Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hindi
dobry
tamilski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu i Public Relations
• opracowywanie planów działania i strategii działu
• doradztwo w zakresie PR i marketingu
• pozyskiwanie nowych klientów
• budowanie relacji typu business to business
• ocenę i rozwój nowych możliwości sprzedażowych
• przygotowywanie umów z klientami i koordynację ich realizacji
• monitorowanie i analizę danych rynkowych dotyczących segmentu marketingu i PR, klientów, działań konkurencji i wyników własnych usług
• przygotowywanie raportów i sprawozdań
• prowadzenie szkoleń dla pracowników działu
• zarządzanie projektami szkoleniowymi z zakresu PR
• zarządzanie podległym personelem
• doradztwo w zakresie PR i marketingu
• pozyskiwanie nowych klientów
• budowanie relacji typu business to business
• ocenę i rozwój nowych możliwości sprzedażowych
• przygotowywanie umów z klientami i koordynację ich realizacji
• monitorowanie i analizę danych rynkowych dotyczących segmentu marketingu i PR, klientów, działań konkurencji i wyników własnych usług
• przygotowywanie raportów i sprawozdań
• prowadzenie szkoleń dla pracowników działu
• zarządzanie projektami szkoleniowymi z zakresu PR
• zarządzanie podległym personelem
Kierownik Projektu
Zarządzanie projektami współfinansowanymi ze środków UE m.in.: "Akademia Public RElations - skuteczny dialog z otoczeniem", "Specjalista ds. funduszy unijnych". W ramach zadań: sprawozdawczość, monitoring, wydatkowanie środków, kontrola zespołu projektowego; dobór podwykonawców.
Projektowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu Public Relations:
• Budowanie kampanii komunikacyjnych
• Rola badań w Public Relations
• Organizacja eventów
• Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwach
• Tożsamość i wizerunek przedsiębiorstw
Projektowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu Public Relations:
• Budowanie kampanii komunikacyjnych
• Rola badań w Public Relations
• Organizacja eventów
• Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwach
• Tożsamość i wizerunek przedsiębiorstw
Specjalista ds. promocji i Public Relations
Budowanie kampanii informacyjno- promocyjnych projektów szkoleniowo – doradczych współfinansowanych ze środków UE,
w tym: analiza SWOT, określenie celów pośrednich i bezpośrednich kampanii; definiowanie grup docelowych; konstrukcja budżetu; definiowanie narzędzi i działań, jakie należy podjąć w celu realizacji strategii; określenie metod ewaluacji, kontroli działań; organizacja konferencji, seminariów i innych eventów, Media Relations (opracowywanie kampanii medialnych, pozyskiwanie patronatów mediowych, prowadzenie biura prasowego, tworzenie i redagowanie tekstów, organizacja konferencji prasowych, koordynacja kampanii reklamowych w prasie, radio, TV i Internecie, monitoring mediów).
Prowadzenie szkoleń w zakresie komunikacji wewnętrznej w firmie, tożsamości firmy oraz Public Relations.
w tym: analiza SWOT, określenie celów pośrednich i bezpośrednich kampanii; definiowanie grup docelowych; konstrukcja budżetu; definiowanie narzędzi i działań, jakie należy podjąć w celu realizacji strategii; określenie metod ewaluacji, kontroli działań; organizacja konferencji, seminariów i innych eventów, Media Relations (opracowywanie kampanii medialnych, pozyskiwanie patronatów mediowych, prowadzenie biura prasowego, tworzenie i redagowanie tekstów, organizacja konferencji prasowych, koordynacja kampanii reklamowych w prasie, radio, TV i Internecie, monitoring mediów).
Prowadzenie szkoleń w zakresie komunikacji wewnętrznej w firmie, tożsamości firmy oraz Public Relations.
