Umiejętności
Asset Managment
Call Center
Karty kredytowe
E-commerce
Kredyty
Kredyty hipoteczne
Segmentacja
Produkty strukturyzowane
Szkolenie
Umiejętność pracy w grupie
Obsługa klienta
Fundusze inwesytycyjne
Bardzo dobra znajomość produktów finansowych i inwestycyjnych
Rynki finansowe
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Bankowośc elektroniczna
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Osobisty Doradca Klienta
I Oddział w Gdyni/IV Oddział w Gdańsku - Centrum Doradcze
=> zarządzanie portfelem 500 Klientów z Segmentu Affluent oraz Private Banking
=> przeprowadzanie sesji doradczych (Spotkania 360 stopni)
=> aktywna sprzedaż usług oraz produktów bankowych, m.in.:
- funduszy inwestycyjnych;
- produktów inwestycyjno - ubezpieczeniowych (PSO, polisy inwestycyjne);
- produktów depozytowych;
- produktów kredytowych zabezpieczonych oraz Consumer Finance.
=> zarządzanie portfelem 500 Klientów z Segmentu Affluent oraz Private Banking
=> przeprowadzanie sesji doradczych (Spotkania 360 stopni)
=> aktywna sprzedaż usług oraz produktów bankowych, m.in.:
- funduszy inwestycyjnych;
- produktów inwestycyjno - ubezpieczeniowych (PSO, polisy inwestycyjne);
- produktów depozytowych;
- produktów kredytowych zabezpieczonych oraz Consumer Finance.
Specjalista ds. Klientów Masowych / Departament Rozwoju Strategii Segmentowej
=> przygotowywanie strategii rozwoju dla segmentu Klientów Masowych w Nordea Banku;
=> analiza konkurencji i trendów rynkowych na rynku Klientów Indywidualnych (ze szczególnym uwzglednieniem Bankowości Elektronicznej);
=> przygotowywanie i wdrażanie Value Proposition dla segmentu Klientów Masowych;
=> inicjowanie zmian produktowych oraz procesowych (także współpraca z firmami i organizacjami zewnętrznymi);
=> udział we wdrażaniu nowych produktów;
=> szeroka współpraca z innymi jednostkami Banku w szczególności z Departamentami produktów bankowych, sprzedaży, marketingu oraz Call Center/Oddziałem Internetowym;
=> przygotowanie i wdrożenie procesu rozwoju relacji z nowo pozyskanym Klientem;
=> opracowywanie i wdrażanie działań mających na celu poprawę jakości obsługi i sprzedaży w sieci sprzedaży;
=> przygotowywanie i koordynowanie działań sprzedażowych, akcji x-sellowych, akcji promocyjnych;
=> opracowywanie oraz koordynowanie działań związanych z komunikacją z Klientami (Bankowość Elektroniczna, strona główna, wyciągi etc);
=> przygotowywanie raportów oraz analiz (sprzedaż/rynek).
=> analiza konkurencji i trendów rynkowych na rynku Klientów Indywidualnych (ze szczególnym uwzglednieniem Bankowości Elektronicznej);
=> przygotowywanie i wdrażanie Value Proposition dla segmentu Klientów Masowych;
=> inicjowanie zmian produktowych oraz procesowych (także współpraca z firmami i organizacjami zewnętrznymi);
=> udział we wdrażaniu nowych produktów;
=> szeroka współpraca z innymi jednostkami Banku w szczególności z Departamentami produktów bankowych, sprzedaży, marketingu oraz Call Center/Oddziałem Internetowym;
=> przygotowanie i wdrożenie procesu rozwoju relacji z nowo pozyskanym Klientem;
=> opracowywanie i wdrażanie działań mających na celu poprawę jakości obsługi i sprzedaży w sieci sprzedaży;
=> przygotowywanie i koordynowanie działań sprzedażowych, akcji x-sellowych, akcji promocyjnych;
=> opracowywanie oraz koordynowanie działań związanych z komunikacją z Klientami (Bankowość Elektroniczna, strona główna, wyciągi etc);
=> przygotowywanie raportów oraz analiz (sprzedaż/rynek).
