Umiejętności
JIRA
Marketing
Microsoft Office
Project Management
Public Relations
SQL
HP Quality Center
zarządzanie jakością
Testowanie
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
Zapewnienia Jakości
Publikacje
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
dyrektor biura
B.A.M. Nieruchomości
Kontrola nad wizualizacją ogłoszeń dla Klientów końcowych (dostarczenie odpowiednich danych do bazy danych, ich aktualizacja)
Analiza ofert na które została udzielona odpowiedź przez Klienta końcowego
Zarządzanie i przygotowywanie harmonogramów zadań dla zespołu w celu obsługi Klienta końcowego
Wyjaśnianie niezgodności związanych z zamieszczonymi ogłoszeniami
Tworzenie zleceń dla zespołu
Odpowiedzialność za proces składania oraz realizacji ogłoszeń
Monitorowanie zamówień od klientów
Koordynowanie prac związanych z procesem obsługi Klienta, w tym obsługa narzędzi wspierających proces i przygotowywanie raportów
Analiza ofert na które została udzielona odpowiedź przez Klienta końcowego
Zarządzanie i przygotowywanie harmonogramów zadań dla zespołu w celu obsługi Klienta końcowego
Wyjaśnianie niezgodności związanych z zamieszczonymi ogłoszeniami
Tworzenie zleceń dla zespołu
Odpowiedzialność za proces składania oraz realizacji ogłoszeń
Monitorowanie zamówień od klientów
Koordynowanie prac związanych z procesem obsługi Klienta, w tym obsługa narzędzi wspierających proces i przygotowywanie raportów
Specjalista ds. Jakości
Jestem odpowiedzialna za audyt jakości wprowadzanych usług telekomunikacyjnych w obszarze obsługi klientów korporacyjnych;
Weryfikuję i opiniuję zasadność reklamacji kluczowych klientów korporacyjnych względem zawartych umów; w tym także poprawność faktur korygujących;
Prowadzę analizę przyczyn powstawania reklamacji oraz jestem odpowiedzialna za wdrożenie procedur naprawczych celem wyeliminowania pomyłek i tym samym poprawę jakości realizowanych usług oraz relacji z klientami kluczowymi;
Dokonuję kompleksowego audytu dokumentacji przetargowych, jej zgodności z procedurami oraz weryfikuję możliwości przeniesienia informacji z dokumentu do systemu
Raportuję miesięcznie wskaźniki jakościowe oraz proponuję rozwiązania mające na celu poprawę jakości funkcjonowania działu obsługi klienta, oferowanych usług oraz procesów przetargowych;
Jestem odpowiedzialna za kreowanie i poprawne wdrożenie procedur dotyczących nowych usług telekomunikacyjnych oraz ich testowanie w systemach teleinformatycznych spółki.
Wdrożyłam procesy usprawniające dostęp do informacji produktowych za pomocą oprogramowania SQL co doprowadziło do zwiększenia efektywności wolumenów procesowanych i analizowanych transakcji o 50%;
Przeprowadziłam migrację danych produktowych podczas procesu akwizycji nowych przejętych przez Netia spółek (Dialog oraz Crowley). Podczas tego zadania wyeliminowałam także duplikaty danych oraz zintegrowałam procesy obsługi klientów kluczowych nowych przejętych firm z tymi funkcjonującymi w obecnej firmie;
Przeprowadziłam analizy przyczyn najczęściej popełnianych błędów w obszarze obsługi klienta korporacyjnego oraz wprowadziłam zmiany procesowe które doprowadziły do zmniejszenia reklamacji o ok 30%.
Weryfikuję i opiniuję zasadność reklamacji kluczowych klientów korporacyjnych względem zawartych umów; w tym także poprawność faktur korygujących;
Prowadzę analizę przyczyn powstawania reklamacji oraz jestem odpowiedzialna za wdrożenie procedur naprawczych celem wyeliminowania pomyłek i tym samym poprawę jakości realizowanych usług oraz relacji z klientami kluczowymi;
Dokonuję kompleksowego audytu dokumentacji przetargowych, jej zgodności z procedurami oraz weryfikuję możliwości przeniesienia informacji z dokumentu do systemu
Raportuję miesięcznie wskaźniki jakościowe oraz proponuję rozwiązania mające na celu poprawę jakości funkcjonowania działu obsługi klienta, oferowanych usług oraz procesów przetargowych;
Jestem odpowiedzialna za kreowanie i poprawne wdrożenie procedur dotyczących nowych usług telekomunikacyjnych oraz ich testowanie w systemach teleinformatycznych spółki.
Wdrożyłam procesy usprawniające dostęp do informacji produktowych za pomocą oprogramowania SQL co doprowadziło do zwiększenia efektywności wolumenów procesowanych i analizowanych transakcji o 50%;
Przeprowadziłam migrację danych produktowych podczas procesu akwizycji nowych przejętych przez Netia spółek (Dialog oraz Crowley). Podczas tego zadania wyeliminowałam także duplikaty danych oraz zintegrowałam procesy obsługi klientów kluczowych nowych przejętych firm z tymi funkcjonującymi w obecnej firmie;
Przeprowadziłam analizy przyczyn najczęściej popełnianych błędów w obszarze obsługi klienta korporacyjnego oraz wprowadziłam zmiany procesowe które doprowadziły do zmniejszenia reklamacji o ok 30%.
Spec. ds. Obsługi Kl.Korporacyjnych
Byłam odpowiedzialna za wprowadzanie skomplikowanych, złożonych i niestandardowych usług typu „one-off” do systemu teleinformatycznego firmy;
Wprowadzałam zmiany do systemu teleinformatycznego we współpracy z obszarem IT celem dostosowania funkcjonalności do niestandardowych produktów zaoferowanych kluczowym klientom korporacyjnym;
Wspomagałam inne obszary obsługi klienta w sytuacjach kryzysowych.
Wprowadzałam zmiany do systemu teleinformatycznego we współpracy z obszarem IT celem dostosowania funkcjonalności do niestandardowych produktów zaoferowanych kluczowym klientom korporacyjnym;
Wspomagałam inne obszary obsługi klienta w sytuacjach kryzysowych.
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Aikido (aktywna i systematyczna nauka), Żeglarstwo (udział w regatach) - posiadam patent żeglarza, Teatr, Kino
Inne
Pracowałam również jako pomoc Biurowa, konsultantka telefoniczna w innych firmach i branżach niż w obecnym stosunku pracy.