Account Manager
organizacja konferencji, misji gospodarczych; wprowadzanie firm zagranicznych na polski rynek; realizacja projektów promocyjnych; kontakty z mediami; przygotowywanie raportów oraz analiz rynku; tłumaczenia dokumentów z języka angielskiego; przygotowywanie prezentacji firmy; poszukiwanie potencjalnych partnerów i klientów firm zagranicznych; monitoring przetargów infrastrukturalnych; prowadzenie biura prasowego;
Szkolenia i kursy
Certyfikacja Project Manager zgodnie z systemem certyfikacji IPMA – 11.2012
Akademia Trenerów Biznesu Marschall - Szkolenie „Warsztat Pracy Trenera” – 17-18.05.2012, 13-14.09.2012
Szkolenie „Gry szkoleniowe w pracy trener”a – 16.10.3012
Akademia Trenerów Biznesu „Warsztat pracy trenera” – 17-18.05.2012
Kongres „Marketing w sporcie” – 22-23.03.2012
Szkolenie „Pozyskiwanie środków z funduszy UE – kwalifikowalność wydatków”
- 22-23.11.2010
Szkolenie „Tłumaczenie i prezentacja ofert handlowych w języku angielskim”
– 13.04.2010
Szkolenie „Negocjacje i mediacje w języku angielskim” - 15-16.02.2010
Szkolenie „Prawo w działalności Public Relations i rzeczników prasowych” – 18.11.2009
Szkolenie „Psychologia dla trenerów” – 09-11.12.2008
Szkolenie „Podstawy sprzedaży” – 08-09.08.2008
Szkolenie „MS Visio” - 20-21.03.2008
Szkolenie „Auditor wewnętrzny SZJ PN-EN ISO 9001:2001 – 10.07.2007, 15.10.2007
Szkolenie „CRM Net”– 11.04.2007
Szkolenie "Akademia Medialna MŚP - szkolenia z zakresu tworzenia relacji z mediami" – 22-23.11.2007
Szkolenie „Project Management” - 12.2005 – 01.2006
Akademia Trenerów Biznesu Marschall - Szkolenie „Warsztat Pracy Trenera” – 17-18.05.2012, 13-14.09.2012
Szkolenie „Gry szkoleniowe w pracy trener”a – 16.10.3012
Akademia Trenerów Biznesu „Warsztat pracy trenera” – 17-18.05.2012
Kongres „Marketing w sporcie” – 22-23.03.2012
Szkolenie „Pozyskiwanie środków z funduszy UE – kwalifikowalność wydatków”
- 22-23.11.2010
Szkolenie „Tłumaczenie i prezentacja ofert handlowych w języku angielskim”
– 13.04.2010
Szkolenie „Negocjacje i mediacje w języku angielskim” - 15-16.02.2010
Szkolenie „Prawo w działalności Public Relations i rzeczników prasowych” – 18.11.2009
Szkolenie „Psychologia dla trenerów” – 09-11.12.2008
Szkolenie „Podstawy sprzedaży” – 08-09.08.2008
Szkolenie „MS Visio” - 20-21.03.2008
Szkolenie „Auditor wewnętrzny SZJ PN-EN ISO 9001:2001 – 10.07.2007, 15.10.2007
Szkolenie „CRM Net”– 11.04.2007
Szkolenie "Akademia Medialna MŚP - szkolenia z zakresu tworzenia relacji z mediami" – 22-23.11.2007
Szkolenie „Project Management” - 12.2005 – 01.2006
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Podróże, muzyka, malarstwo
Organizacje
Członek Zarządu Stowarzyszenia Menedżerów Nowej Gospodarki
Członkostwo w International Project Management Association Polska
Członkostwo w International Project Management Association Polska
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
DARMOWE PRZETARGI
Jeśli potrzebujecie Państwo pomocy w znalezieniu szkolenia? Sali konferencyjnej? Hoteli?
Pomożemy! Możecie Państwo bezpłatnie dodać przetarg na poszukiwaną ofertę! www.iszkolenia.pl
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Konferencje i szkolenia
Dołącz do grupy osób które poszukują i korzystają z ciekawych szkoleń i konferencji. Wygraj bezpłatne zaproszenia na szkolenia i konferencje!
PR-omocja szkoleń
Ta grupa to 'tablica ogłoszeń' tematów bardzo szeroko pojętych - około szkoleniowych.
Proszę pisać ogłoszenia zgodnie ze wzorem:
[Miasto/Polska][Data][Krótki temat][Grupa docelowa]