Marek Mańkowski

Key Account Manager / Business Development w DOOR Poland / B2B / Medical / Facility Management / Outsourcing / Social
Wiązowna, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

DOOR Training & Consulting Poland
key account manager
Poszukiwanie nowych kluczowych klientów, Przygotowanie zespołu projektowego, przygotowanie dedykowanych rozwiązań oraz nadzór nad realizacją. Budowanie i ewaluacja partnerskiej współpracy opartej na zrozumieniu wzajemnych potrzeb i celów strategicznych.
Benefit Systems SA
Key Account Manager
Utworzenie działu KAM, praca z kluczowymi klientami spółki, relacje, rozwój współpracy, pozyskiwanie nowych klientów, promowanie marki, realizacja polityki handlowej.
Benefit Systems SA
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Samodzielna praca na stanowisku kierowniczym, bez stałego zespołu. Rozszerzanie współpracy z istniejącymi klientami Makro, w kategorii kompleksowej obsługi Świadczeń Pozapłacowych oraz systemów socjalno-motywacyjnych. Koordynacja działań wewnętrznych dla działów technicznych oraz wykonawczych w zakresie przygotowania systemu do współpracy z danym klientem.
Jakub K.
Jakub K. · współpracownik
wystawiono
Marek jest osobą, na której można polegać.
Solidny pracownik, który potrafi zarazić klienta optymizmem.
W relacjach pracowniczych oceniam 5/5.
Pomocny i życzliwy.
Bartłomiej Rudowski
Bartłomiej Rudowski · współpracownik
wystawiono
Współpraca z Markiem to czysta przyjemność - jest rzeczowy, terminowy, dba o dobre relacje. W biznesie trudne sytuacje z klientami to norma. On przekształca je w przyjemne i bardzo często z korzyścią dla siebie i dla firmy.

Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Z Markiem współpracowałam w poprzedniej firmie i bardzo sobie chwalę jego podejście do współpracowników, do Klientów... ogólnie do ludzi.

Jest dobrym człowiekiem, szalenie pomocną osobą i proklienckim pracownikiem.

Obecnie także pracujemy razem i moja opinia z poprzedniego miejsca pracy, tylko się potwierdziła.
ISS Facility Services Sp. z o.o.
key account manager
Poszukiwanie nowych kluczowych klientów dla kompleksowej obsługi obiektów wielkopowierzchniowych na terenie całej Polski.
Medicover Polska
Specjalista ds. utrzymania relacji z klientami.
Odpowiedzialność za obsługę biznesową i administracyjną ponad 1000 kontraktów korporacyjnych (również ubezpieczeniowych), podtrzymanie i tworzenie korzystnych relacji biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów marketingowych, sprzedażowych oraz wewnętrznej polityki firmy, stosowanie wszelkich procedur wewnętrznych, dbałość o sprawną realizację powierzonych zadań, utrzymanie sieci sprzedażowej. Tworzenie ofert, udział w przetargach, oferty do współpracy z firmami brokerskimi.

Szkolenia i kursy

Szereg szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu :
- Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Asertywność i techniki sprzedażowe
- Praca zespołowa
- Obsługa Kluczowego Klienta
- Psychologia handlu
- Organizator turystyki PTTK

Edukacja

Logo
Administracja
Państwowa/ zaocznie/ licencjat 2011 / Magisterka 2013

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Inżynieria, mechanika, elektronika, elektrotechnika, wędkarstwo, sporty : siłowe, wodne i zimowe.

Organizacje

PTTK, ZHP