Umiejętności
Grupy focusowe
Microsoft Excel
PowerPoint
Raporty markeingowe
SPSS
Transkrypcje
NPS
Badania ilościowe
Desk research
Badania jakościowe
Analiza zawartości mediów
Analiza treści
kodowanie danych ilościowych i jakościowych
Socjologia
Design Thinking Method
Zbieranie danych
Analiza danych statystycznych
Design Thinking Moderator
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Badań (Departament Voice of Customers)
Euro Bank S.A.
- koordynowanie procesem gromadzenia i analizy danych dotyczących głosu Klienta z różnych punktów styku na linii Klient - Bank
- projektowanie i realizowanie projektów badawczych dotyczących satysfakcji i lojalności Klientów (NPS, CSI, CES)
- ścisła współpraca z Działami: Sprzedaży, Marketingu, Rozwoju Produktów Bankowych, Call Center i CRM
- mapowanie procesów związanych z obsługą Klienta
- rekomendowanie zmian w aktualnie funkcjonujących procesach obsługi Klienta w Banku
- aktywny udział we wdrażaniu nowych usług bankowych dla Klientów
- raportowanie wyników badań i analiz
- projektowanie i realizowanie projektów badawczych dotyczących satysfakcji i lojalności Klientów (NPS, CSI, CES)
- ścisła współpraca z Działami: Sprzedaży, Marketingu, Rozwoju Produktów Bankowych, Call Center i CRM
- mapowanie procesów związanych z obsługą Klienta
- rekomendowanie zmian w aktualnie funkcjonujących procesach obsługi Klienta w Banku
- aktywny udział we wdrażaniu nowych usług bankowych dla Klientów
- raportowanie wyników badań i analiz
Freelancer - badania społeczne i marketingowe
Freelancer
(m.in. kodowanie danych jakościowych i ilościowych, udział w projektach badawczych), współpraca m. in. z:
- Aid In Research (współtworzenie raportu dotyczącego marnowania żywności w Polsce; kodowanie ankiet jakościowych, tworzenie raportów z badań, przygotowywanie transkrypcji)
- ARC Rynek i Opinia (koder w badaniu metodą analizy zawartości mediów)
- MTResearch (kodowanie artykułów prasowych)
- Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia Uniwersytetu Warszawskiego (analiza danych zastanych, prowadzenie wywiadów indywidualnych, kodowanie ankiet)
- Aid In Research (współtworzenie raportu dotyczącego marnowania żywności w Polsce; kodowanie ankiet jakościowych, tworzenie raportów z badań, przygotowywanie transkrypcji)
- ARC Rynek i Opinia (koder w badaniu metodą analizy zawartości mediów)
- MTResearch (kodowanie artykułów prasowych)
- Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia Uniwersytetu Warszawskiego (analiza danych zastanych, prowadzenie wywiadów indywidualnych, kodowanie ankiet)
Szef redakcji informacyjnej, p.o. szefa newsroomu, spiker, wydawca wiadomości, reporter
Akademickie Radio LUZ na 91,6 fm we Wrocławiu
przygotowywanie serwisów informacyjnych, prowadzenie bloków spikerskich, zarządzanie zespołem ludzi, kontrola merytoryczna, wprowadzanie nowych członków redakcji, szkolenie członków redakcji i wiele wiele innych
Szkolenia i kursy
Kurs Moderatora Design Thinking - Design Thinking Poznań
Wstęp do optymalizacji procesów - Euro Bank S.A.
II FORUM CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN 2015. Integracja wielokanałowych doświadczeń - projektowanie, zarządzanie, analiza - Rzeczpospolita Konferencje
Customer Experience Managment w sektorze finansowym - VNT Law & Communications
Tworzenie kwestionariusza w badaniach on-line - szkolenie średniozaawansowane - Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
MS Excel - Zaawansowane techniki pracy z arkuszem kalkulacyjnym - Absis
Radiowe warsztaty dziennikarskie - Ośrodek Szkolenia Polskiego Radia Wrocław
Szkolenia dziennikarskie z zakresu dykcji, impostacji, poprawności wymowy oraz pracy z mikrofonem - Media Consulting Agency
Wstęp do optymalizacji procesów - Euro Bank S.A.
II FORUM CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN 2015. Integracja wielokanałowych doświadczeń - projektowanie, zarządzanie, analiza - Rzeczpospolita Konferencje
Customer Experience Managment w sektorze finansowym - VNT Law & Communications
Tworzenie kwestionariusza w badaniach on-line - szkolenie średniozaawansowane - Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
MS Excel - Zaawansowane techniki pracy z arkuszem kalkulacyjnym - Absis
Radiowe warsztaty dziennikarskie - Ośrodek Szkolenia Polskiego Radia Wrocław
Szkolenia dziennikarskie z zakresu dykcji, impostacji, poprawności wymowy oraz pracy z mikrofonem - Media Consulting Agency
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
zdrowe gotowanie, Maroko, rower, kryminały i thrillery (książki)
Organizacje
Akademickie Radio LUZ na 91,6 fm we Wrocławiu
Koło Naukowe Obserwacji Polskich Mediów
Studenckie Koło Badań Marketingowych Chi Kwadrat
Koło Naukowe Obserwacji Polskich Mediów
Studenckie Koło Badań Marketingowych Chi Kwadrat
Inne
obsługa komputera: Internet, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), SPSS, MiniStat (podstawy), Audacity
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.