Agnieszka Mróz

Agnieszka Mróz
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystentka ds Obsługi Klienta
BIC Polska Sp zo o
dk Selection
Asystentka
CTM Teleperformance Polska
Specjalista ds.Obsługi Klienta, Recepcjonistka, Asystentka Działu Sprzedaźy i Marketingu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Inne

ZAPRASZAM
www.wszystkoodzieciach-aga.blogspot.com

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Astrologia  .  Ezoteryka  .  Duchowość . INTERPRETACJE
Astrologia . Ezoteryka . Duchowość . INTERPRETACJE
Na wesoło - astrologicznie - ezoterycznie w Dobrym Duchu, w przyjaznej atmosferze ZAPRASZAMY :O)
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Konsument
Konsument
Forum wymiany informacji o produktach w stosunku do konsumenta.
PoGoDa
PoGoDa
Jaka temperatura (w stopniach Celsjusza) jest obecnie za Twoim oknem?
Quo vadis domine
Quo vadis domine
Istniejemy na tym świecie jako ludzie już tysiące lat... Dokąd zmierzamy? Dlaczego robimy to, co robimy? Czemu naprawdę służą nasze wysiłki? Kim będziemy? Jacy teraz jesteśmy?
SŁUCHOWISKA DLA DZIECI I RODZICÓW
SŁUCHOWISKA DLA DZIECI I RODZICÓW
SŁUCHOWISKO. Nic tak nie rozwija wyobraźni naszych milusińskich jak bajka słowno- muzyczna albo inaczej bajka dźwiękiem malowana.
Śniadanie czy Obiad
Śniadanie czy Obiad
OCEŃ o ile Smaczniejsze CZY Efektywniejsze jest TWOJE Śniadanie biznesowe CZY Obiad a moze Kolacja? BNI - Twoje korzyści zwiększona widoczność na rynku. poważne zwiększenie biznesu dzięki rekomend
Telemarketing
Telemarketing
telemarketing, telesprzedaż
wszystkie kanały w obsłudze klienta
wszystkie kanały w obsłudze klienta
Grupa zajmowac sie bedzie wzajemną wymainą informacji na temat róznic w obsłudze klienta, w zaleznosci od wykorzystywanego kanału obsługi