Doświadczenie zawodowe
trener wewnętrzny
09.2005 – nadal – BRE BANK S.A.
05.2012 – nadal - specjalista ds. szkoleń i rozwoju, Bankowość Detaliczna BRE
Banku SA
Zakres odpowiedzialności:
- planowanie programów rozwojowych i naprawczych dla pracowników
- projektowanie szkoleń i warsztatów dla pracowników sieci sprzedaży bankowości
detalicznej banku
- prowadzenie warsztatów i szkoleń dla pracowników (szkolenia produktowe,
systemowe, sprzedażowe, jakościowe, warsztaty dla managerów: rekrutacja,
zarządzanie celami, rozliczanie, monitoring, rozwój pracowników, motywowanie,
warsztaty dotyczące komunikacji, współpracy, rozwiązywania konfliktów, zarządzanie
czasem, efektywność indywidualna i zespołowa na bazie metodologii Insights i inne)
- realizacja zadań związanych z podnoszeniem i utrzymaniem jakości obsługi klientów
w oddziałach bankowości detalicznej banku
01.2010 – 05.2012 - specjalista ds. szkoleń i rozwoju, Departament Rekrutacji i
Szkoleń BRE Banku SA
Zakres odpowiedzialności:
- planowanie programów rozwojowych dla pracowników banku
- projektowanie szkoleń i warsztatów dla pracowników banku
- współpraca i dobór firm zewnętrznych do realizacji projektów szkoleniowych dla
pracowników banku
- prowadzenie warsztatów i szkoleń dla pracowników (szkolenia produktowe,
warsztaty rozwojowe )
07.2007 – 01.2010 – trener wewnętrzny, Departament Telefonicznej Obsługi
Klienta BRE Banku SA
Zakres odpowiedzialności:
- projektowanie i prowadzenie szkoleń systemowych, produktowych dla pracowników
call center banku
- projektowanie i prowadzenie warsztatów rozwojowych dla pracowników call center
banku (sprzedaż, komunikacja, współpraca w zespole)
09.2005 – 07.2007 – konsultant, ekspert ds. obsługi klienta zamożnego,
Departament Telefonicznej Obsługi Klienta BRE Banku SA
Zakres odpowiedzialności:
- telefoniczna obsługa klientów banku
- sprzedaż produktów bankowych
05.2012 – nadal - specjalista ds. szkoleń i rozwoju, Bankowość Detaliczna BRE
Banku SA
Zakres odpowiedzialności:
- planowanie programów rozwojowych i naprawczych dla pracowników
- projektowanie szkoleń i warsztatów dla pracowników sieci sprzedaży bankowości
detalicznej banku
- prowadzenie warsztatów i szkoleń dla pracowników (szkolenia produktowe,
systemowe, sprzedażowe, jakościowe, warsztaty dla managerów: rekrutacja,
zarządzanie celami, rozliczanie, monitoring, rozwój pracowników, motywowanie,
warsztaty dotyczące komunikacji, współpracy, rozwiązywania konfliktów, zarządzanie
czasem, efektywność indywidualna i zespołowa na bazie metodologii Insights i inne)
- realizacja zadań związanych z podnoszeniem i utrzymaniem jakości obsługi klientów
w oddziałach bankowości detalicznej banku
01.2010 – 05.2012 - specjalista ds. szkoleń i rozwoju, Departament Rekrutacji i
Szkoleń BRE Banku SA
Zakres odpowiedzialności:
- planowanie programów rozwojowych dla pracowników banku
- projektowanie szkoleń i warsztatów dla pracowników banku
- współpraca i dobór firm zewnętrznych do realizacji projektów szkoleniowych dla
pracowników banku
- prowadzenie warsztatów i szkoleń dla pracowników (szkolenia produktowe,
warsztaty rozwojowe )
07.2007 – 01.2010 – trener wewnętrzny, Departament Telefonicznej Obsługi
Klienta BRE Banku SA
Zakres odpowiedzialności:
- projektowanie i prowadzenie szkoleń systemowych, produktowych dla pracowników
call center banku
- projektowanie i prowadzenie warsztatów rozwojowych dla pracowników call center
banku (sprzedaż, komunikacja, współpraca w zespole)
09.2005 – 07.2007 – konsultant, ekspert ds. obsługi klienta zamożnego,
Departament Telefonicznej Obsługi Klienta BRE Banku SA
Zakres odpowiedzialności:
- telefoniczna obsługa klientów banku
- sprzedaż produktów bankowych
Szkolenia i kursy
02.2013 - Szkolenie akredytacyjne Insights Discovery - firma: Insights Polska
01.2013 - Szkolenie SL2 (Przywództwo sytuacyjne) – firma House of skills
03.2012 - Coaching w doradztwie – firma Coach U
09.2011 – Coachingowy styl zarządzania – firma Coach U
10.2008 - 06.2009 - Szkoła Trenerów Biznesu (edycja warszawska)- firma Moderator
01.2013 - Szkolenie SL2 (Przywództwo sytuacyjne) – firma House of skills
03.2012 - Coaching w doradztwie – firma Coach U
09.2011 – Coachingowy styl zarządzania – firma Coach U
10.2008 - 06.2009 - Szkoła Trenerów Biznesu (edycja warszawska)- firma Moderator
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
psychologia, literatura, podróże
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
BRE BANK S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z BRE Bankiem oraz grupą kapitałową BRE Banku. Również pracowników Multibanku i mBanku.
http://www.brebank.pl
http://www.multibank.pl/
ht
BRE Bank S.A. MultiBank
Grupa i jej forum zrzeszająca pracowników, klientów, ludzi związanych z MultiBankiem.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Miękkie kompetencje - pomiar i szkolenie
Sprawne zarządzanie sobą oraz wysoka skuteczność interpersonalna - jak to mierzyć oraz jak to doskonalić?
PR-omocja szkoleń
Ta grupa to 'tablica ogłoszeń' tematów bardzo szeroko pojętych - około szkoleniowych.
Proszę pisać ogłoszenia zgodnie ze wzorem:
[Miasto/Polska][Data][Krótki temat][Grupa docelowa]