2033 obserwujących
Obsługa klienta/Call Center
Naszą pasją jest rozmowa. Oferujemy kompleksowy outsourcing usług call center oparty na ludziach, procesach i najnowszych technologiach. Rozumiemy biznes kierując się zasadą - zawsze warto porozmawiać

Więcej informacji

Dane firmy
Adres: Rzeźnicza 32/33, Wrocław, Polska
Wielkość: 501 - 1000 pracowników
Strona www: http://www.ccig.pl
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2022.04.21
Praca na chwilę
Plusy
  • Elastyczny grafik
Minusy
  • Monotonna praca, Przełożonymi są osoby niekompetene
2.8
  • Wynagrodzenie
    2.0
  • Możliwości rozwoju
    4.0
  • Socjal / benefity
    2.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    3.0

Anonimowo
Dodano: 2020.09.21
Elastyczny grafik pozwalał na dostosowanie czasu pracy do harmonogramu studiów, nigdy z tym nie było problemu. Wynagrodzenie podstawowe akceptowalne, słaby system premiowy. Szkolenia wewnętrzne chaotyczne, nieprofesjonalne, a potem wielkie oczekiwania co do efektywności.moral z tego taki, że opłacało się zamykać sprawy byle jak, byleby zamykać niż kompleksowo obsłużyć klienta zgodnie z wymaganiami kontrahenta. Najchętniej to po 2 dniach już by wszyscy chcieli zebys wszystko umiał. Jak menagerow potrzeba to ich stale nie ma. Duży plus to możliwość pracy zdalnej z domu..
Plusy
  • Elastyczny grafik
  • Praca zdalna
Minusy
  • EFA EFA EFA
  • Managment
2.8
  • Wynagrodzenie
    3.0
  • Możliwości rozwoju
    2.0
  • Socjal / benefity
    2.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    4.0