Umiejętności
Strategia biznesowa
Prawo jazdy
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (do lipca 2013 - Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży)
McCormick Polska S.A. (do lipca 2012 jako Kamis S.A)
Współuczestnictwo w tworzeniu ogólnopolskich akcji handlowych.
Wdrażanie akcji i promocji handlowych oraz ich monitorowanie i opracowywanie wyników przeprowadzonych akcji.
Przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż, współpraca z agencjami BTL oraz producentami materiałów POS oraz ekspozycjnych.
Zapewnienie dostępności materiałów reklamowych i gadżetów dla celów akcji promocyjnych.
Współpraca z działem marketingu oraz szefami kanałów sprzedaży.
Koordynacja współpracy z dostawcami usług merchandisingowych.
Wdrażanie akcji i promocji handlowych oraz ich monitorowanie i opracowywanie wyników przeprowadzonych akcji.
Przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż, współpraca z agencjami BTL oraz producentami materiałów POS oraz ekspozycjnych.
Zapewnienie dostępności materiałów reklamowych i gadżetów dla celów akcji promocyjnych.
Współpraca z działem marketingu oraz szefami kanałów sprzedaży.
Koordynacja współpracy z dostawcami usług merchandisingowych.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Sport. Szczególnie jazda konno.
Filmy akcji.
Filmy akcji.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Field Marketing BTL
Grupa zrzeszająca ludzi aktywnie działających w branży field marketing w sektorze BTL.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?