Umiejętności
B2B
Budowanie relacji biznesowych
Zdolności interpersonalne
sprzedaż rozwiązań
Pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym
Zdolności analityczne
Angielski B1+
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds Relacji z Klientem Korporacyjnym
- budowanie relacji biznesowych z kluczowymi Klientami CM Enel-Med - utrzymanie klienta.
Między innymi opieka nad dwoma największymi klientami firmy – współpraca z dyrektorami, kierownikami oraz specjalistami z działów HR i zakupów.
- realizacja targetu sprzedażowego, renegocjacje istniejących umów. Rozszerzenie wielkości faktury o 20% u największego klienta firmy, obsługa posprzedażowa Klientów,
- analiza potrzeb klienta, doradztwo w zakresie usług oferowanych przez CM Enel-Med (abonamenty medyczne, medycyna pracy, szkolenia i akcje profilaktyczne w siedzibie klienta).
Między innymi opieka nad dwoma największymi klientami firmy – współpraca z dyrektorami, kierownikami oraz specjalistami z działów HR i zakupów.
- realizacja targetu sprzedażowego, renegocjacje istniejących umów. Rozszerzenie wielkości faktury o 20% u największego klienta firmy, obsługa posprzedażowa Klientów,
- analiza potrzeb klienta, doradztwo w zakresie usług oferowanych przez CM Enel-Med (abonamenty medyczne, medycyna pracy, szkolenia i akcje profilaktyczne w siedzibie klienta).
Koordynator ds. Relacji Biznesowych
Obowiązki:
- tworzenie, utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z kluczowymi osobami w organizacjach Klientów;
- analizowanie potrzeb klienta;
- wdrażanie nowych klientów;
- sprzedaż i wdrażanie nowych produktów Medicover u klientów Medicover;
- reprezentowanie firmy na zewnątrz;
- renegocjowanie istniejących umów.
- tworzenie, utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z kluczowymi osobami w organizacjach Klientów;
- analizowanie potrzeb klienta;
- wdrażanie nowych klientów;
- sprzedaż i wdrażanie nowych produktów Medicover u klientów Medicover;
- reprezentowanie firmy na zewnątrz;
- renegocjowanie istniejących umów.
Konsultant ds. Rozwoju Relacji
Obowiązki:
- tworzenie, utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z kluczowymi osobami w organizacjach Klientów;
- analizowanie potrzeb klienta;
- wdrażanie nowych klientów;
- sprzedaż i wdrażanie nowych produktów Medicover u klientów Medicover;
- reprezentowanie firmy na zewnątrz;
- renegocjowanie istniejących umów.
- tworzenie, utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z kluczowymi osobami w organizacjach Klientów;
- analizowanie potrzeb klienta;
- wdrażanie nowych klientów;
- sprzedaż i wdrażanie nowych produktów Medicover u klientów Medicover;
- reprezentowanie firmy na zewnątrz;
- renegocjowanie istniejących umów.
Konsultant ds. Szkoleń
- budowanie długofalowych relacji z grupą klientów kluczowych;
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych u klientów;
- sprzedaż szkoleń w formule e-learning oraz blended-learning, realizacja zleceń specjalnych;
- negocjacje handlowe, sporządzanie oraz prezentacja ofert;
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów (nowe segmenty rynku);
- realizacja wyznaczonego targetu;
- wprowadzenie na rynek nowych produktów;
- pozyskiwanie i pomoc merytoryczna w przygotowaniu zamkniętych projektów szkoleniowych finansowanych ze środków EFS.
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych u klientów;
- sprzedaż szkoleń w formule e-learning oraz blended-learning, realizacja zleceń specjalnych;
- negocjacje handlowe, sporządzanie oraz prezentacja ofert;
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów (nowe segmenty rynku);
- realizacja wyznaczonego targetu;
- wprowadzenie na rynek nowych produktów;
- pozyskiwanie i pomoc merytoryczna w przygotowaniu zamkniętych projektów szkoleniowych finansowanych ze środków EFS.
Specjalista ds. Sprzedaży
- budowanie długofalowych relacji z grupą klientów;
- budowanie ścieżek edukacyjnych pod potrzeby Klienta;
- koordynacja dużych projektów szkoleniowych;
- sprzedaż szkoleń i seminariów, realizacja zleceń specjalnych;
- obsługa klientów w zakresie EFS;
- negocjacje handlowe, sporządzanie oraz prezentacja ofert;
- przygotowywanie i realizacja umów pod zamówienia projektowe oraz umów ramowych z grupą klientów kluczowych;
- aktywne pozyskiwanie klientów kluczowych w nowych obszarach produktowych oraz nowych klientów (nowe segmenty rynku);
- nadzór nad realizacją i jakością realizowanych szkoleń;
- budowanie ścieżek edukacyjnych pod potrzeby Klienta;
- koordynacja dużych projektów szkoleniowych;
- sprzedaż szkoleń i seminariów, realizacja zleceń specjalnych;
- obsługa klientów w zakresie EFS;
- negocjacje handlowe, sporządzanie oraz prezentacja ofert;
- przygotowywanie i realizacja umów pod zamówienia projektowe oraz umów ramowych z grupą klientów kluczowych;
- aktywne pozyskiwanie klientów kluczowych w nowych obszarach produktowych oraz nowych klientów (nowe segmenty rynku);
- nadzór nad realizacją i jakością realizowanych szkoleń;
Przedstawiciel Medyczny
- nawiązanie kontaktów z lekarzami medycyny (onkolodzy, radiolodzy, psychiatrzy) z otrzymanego portfolio;
- budowanie wizerunku firmy i jej produktów wśród lekarzy;
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów – lekarzy medycyny o powyższych specjalizacjach;
- wprowadzenie nowego leku na rynek;
- promowanie leków u lekarzy;
- współpraca z aptekami i hurtowniami;
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;
- budowanie wizerunku firmy i jej produktów wśród lekarzy;
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów – lekarzy medycyny o powyższych specjalizacjach;
- wprowadzenie nowego leku na rynek;
- promowanie leków u lekarzy;
- współpraca z aptekami i hurtowniami;
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia