, koordynatorów, hostess i promotorów. Koordynacja pracy personelu w terenie.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Potencjałem Społecznym Firmy, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie Sportem i Rekreacją, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Rekreacji w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Sport. Szczególnie jazda konno.
Filmy akcji.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Field Marketing BTL
Field Marketing BTL
Grupa zrzeszająca ludzi aktywnie działających w branży field marketing w sektorze BTL.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?