Umiejętności
Google Analytics
Certyfikat Google Adwords
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
koordynator projektów IT i specjalista ds. e-marketingu
- prowadzenie projektów informatycznych
- bieżąca obsługa i rozbudowa stron internetowych firmy
- pozycjonowanie strony firmowej
- obsługa kampanii Google AdWords
- obsługa kampanii reklamowych w sieci
- nadzór projektów graficznych
- organizacja imprez targowych
- działania z zakresu Social Media
- bieżąca obsługa klienta
- bieżąca obsługa i rozbudowa stron internetowych firmy
- pozycjonowanie strony firmowej
- obsługa kampanii Google AdWords
- obsługa kampanii reklamowych w sieci
- nadzór projektów graficznych
- organizacja imprez targowych
- działania z zakresu Social Media
- bieżąca obsługa klienta
specjalista ds. e-marketingu
- bieżąca obsługa i rozbudowa stron internetowych firmy
- nadzór projektów informatycznych
- pozycjonowanie strony firmowej
- obsługa kampanii Google AdWords
- obsługa kampanii reklamowych w sieci
- nadzór projektów graficznych
- organizacja imprez targowych
- działania z zakresu Social Media
- bieżąca obsługa klienta
- nadzór projektów informatycznych
- pozycjonowanie strony firmowej
- obsługa kampanii Google AdWords
- obsługa kampanii reklamowych w sieci
- nadzór projektów graficznych
- organizacja imprez targowych
- działania z zakresu Social Media
- bieżąca obsługa klienta
Kierownik Działu Marketingu i PR
-Planowanie i realizacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży oraz zasięgu serwisu
-Poszukiwanie partnerów biznesowych
-Prowadzenie działań z zakresu SEO/SEM: obsługa kampanii Google AdWords, tworzenie i rozbudowa stron zapleczowych
-Prowadzenie działań zakresu Public Relations: patronaty, udział w targach branżowych, kontakt z mediami
-Planowanie, wprowadzanie nowych produktów oraz rozwój dotychczasowych
-Prowadzenie działań z zakresu Social Media Marketing
-Poszukiwanie partnerów biznesowych
-Prowadzenie działań z zakresu SEO/SEM: obsługa kampanii Google AdWords, tworzenie i rozbudowa stron zapleczowych
-Prowadzenie działań zakresu Public Relations: patronaty, udział w targach branżowych, kontakt z mediami
-Planowanie, wprowadzanie nowych produktów oraz rozwój dotychczasowych
-Prowadzenie działań z zakresu Social Media Marketing
specjalista ds. marketingu i PR
-rozwój działań z zakresu SEO oraz SEM - tworzenie oraz rozbudowa stron zapleczowych
-ustawianie oraz optymalizacja kampanii linków sponsorowanych Google AdWords
-marketing szeptany
-realizacja planów marketingowych
-tworzenie sieci partnerskiej
-prowadzenie działań reklamowych i promocyjnych
-prowadzenie działań Public Relations: opracowywanie materiałów dla mediów, współpraca przy redagowaniu materiałów oraz ich dystrybucja, udział w targach, eventach etc.
-utrzymywanie kontaktu z osobami współpracującymi w zakresie działań marketingowych i PR'owych
-udział w konferencjach i szkoleniach
-ustawianie oraz optymalizacja kampanii linków sponsorowanych Google AdWords
-marketing szeptany
-realizacja planów marketingowych
-tworzenie sieci partnerskiej
-prowadzenie działań reklamowych i promocyjnych
-prowadzenie działań Public Relations: opracowywanie materiałów dla mediów, współpraca przy redagowaniu materiałów oraz ich dystrybucja, udział w targach, eventach etc.
-utrzymywanie kontaktu z osobami współpracującymi w zakresie działań marketingowych i PR'owych
-udział w konferencjach i szkoleniach
Szkolenia i kursy
Google Analytics - "Ecommerce Analytics: From Data to Decisions"
Google Analytics - Platform Priciples
Kurs Google AdWords dla zaawansowanych
Kurs Google Analytics - prowadzący Mateusz Godala K2 Search
Google Analytics - Platform Priciples
Kurs Google AdWords dla zaawansowanych
Kurs Google Analytics - prowadzący Mateusz Godala K2 Search
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b]
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
eprawnik
Grupa zrzeszająca osoby interesujące się prawem, studiujące prawo. Krótko i na temat o zmianach w prawie, aplikacjach, studiowaniu i nie tylko.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).
Prawo
GoldenLine.pl PRAWO
PRAWO BIZNES GOSPODARKA
ZARZĄDZANIE ORGANIZACJA INWESTYCJE
OSOBOWOŚCI DOŚWIADCZENIE PROFESJONALIZM
ponad 7 tyś członków, ponad 11 tyś wypowiedzi
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.