Wypowiedzi
-
Według mnie udostępnienie dobrze napisanego i mocnego merytorycznie artykułu, z punktu widzenia wizerunku i pozycjonowania marki jako eksperta w branży, niczemu nie przeszkadza. Nawet lepiej jak użytkownik zobaczy, że to jest artykuł, który już kiedyś przeczytał gdzie indziej, niż ma się zorientować po poświęceniu czasu na przeczytanie całości i stwierdzenie, że w zasadzie lejemy wodę w kółko na ten sam temat:)
-
No niestety... cóż, myślałam, że może ktoś zna sposób:) Dzięki za podpowiedzi.
-
Generalnie chodzi o to, że nie chcę zmieniać artykułów, z prostej przyczyny - brak czasu. Nie będę ich udostępniać w celach pozycjonowania (bynajmniej nie będą to precle), tylko w celach wizerunkowych. Chcę uniknąć obniżenia wartości contentu mojej witryny, a strona publikująca nie chce być posądzona o duplicate.
-
Witam,
chciałabym udostępnić artykuły portalom związanym z moją branżą. Co najlepiej zrobić, aby uniknąć problemu z duplicate content i nie osłabić wartości mojego artykułu na mojej stronie? Czy link do domeny z oryginałem będzie wystarczający? A może atrybut canonical albo author? Proszę o jakieś wskazówki. -
W obu przypadkach mam taką sama wartość.
-
W Analyticsie patrzę na zakładkę Reklama/AdWords
-
Różnice w liczbie klików - Analytics pokazuje mi kilkanaście więcej niż AdWords. Nie jest to może duża różnica, ale jak odwiedziny zbadam po segmentacji na ruch płatny i bezpłatny, to też się nie zgadza.
A poza czasem na stronie, to jakieś spostrzeżenia? Zastanawiałam się właśnie na ile lepszy jest Gemius, który jest drogim źródłem informacji. -
Poczytałam artykuł i trochę się uspokoiłam, dzięki:) A czy używasz może jeszcze jakiegoś programu do zliczania statystyk w obrębie jednego serwisu? Jestem ciekawa różnic, bo tak za bardzo nie mam zaufania do GA, zwłaszcza jak widzę, że różnice są już na poziomie Analyticsa i AdWords, mimo, że konta mam połączone.
-
Witam,
skorzystałam z kodu, który został zaproponowany na SEMCampie, zliczający realny współczynnik odrzuceń i realny czas i mam taki problem, oba te wskaźniki uległy poprawie, ale moim zdaniem aż za bardzo np. średni czas odwiedzin skoczył z ok 6 min do 14. Nie wydaje mi się, że zliczenie czasu pobytu na ostatniej odwiedzonej podstronie może aż tak podnieść czas odwiedzin. Czy ktoś korzysta z takiego kodu? Macie jakiś pomysł, gdzie może być błąd w zastosowaniu tego kodu? Z góry dzięki za pomoc :)
(function (tos) {
window.setInterval(function () {
tos = (function (t) {
return t[0] == 50 ? (parseInt(t[1]) + 1) + ':00' : (t[1] || '0') + ':' + (parseInt(t[0]) + 10);
})(tos.split(':').reverse());
window.pageTracker ? pageTracker._trackEvent('Time', 'Log', tos) :
_gaq.push(['_trackEvent', 'Time', 'Log', tos]);
}, 10000);
})('00'); -
Zapraszamy wszystkich studentów prawa do wzięcia udziału w naszym konkursie, w którym można wygrać wakacyjny staż w Redakcji serwisu e-prawnik.pl. Wystarczy rozwiązać 2 kazusy, a autorów najlepszych prac zaprosimy na rozmowę do nas.
Szczegóły na: http://e-prawnik.pl/akademia/strona/konkurs-akademia.html
Zapraszamy! -
zgłaszam swoją kandydaturę