447 obserwujących

CTM Teleperformance Polska

3.6 (25 opinii pracowników)
Marketing/Reklama/Public Relations , Obsługa klienta/Call Center , Sprzedaż
Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.

Więcej informacji

Dane firmy
Adres: Domaniewska 50, Warszawa, Polska
Wielkość: 51 - 200 pracowników
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2022.10.22
Praca w firmie outsourcingowej nie jest lekka i łatwa, choć może być przyjemna. Akurat w oddziale katowickim zespół jest wspaniały, tworzona atmosfera mimo codziennego stresu ułatwia wykonywanie zadań.
Plusy
  • Ludzie, ludzie i ludzie
Minusy
  • Chaos korporacyjny
Wskazówki dla pracodawcy
Dofinansowanie i zorganizowanie tzw. działów wspierających operacje.
4.0
  • Wynagrodzenie
    4.0
  • Możliwości rozwoju
    3.0
  • Socjal / benefity
    3.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    5.0

Anonimowo
Dodano: 2019.12.02
Bardzo fajna firma, atmosfera i pracownicy najlepsi
Plusy
  • Godziny pracy, szef, zespół, integracja, atmosgera
Minusy
  • duze wymagania, brak narzędzi do pracy
4.4
  • Wynagrodzenie
    5.0
  • Możliwości rozwoju
    4.0
  • Socjal / benefity
    3.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    5.0