Wypowiedzi
-
Witam,
Zapraszam do udziału w bezpłatnym projekcie pt. „Public relations w turystyce – zintegrowany dialog z otoczeniem”, współfinansowanym ze środków EFS, który skierowany jest do pracowników i właścicieli mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej.
Podczas 6-dniowego kursu uczestnicy dowiedzą się:
Jak budować strategie public relations – czyli jak skutecznie komunikować się z klientami?
Jak przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie mediów?
Jak wykorzystać Internet i social media do promocji swojej firmy?
Jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść?
Jak wyróżnić się spośród konkurencji w zakresie budowania właściwego wizerunku?
Jak skutecznie przemawiać podczas wystąpień publicznych?
Najbliższa grupa rusza 11 kwietnia (są 4 wolne miejsca).
Kurs szkoleniowy, który odbywa się w Warszawie, prowadzą doświadczeni praktycy biznesu, właściciele agencji PR, dziennikarze.
Szczegółowe informacje o projekcie, zasadach zgłaszania się oraz program zajęć są dostępne na stronie: http://pr.firma2000.pl lub w biurze projektu pod nr tel. (22) 651 58 71
Pozdrawiam
Anna Zakrzewska -
Witam,
Zapraszam do udziału w bezpłatnym projekcie pt. „Public relations w turystyce – zintegrowany dialog z otoczeniem”, współfinansowanym ze środków EFS, który skierowany jest do pracowników i właścicieli mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej.
Podczas 6-dniowego kursu uczestnicy dowiedzą się:
Jak budować strategie public relations – czyli jak skutecznie komunikować się z klientami?
Jak przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie mediów?
Jak wykorzystać Internet i social media do promocji swojej firmy?
Jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść?
Jak wyróżnić się spośród konkurencji w zakresie budowania właściwego wizerunku?
Jak skutecznie przemawiać podczas wystąpień publicznych?
Najbliższa grupa rusza 11 kwietnia (są 4 wolne miejsca).
Kurs szkoleniowy, który odbywa się w Warszawie, prowadzą doświadczeni praktycy biznesu, właściciele agencji PR, dziennikarze.
Szczegółowe informacje o projekcie, zasadach zgłaszania się oraz program zajęć są dostępne na stronie: http://pr.firma2000.pl lub w biurze projektu pod nr tel. (22) 651 58 71
Pozdrawiam
Anna Zakrzewska -
Witam,
Zapraszam do udziału w bezpłatnym projekcie pt. „Public relations w turystyce – zintegrowany dialog z otoczeniem”, współfinansowanym ze środków EFS, który skierowany jest do pracowników i właścicieli mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej.
Podczas 6-dniowego kursu uczestnicy dowiedzą się:
Jak budować strategie public relations – czyli jak skutecznie komunikować się z klientami?
Jak przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie mediów?
Jak wykorzystać Internet i social media do promocji swojej firmy?
Jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść?
Jak wyróżnić się spośród konkurencji w zakresie budowania właściwego wizerunku?
Jak skutecznie przemawiać podczas wystąpień publicznych?
Najbliższa grupa rusza 11 kwietnia (są 4 wolne miejsca).
Kurs szkoleniowy, który odbywa się w Warszawie, prowadzą doświadczeni praktycy biznesu, właściciele agencji PR, dziennikarze.
Szczegółowe informacje o projekcie, zasadach zgłaszania się oraz program zajęć są dostępne na stronie: http://pr.firma2000.pl lub w biurze projektu pod nr tel. (22) 651 58 71
Pozdrawiam
Anna Zakrzewska -
Witam,
Zapraszam do udziału w bezpłatnym projekcie pt. „Public relations w turystyce – zintegrowany dialog z otoczeniem”, współfinansowanym ze środków EFS, który skierowany jest do pracowników i właścicieli mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej.
Podczas 6-dniowego kursu uczestnicy dowiedzą się:
Jak budować strategie public relations – czyli jak skutecznie komunikować się z klientami?
Jak przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie mediów?
Jak wykorzystać Internet i social media do promocji swojej firmy?
Jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść?
Jak wyróżnić się spośród konkurencji w zakresie budowania właściwego wizerunku?
Jak skutecznie przemawiać podczas wystąpień publicznych?
Najbliższa grupa rusza 11 kwietnia (są 4 wolne miejsca).
Kurs szkoleniowy, który odbywa się w Warszawie, prowadzą doświadczeni praktycy biznesu, właściciele agencji PR, dziennikarze.
Szczegółowe informacje o projekcie, zasadach zgłaszania się oraz program zajęć są dostępne na stronie: http://pr.firma2000.pl lub w biurze projektu pod nr tel. (22) 651 58 71
Pozdrawiam
Anna Zakrzewska -
FIRMA 2000 ma 3 wolne miejsca na bezpłatne szkolenie z public relations w turystyce: http://pr.firma2000.pl Grupa rusza 11 kwietnia. Zapraszamy do udziału
- 3.04.2013, 13:07
-
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału! -
Witam,
Zapraszam do udziału w unijnym, bezpłatnym projekcie: „Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem” skierowanym wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego mogą wziąć udział w 6 - dniowym kursie szkoleniowym i dowiedzieć się: jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych.
Najbliższa grupa rusza 9 marca (zostało kilka ostatnich miejsc), kolejna w kwietniu.
Szczegóły i zapisy na stronie: http://pr.firma2000.pl
Zapraszam do udziału!