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży / Zespół Wsparcia Sprzedaży Produktów
=> szeroko pojęte wsparcie sprzedaży produktów bankowości osobistej (gł. produktów hipotecznych, kont, kart kredytowych);
=> coachingi w zakresie umiejętności sprzedażowych;
=> weryfikacja i kontrola pracy zgodnie ze standardami obowiązującymi w RBPL - Premium Banking;
=> weryfikacja wiedzy Pracowników sieci Oddziałów z zakresu obowiązującej oferty;
=> współpraca z partnerami zewnętrznymi m.in. TU UNIQA S.A. w zakresie wsparcia sprzedaży produktów inwestycyjno - ubezpieczeniowych oraz ubezpieczeniowych;
=> wsparcie Oddziałów w realizacji wyników sprzedażowych i OPIN-owych;
=> bieżąca analiza wyników OPIN i wyników sprzedażowych;
=> współpraca z jednostkami Banku w zakresie przygotowywania i przeprowadzania badań Mystery Shopping.
=> coachingi w zakresie umiejętności sprzedażowych;
=> weryfikacja i kontrola pracy zgodnie ze standardami obowiązującymi w RBPL - Premium Banking;
=> weryfikacja wiedzy Pracowników sieci Oddziałów z zakresu obowiązującej oferty;
=> współpraca z partnerami zewnętrznymi m.in. TU UNIQA S.A. w zakresie wsparcia sprzedaży produktów inwestycyjno - ubezpieczeniowych oraz ubezpieczeniowych;
=> wsparcie Oddziałów w realizacji wyników sprzedażowych i OPIN-owych;
=> bieżąca analiza wyników OPIN i wyników sprzedażowych;
=> współpraca z jednostkami Banku w zakresie przygotowywania i przeprowadzania badań Mystery Shopping.
Trener Wewnętrzny w Departamencie Zarządzania Kapitałem Ludzkim
=> aktywny udział we wdrożeniu Projektu Raiffeisen Premium Banking (Bankowość Affluentowa) we współpracy z Raiffeisen International w Wiedniu.
- udział w sesji Train The Trainer w Wiedniu organizowanej przez RI - uzyskanie Certyfikatu uprawniającego do prowadzenia szkoleń z w/w tematyki;
- pomoc w tworzeniu i adaptacji narzędzi na rynek polski;
- wsparcie biznesu;
- prowadzenie szkoleń z Raiffeisen Premium Banking - roll-out w Polsce.
=> prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników Oddziałów RBPL z zakresu:
- systemów (ok. 10 aplikacji m.in. Temenos Globus, Plato, Chordiant),
- produktów detalicznych i małych firm (produkty depozytowe, kredytowe niezabezpieczone, kredyty/pożyczki hipoteczne)
- procedur,
- procesów,
- obsługi Klienta (obsługa przedprzedażowa, budowanie relacji z Klientem, obsluga posprzedażowa);
=> prowadzenie szkoleń i warsztatów miękkich;
=> przygotowywanie szkoleń e-learningowych m.in. z w/w tematyki;
=> przygotowywanie testów wiedzy dla Pracowników Front Office;
=> udział (w zakresie szkoleń) przy wdrażaniu nowych aplikacji systemowych, nowych produktów bankowych;
=> eskalacja błędów systemowych, przekazywanie nowych wymagań do liderów projektu.
- udział w sesji Train The Trainer w Wiedniu organizowanej przez RI - uzyskanie Certyfikatu uprawniającego do prowadzenia szkoleń z w/w tematyki;
- pomoc w tworzeniu i adaptacji narzędzi na rynek polski;
- wsparcie biznesu;
- prowadzenie szkoleń z Raiffeisen Premium Banking - roll-out w Polsce.
=> prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników Oddziałów RBPL z zakresu:
- systemów (ok. 10 aplikacji m.in. Temenos Globus, Plato, Chordiant),
- produktów detalicznych i małych firm (produkty depozytowe, kredytowe niezabezpieczone, kredyty/pożyczki hipoteczne)
- procedur,
- procesów,
- obsługi Klienta (obsługa przedprzedażowa, budowanie relacji z Klientem, obsluga posprzedażowa);
=> prowadzenie szkoleń i warsztatów miękkich;
=> przygotowywanie szkoleń e-learningowych m.in. z w/w tematyki;
=> przygotowywanie testów wiedzy dla Pracowników Front Office;
=> udział (w zakresie szkoleń) przy wdrażaniu nowych aplikacji systemowych, nowych produktów bankowych;
=> eskalacja błędów systemowych, przekazywanie nowych wymagań do liderów projektu.
