Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Samodzielna praca na stanowisku kierowniczym, bez stałego zespołu. Rozszerzanie współpracy z istniejącymi klientami Makro, w kategorii kompleksowej obsługi Świadczeń Pozapłacowych oraz systemów socjalno-motywacyjnych. Koordynacja działań wewnętrznych dla działów technicznych oraz wykonawczych w zakresie przygotowania systemu do współpracy z danym klientem.
wystawiono
Marek jest osobą, na której można polegać.
Solidny pracownik, który potrafi zarazić klienta optymizmem.
W relacjach pracowniczych oceniam 5/5.
Pomocny i życzliwy.
Solidny pracownik, który potrafi zarazić klienta optymizmem.
W relacjach pracowniczych oceniam 5/5.
Pomocny i życzliwy.
wystawiono
Współpraca z Markiem to czysta przyjemność - jest rzeczowy, terminowy, dba o dobre relacje. W biznesie trudne sytuacje z klientami to norma. On przekształca je w przyjemne i bardzo często z korzyścią dla siebie i dla firmy.
Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi.
Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi.
współpracownik
wystawiono
Z Markiem współpracowałam w poprzedniej firmie i bardzo sobie chwalę jego podejście do współpracowników, do Klientów... ogólnie do ludzi.
Jest dobrym człowiekiem, szalenie pomocną osobą i proklienckim pracownikiem.
Obecnie także pracujemy razem i moja opinia z poprzedniego miejsca pracy, tylko się potwierdziła.
Jest dobrym człowiekiem, szalenie pomocną osobą i proklienckim pracownikiem.
Obecnie także pracujemy razem i moja opinia z poprzedniego miejsca pracy, tylko się potwierdziła.
Specjalista ds. utrzymania relacji z klientami.
Odpowiedzialność za obsługę biznesową i administracyjną ponad 1000 kontraktów korporacyjnych (również ubezpieczeniowych), podtrzymanie i tworzenie korzystnych relacji biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów marketingowych, sprzedażowych oraz wewnętrznej polityki firmy, stosowanie wszelkich procedur wewnętrznych, dbałość o sprawną realizację powierzonych zadań, utrzymanie sieci sprzedażowej. Tworzenie ofert, udział w przetargach, oferty do współpracy z firmami brokerskimi.
Szkolenia i kursy
Szereg szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu :
- Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Asertywność i techniki sprzedażowe
- Praca zespołowa
- Obsługa Kluczowego Klienta
- Psychologia handlu
- Organizator turystyki PTTK
- Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Asertywność i techniki sprzedażowe
- Praca zespołowa
- Obsługa Kluczowego Klienta
- Psychologia handlu
- Organizator turystyki PTTK
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Inżynieria, mechanika, elektronika, elektrotechnika, wędkarstwo, sporty : siłowe, wodne i zimowe.
Organizacje
PTTK, ZHP