Młodszy Specjalista, Zespół Obsługi Reklamacji
=> rozpatrywanie reklamacji Klientów Indywidualnych (także z sektora Private Banking) w zakresie produktów depozytowych, kredytowych oraz inwestycyjnych;
=> wykonywanie dyspozycji reklamacyjnych (zamykanie rachunków, odpinanie limitów kredytowych, wykonywanie księgowań);
=> współpraca z innymi zespołami w zakresie obsługi reklamacji;
=> eskalacja problemów produktowych Product i Process Managerom;
=> przygotowywanie ugód i porozumień pomiędzy Bankiem a Klientami w przypadku wystąpienia oszustwa Bankowego
=> szkolenie nowych pracowników.
=> wykonywanie dyspozycji reklamacyjnych (zamykanie rachunków, odpinanie limitów kredytowych, wykonywanie księgowań);
=> współpraca z innymi zespołami w zakresie obsługi reklamacji;
=> eskalacja problemów produktowych Product i Process Managerom;
=> przygotowywanie ugód i porozumień pomiędzy Bankiem a Klientami w przypadku wystąpienia oszustwa Bankowego
=> szkolenie nowych pracowników.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Telefonicznej Raiffeisen Club
=> telefoniczna obsługa klientów Raiffeisen Club (Private Banking), linii CsB oraz klientów anglojęzycznych;
=> obsługa skrzynki e-mailowej RBPL;
=> obsługa dokumentów zamawianych przez Klientów;
=> zastępowanie Kierowników Sekcji, nadzorowanie Service Level.
=> obsługa skrzynki e-mailowej RBPL;
=> obsługa dokumentów zamawianych przez Klientów;
=> zastępowanie Kierowników Sekcji, nadzorowanie Service Level.
Szkolenia i kursy
=> Warszawski Instytut Bankowości - Projektowanie nowego produktu bankowego (Lean Mgmt) - 02.2012
=> Akademia Trenerów Sprzedaży - Development Partners - 6 Modułów - 2010
=> Train the Trainer Vienna 2009 - Bankowość Affluentowa - Raiffeisen International - uzyskanie Certyfikatu uprawniającego do prowadzenia szkoleń z zakresu Raiffeisen Premium Banking
=> Szkolenie z obsługi Klienta oraz Szkolenie z obsługi Klienta Reklamacyjnego - Kluczkowska & Lebiedzińska Consulting - 2007.
=> Akademia Trenerów Sprzedaży - Development Partners - 6 Modułów - 2010
=> Train the Trainer Vienna 2009 - Bankowość Affluentowa - Raiffeisen International - uzyskanie Certyfikatu uprawniającego do prowadzenia szkoleń z zakresu Raiffeisen Premium Banking
=> Szkolenie z obsługi Klienta oraz Szkolenie z obsługi Klienta Reklamacyjnego - Kluczkowska & Lebiedzińska Consulting - 2007.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Zainteresowania
Bankowość, Produkty bankowe (Consumer Finance), fotografia (cyfrowa i analogowa), trekking, kolarstwo, kultura i polityka Europy Wschodniej, podróże...
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
Consumer Finance
Branża CF - grupa zrzeszająca pracowników lini Consumer Finance, oraz wszystkie osoby związane z branżą CF w Polsce
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
Elektroniczne instrumenty płatnicze
Grupa związana z zagadnieniami prawnymi dotyczącymi elektronicznych instrumentów płatniczych (karty płatnicze, płatności mobilne, bankowość elektroniczna, pieniądz elektroniczny, transfery pieniężne)o
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
KARTY KREDYTOWE I PŁATNICZE
Forum poświęcone szeroko rozumianemu tematowi kart kredytowych i płatniczych. Pomysł prosty, bo - jak widzę - istniejące już grupy nt. kart dotyczą wyłącznie produktów okreslonych banków. Tutaj wymien
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo
Private and Personal Banking
Bankowość prywatna, bankowość osobista- a na co to komu? Novum czy niepotrzebne wydawanie kasy? Rezygnacja z dochodu, czy dbałość o ważnych klientów. W grupie tej znajdziecie wszelkie informacje na te